Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerjan 06-04-2023

Coolbleu is een overzichtelijke webwinkel met goede uitleg. Ik had een koelkast besteld welke de volgende dag al bij mij thuis werd afgeleverd en op gewenste plek gezet door een paar vrolijke correcte coolbleu bezorgers.
De oude koelkast hebben ze weer mee genomen dus daar had ik ook geen ommekijken naar

Court 06-04-2023

Prima site, goede priductinformatie en snelle levering.,goed gecommuniceerd en correct.

P. Vrolijk 06-04-2023

Mijn inbouw oven was kapot envwat doe je zonder?
S middags heb ik online een etna oven besteld. De volgende morgen om 8 uur stond coolblue voor de deur om de oven te installeren

Tjitske 06-04-2023

Fijn dat je tot 23 uur kunt bestellen en het de volgende dag al in huis hebt. Ook is er uitgebreide product informatie te vinden.

Mick 05-04-2023

Zeer fijne website en klantenservice, alleen maar goede ervaringen. Met name als je iets 'nieuws' wilt kopen is dit echt de perfecte website om te starten met je zoektocht. Ze helpen je bij overwegingen en met keuzes te maken qua bepaalde keuzehulpen.

Levering en informatievoorziening tijdens het leverproces is altijd up-to-date en transparant.

Ellemieke 05-04-2023

Overzichtelijke site en makkelijk in gebruik. Heel prettig om duidelijke updates te krijgen over de bezorging die ook nog eens snel is. Altijd hele aardige bezorgers. Geen tips alleen maar tops!

Richard 05-04-2023

Online bestellen en direct ophalen in de winkel, werkt altijd goed! Wel duurt het ophalen in in de Coolblue winkel vaak erg lang omdat de medewerkers precies het hele 'script' afwerken. Soms wat vervelend als je haast hebt.

Britta 05-04-2023

Het is duidelijk in communicatie, van bestelling tot bezorging. Ik vind de pakketjes altijd top, zonder dat het onnodig groot is verpakt, met grappige recycle ideeën en dat er met de fiets wordt bezorgd (wat vorig jaar GEEN 1 april grap (B)leek te zijn.

Dieke 05-04-2023

CoolBlue is misschien niet altijd de supergoedkoopste, maar het aanbod en de service (ook aftersales) zijn meestal super. Ik heb nog wat kleine puntjes van 'kritiek' op de (doorgaans uitgebreide) filtermogelijkheden, maar dat is dan ook alles.

Cool blue 05-04-2023

Combimagnetron besteld aan huis bezorgen. Afgegeven op afhaalpunt . Stond ik 80 jaar, 46 kg dus onmogelijk op te halen. Volgende aankoop andere leverancier die wel aan huis bezorgd.

Danny van der Noll 05-04-2023

Product wat ik heb aangeschaft bij Coolblue gevalt me enorm. Fijne bedrijf om bij te bestellen en de afhandeling is ook super.

FOKKO 05-04-2023

Zeer tevreden over aanschaf product Black & Decker kruimeldief, de webshop en de service van Coolbleu.
Ik heb nu weer een grote glimlach😀

Van Dieren 05-04-2023

Bestelde producten zijn snel geleverd, goede service bij voorgaande bestellingen.

Anoniem 05-04-2023

Ik had een fout gemaakt bij mijn bestelling, het verkeerde adres stond er nog in. Hoewel ik het vervelend vond dat ik hierover niet kon chatten of mailen, ben ik telefonisch heel fijn geholpen en kon mijn bestelling op tijd aangepast worden. Ik moest wel een half uur wachten aan de lijn.

Frans 05-04-2023

Schandalig.
Actie 2e accu gratis Samsung 75 pro niet door jullie genoemd op website. Heb gebeld en jullie wilden niets doen!
Heb in de afgelopen jaren zeker voor 20k spullen gekocht en wordt gewoon genegeerd.
Hele grote teleurstelling was dat toen ik gisteren hierover belde en na ruggenspraak degene die hier over ging niet aan de telefoon wilde komen en niets wilde doen vwb een tweede accu.
Heb hierover vervolgens ook Samsung geïnformeerd

Goedemiddag,

Wat rot dat je geen gebruik kunt maken van een actie waarbij je een gratis tweede accu krijgt bij jouw stofzuiger. Of je nou veel of weinig spullen bij ons koopt, wij maken geen onderscheid in het aanbieden van een actie of de mogelijkheid daartoe. Iedereen is hierin gelijk. Bieden we deze actie niet aan? Dan is het ook niet mogelijk om deze actie wel aan jou aan te bieden.

Er is een actie geweest via ons maar dit is in het jaar 2022 geweest. Deze actie is nu niet meer van kracht. De actie van vorig jaar vind je hier. https://www.coolblue.nl/download/4fd7ba4049c9a2f29797a2487d37411f/NL_Batterij_Samsung_nov_2022.pdf

Wij kunnen je hiermee niet verder helpen.

Met vriendelijke groet en fijne paasdagen,

Eric 05-04-2023

Ik kocht mijn macbook online maar ging deze toch het liefst even ophalen in de winkel. Deze keuze staat gelukkig al standaard op de website.
Ook in de winkel werd ik vriendelijk en snel geholpen (ik had geen tijd om de mij aangeboden koffie helemaal op te kunnen drinken)
En toen ik aangaf nog een extra verloopje te willen kreeg ik een zeer helpend advies en zonder problemen kon de bestelling die ik online had gedaan in de winkel worden aangepast!
Dus alles bij elkaar prima service! En ook nog eens een scherpere prijs als Apple zelf!!

