Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joey 03-04-2023

Vrijdag laat in de avond besteld *ZONDER* extra kosten zaterdag middag bezorgt. Top service!!

Wim 03-04-2023

Goede prijs kwaliteitsverhouding, goed werkende webshop, en snelle levering

Ton van Baest 03-04-2023

Betrouwbaar, snelle levering. Grote keuze uit de gewenste artikelen. Prima wijze om snel te kopen.

Wouter 03-04-2023

SSD bestelt (Samsung Pro pcie 2tb). Werkt perfect en specificaties lijken overheen te komen met de site. Bestelt na een prijsdaling en dag erna bestelt. Top service!

jan 03-04-2023

onverslaanbaar op het gebied van klantvriendelijkheid, prijzen zijn niet altijd competitief maar dat neem ik voor lief.

Marieke Voorburg 02-04-2023

Deze shop is zo eenvoudig in gebruik. In de plaatselijke winkel konden ze me niet helpen . Ik kijk op de coolblue site, voorradig gelijk besteld en snel in huis. Echt fantastisch

Fatma Kilic 02-04-2023

ik hen mijn MacBook via de Coolblue app besteld, zeer gebruiksvriendelijk. Bezorgd op de dag en tijd zoals aangegeven. Helemaal blij! TOP SERVICE!

Micha 02-04-2023

Altijd goede prijs en goede service. Brengt ook weer een glimlach op je gezicht.

Andrea 02-04-2023

Het assortiment is top en er wordt snel geleverd.
De winkel is bij ons in de buurt en de medewerkers zijn altijd heel attent.

Saskia 02-04-2023

De webshop is duidelijk en de bestelling werd de volgende dag zoals beloofd bezorgd. Helemaal top!

Aad 02-04-2023

De aankopen worden altijd snel de volgende dag netjes en correct afgeleverd en mocht er iets mankeren aan je aankoop wordt het gelijk opgelost

Joke 02-04-2023

Coolblue is een goede winkel en online heel gemakkelijk te zoeken en bestellen. Ik heb hiervoor gekozen omdat ze het thuis brengen en installeren. Tevens de oude machine van plek gehaald en meegenomen. De bezorgers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De volgende bestelling zoi ik dan ook zeker hier weer doen. Ook heel prettig dat ze precies laten weten wanneer ze voor de deur staan.

Yvonne 02-04-2023

Op de website kon ik duidelijk advies krijgen over waar ik bij de aanschaf van mijn produkt op moest letten. De uitleg was heel duidelijk en hielp mij echt.
Het produkt was snel geleverd en precies zoals vermeld op de website. Het installeren ging ook precies zoals op de website.
Wel 2 punten afgetrokken, omdat de prijs elders 33% lager was. Dat zag ik pas na de aankoop. Dat verschil vind ik te groot.

Ruman 02-04-2023

De shop is uitstekend, alleen werd de bestelling niet verstuurd. Na dit via WhatsApp gemeld te hebben werd dat adequaat gecorrigeerd, door een systeemfout bleek de zending niet verstuurd te zijn, maar dat kon niet voorkomen dat het verjaardagscadeau 2 dagen te laat werd geleverd. Ik kreeg wel een certificaat dat het op tijd besteld was maar dat compenseerde de teleurstelling niet. Een fout kan gebeuren (alhoewel...?) maar voor de consequenties was naar mijn idee te weinig begrip.

Rutger 02-04-2023

Donderdag besteld zou vrijdag geleverd moeten worden, 1 van de twee pakketjes is dat ook maar de andere is spoorloos krijg hier helaas ook geen update over.

Ab Visser 02-04-2023

Alles klopte . Nou ja, de bestelling kwam niet zoals beloofd de volgende dag maar een dag later binnen. Het product was prima.

Majeed 02-04-2023

Coolblue is het niet meer wat het was. Heel veel problemen gehad met de levering van een nieuwe wasmachine.
Officiele reactie van Coolblue 07-04-2023

Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat het leveren van je wasmachine niet juist verlopen is. Graag maken we dit bespreekbaar en werken aan verbetering.

Omdat in de review geen verdere informatie staat, willen wij je vragen een duidelijk klachtomschrijving en situatie schets met daarbij behorende nummers toe te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl Daar gaan we er mee aan de slag op weg naar elke dag een beetje beter.

Met vriendelijke groet en fijne paasdagen,
Coolblue

Els 02-04-2023

Makkelijke site, je kan gauw iets vinden, goede uitleg en erg vlotte bezorging.
Ook goed en zorgvuldig verpakt.
Prima levering

Kor 02-04-2023

Bestelling keurig verlopen. Bezorging duurt jammergenoeg langer dan aangegeven.
Officiele reactie van Coolblue 07-04-2023

Goedemorgen,

Bedankt voor het melden van je klacht. Wegens grote drukte komen we nu pas aan jouw review toe.

Begrijpelijk dat je niet blij bent met de vertraging van je bestelling. Dit is niet de bedoeling geweest sorry! Wij begrijpen dat je baalt.

We begrijpen dat het inmiddels opgelost is al verdiend het niet de schoonheidsprijs.

Met vriendelijke groet en fijne paasdagen,

Coolblue

Nathalie 02-04-2023

Goede prijs tov andere online winkels. De doorslag gaf de mogelijkheid om mijn oude printer gratis te kunnen retourneren. Is toch beter dan hem naar de milieustraat te moeten brengen.

jan s 02-04-2023

snelle levering, goede kwaliteit en correct behandeld, vorige leveringen zijn ook goed gegaan

Sandra Molina Mesas 02-04-2023

Zeer vriendelijke jongemannen die de koelkast kwamen bezorgen
Netjes neer gezet
Chapo👌🏻

Boaz 02-04-2023

De site is erg duidelijk. Ook de snelheid van versturen is heel goed. Pakketje kwam de dag na bestellen binnen. Erg tevreden!

Evert-Jan van Luttikhuizen 02-04-2023

Makkelijk bestellen voor een goede prijs. Snelle levering een goede communicatie betreft status bestelling.

michael 02-04-2023

Eigen bezorgservice is erg fijn omdat PostNL vaak vervelend is. Je krijgt netjes een SMSje vlak voordat ze er zijn, zodat je niet de hele tijd zit te wachten. De producten zijn prima en vaak met heldere uitleg zodat je het als leek ook nog snapt. Ook de webshop is fijn en het is tegenwoordig uberhaupt al fijn als er niet een legio aan derde partijen de website vervuild. Ik koop elektronica vaak bij Coolblue.