RuudS 05-04-2023

Wij kiezen altijd voor Coolblue vanwege de uitermate vriendelijke en bovenal professionele service.

Annemarie 05-04-2023

Ook deze keer gaat het weer volledig mis bij Coolblue. Samsung Galaxy besteld die na 1,5 dag al kapot was. Kan gebeuren, medewerker gesproken en afgesproken het toestel retour te sturen. Vervolgens krijg ik maar een deel van het geld retour omdat het scherm vol krassen zou zitten. Wat?! Waar haal je het lef vandaan, de telefoon is in nieuwstaat terug gestuurd. Maar gewoon blijven proberen Coolbue... echt heel laag dit.

Beste Annemarie,

Wat vervelend dat je niet het volledige bedrag terug hebt gekregen bij jou retour. Als je het toestel spik en span hebt opgestuurd, valt dit rauw op je dak!

Bij een retour is het belangrijk dat het product voldoet aan de retour-voorwaarden. Zo is het belangrijk dat het product niet beschadigd of incompleet onze kant op komt. De voorwaarden kun je hier teruglezen: https://www.coolblue.nl/klantenservice/retourvoorwaarden

Toch het idee dat er een fout is gemaakt? We kijken dan natuurlijk graag met je mee. In dat geval willen we je vragen om jouw retournummer + een korte samenvatting van de situatie te mailen naar geenglimlach@coolblue.nl

Lars 05-04-2023

4K computermonitor aangeschaft bij CoolBlue en ervaring is goed bevallen. Op de productpagina is het door de layout wel even zoeken naar alle informatie die je wilt hebben over het product, maar omschrijvingen en specificaties zijn verder helder.

Het proces van aankoop (i.e. gegevens invullen tot betaling en bevestiging van aankoop) verliep soepel. Informatie over de status van de bestelling achteraf was voldoende. Aanvankelijk wel erg ruime tijdsindicatie van 08u00 tot 22u00 voor de bezorging. Op de dag van bezorging is deze indicatie wel verder gespecificeerd, maar had mijn plannen al bijgesteld op dat ik de hele dag thuis moest zijn. Wellicht dat dit echter meer aan de kant van de bezorgdienst ligt dan bij CoolBlue zelf.

Geleverde monitor nu een aantal dagen in gebruik genomen en is precies wat ik er van verwachte.

Bartman 05-04-2023

Coolblue is TOP! Vooral fan van hun tweedekansjes. Verder bezorgen ze hier meestal met de bakfiets en letten ze op de hoeveelheid verpakkingsmateriaal. Geeft toch een net iets beter gevoel bij de aanschaf van nieuwe spullen. Klantenservice is ook een van de beste van het land.

Suzanne 04-04-2023

Zeer snelle en correcte levering, zelfs op zondag! De informatie op de website is zeer uitvoerig, waardoor het maken van keuzes eenvoudiger wordt. Al meerdere keren een goede koopervaring bij Coolblue.

Mireille 04-04-2023

De verkoper verkocht aan mij de verkeerde SD kaart voor in de drone. Dit was erg teleurstellend omdat ik expliciet om advies had gevraagd naar de geschikte SD kaart.

Goedemorgen,

Sorry dat wij je verkeerd advies hebben gegeven.

Geen zorgen, deze kun je natuurlijk gewoon omruilen voor een andere.

Voldoet je aankoop niet aan de voorwaarden binnen de 30 dagen tevredenheidsgarantie? Dan kun je het terugsturen. Wanneer je jouw product binnen de tevredenheidsgarantie terugstuurt hebben we een aantal opties:
- Je kunt ervoor kiezen om het product te ruilen voor een ander product.
- Je kunt je geld terugvragen.

Hier kun je je aanmelding doen. https://www.coolblue.nl/retouraanvraag

Met vriendelijke groet en fijne paasdagen,

Wim van Essen 04-04-2023

Coolblue is wat mij betreft één van de betere online winkels. Eigen bezorgdienst is toch netter als de gemiddelde pakketbezorger. Grotere aankopen worden ook geplaatst en verpakking weer meegenomen. OOk een goede klantenservice!

John Breda 04-04-2023

Speciaal een aantal keer naar Tilburg gereden (Breda heeft geen Coolblue) omdat men persoonlijk uitleg zou geven over een camerasysteem. Helaas had men niet alle onderdelen die ik wilde bestellen op de demo-muur als voorbeeld waardoor ik toch een keer voor niets heen en weer moest. De service, de rust in de winkel (i.p.v. tientallen geluidsboxen die door iedereen mogen worden getest...), het overzicht, de ruimte, een bakje koffie, het geduld en het gemak waarmee ik een verkeerde bestelling kon laten vervallen en men zonder mopperen de volgende bestelling aannam, is perfect. Voor mij was de ingewikkeldheid van de bestelling reden om 3 keer heen en weer te rijden tussen Breda en Tilburg, maar ik had het door de sfeer in de winkel, graag voor over.

Xander Gunnewijk 04-04-2023

Goede service en snelle levering.
Product voldoet aan álle verwachtingen, die vermeld worden op de coolblue website. Goede unboxing + uitleg video!