Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul Ploegman 29-08-2022

Zeer goed mijn keuze kunnen maken. Was me al enige tijd aan het oriënteren en kwam toch steeds weer uit bij Cool Blue. En geweldig, de volgende ochtend al direct per bakfiets (milieu vriendelijk) bezorgd. Blij

Isa 29-08-2022

Bestel al jaren bij coolblue en ze stellen me nooit teleur ! Artikel komt gelijk de volgende dag binnen, super tevreden.

Anne 29-08-2022

Wordt prima en beleefd geholpen, deskundig advies en ook nog gezellig om zomaar eens doorheen te lopen....

Bas 29-08-2022

Ik was thuis maar kreeg mail dat ik er niet was.
Vervolgens mail vaan coolblue dat pakket zondag om 15:00 bij PostNL punt op te halen zou zijn terwijl die dicht is op zondag.
Daarna weer mail dat maandag 15:00 er zou zijn. Maar weer niet.

Hi Bas,

Sorry dat de levering van je pakket niet goed is verlopen. Dit had beter gekund!

We hopen het de volgende keer beter te kunnen doen.

Bianca de Vassy 29-08-2022

Duidelijke site, veel informatie, snelle levering, aanrader! Het is heel fijn dat je producten kan vergelijken. Ook de mogelijke opties die geboden worden geven overzicht!

Yannick van Dijk 29-08-2022

De shop is duidelijk en overzichtelijk met goede foto's van de producten. Ik kon snel vinden wat ik zocht, en bestellen was zo gebeurd.

Melvin 29-08-2022

Ik heb al vaak verschillende spullen gekocht bij Coolblue, zo heb ik onder andere een televisie, airpods pro, opladers, hoesjes, etc. besteld. De bezorging is altijd snel geweest en de producten komen goed overeen met de beschrijving. Verder heb ik ook een reparatie gedaan voor mijn smartphone en dit was binnen 1.5u gefixt. Hierbij was de service weer perfect en ben ik zéér tevreden over het eindresultaat.

A.van der Vliet 29-08-2022

Snelle levering van een goed werkend product, het product voldeed volledig aan de verwachtingen

Ellen 29-08-2022

Coolblue is een hele fijne winkel. De app is makkelijk te gebruiken, duidelijke extra informatie over de producten. Byzonder bijkomend voordeel: Alles mag retour, zelfs de mobiele telefoon of smartwatch als die niet bevalt, of zoals in mijn geval, het te ingewikkeld is om mee om te gaan. Zonder probleem mijn geld retour.

Leo 29-08-2022

Gewoon goed en duidelijk. Aangegeven tijd van bezorgen klopt met daarbij de extra service van een sms vlak van te voren.

Diane 29-08-2022

Altijd netjes en op tijd. Tevens gebruiksvriendelijke website. Na een aankoop van Coolblue verschijnt er altijd een lach op mijn gezicht 😄

D de Roo 29-08-2022

Dit is de eerste keer dat ik een review schrijf ,ondanks dat ik al meerdere keren producten besteld heb bij Coolblue. Ze hebben een overzichtelijke web side en geven veel info bij een product. Ook niet onbelangrijk dat de prijzen vaak goedkoper zijn dan elders. Met alle aankopen zeer tevreden ,weinig tot geen mankementen.
Levering is snel en betrouwbaar. Ook klantenservice is altijd bereikbaar en staan je vriendelijk te woord.

Caroline 29-08-2022

Altijd prima ervaringen gehad, tot nu toe. Electronica besteld en is nooit aangekomen. Zou afgeleverd zijn bij buren die niet eens thuis waren. Aangezien Coolblue hier een grote fout heeft gemaakt, door zonder mijn expliciete toestemming op een ander adres af te leveren en ik door mijn betaling al eigenaar van de electronica was heb ik hierover een klacht ingediend want Coolblue is niet genegen mij direct een nieuw product toe te sturen. Ze laten mij wachten tot het onderzoek met Postnl is afgehandeld en dat is niet correct want ik heb namelijk niets te maken met hun onderzoek bij Postnl. Ik heb per direct recht op het opnieuw ontvangen van mijn eigendom of mijn geld terug. Nu moet ik wachten op een apparaat wat ik twee dagen geleden al in huis had moeten hebben. Ik koos Coolblue voor de service en de snelle levering en dat zijn nu net de twee redenen dat ik nooit meer voor Coolblue zal kiezen na dit voorval.

Goedenavond Caroline,

Wat vervelend dat er iets mis is gegaan met de levering van je pakket!

Als de track and trace zegt dat het pakket is afgeleverd, maar je niks hebt ontvangen moeten we aan de slag gaan met een onderzoek. Dit doen we om te onderzoeken waar het pakket precies is. We kunnen je niet onmiddellijk een nieuw product sturen: volgens de track and trace is het pakket namelijk al geleverd. We moeten het onderzoek dus afwachten. Onze richtlijnen zorgen er voor dat je niet al te lang moet wachten op de uitkomst.

We vertrouwen er op dat dit snel opgelost zal zijn!

caroline123 31-08-2022

"Alles voor een glimlach" Wat een ontzettend domme reactie is dit. De track and trace zegt dat het pakket is afgeleverd op een HEEL ANDER ADRES. Zoals je het hierboven stelt lijkt het alsof ik het pakket gewoon ontvangen heb. En jullie weten dat dit niet zo is want ik heb jullie doorgegeven middels een screenshot uit de Postnl app dat het pakket op een verkeerd adres is afgeleverd. Postnl meldt zelf dat ik het niet ontvangen heb! Dus doe nou niet zo arrogant hier alsof je je zaakjes op orde hebt want dat heb je niet. Verre van dat zelfs. Een pakket met dure electronica, geldt ook voor andere pakketten trouwens, mag je zonder expliciete toestemming van de koper niet op een ander adres afleveren. Dat is zelfs wettelijk geregeld dus als jullie dat toch doen en het pakket blijkt op een ander adres bij vreemden ook nooit aangekomen te zijn dan zijn jullie verantwoordelijk en dat jullie dat gaan uitzoeken met Postnl is leuk, maar daar heb ik niets mee te maken want het is mijn eigendom wat door jullie toedoen is zoekgeraakt. Daar heb ik niets mee te maken, ongeacht de uitkomst van dat onderzoek. Daar hoef ik ook niet op te wachten. Ik ben geen partij hierin. Jullie doen iets stoms waardoor mijn pakket niet op mijn adres wordt afgeleverd, bewijs daarvoor is al in jullie handen en nu mag ik blijven wachten tot het onderzoek is afgerond. Gekker moet het niet worden en dat allemaal voor een glimlach. Klacht bij Thuiswinkel.org is ondertussen ook in behandeling. Volgens de wet zitten jullie fout, dus waarom blijven volharden hierin? Onbegrijpelijk.

CorvP 29-08-2022

Op vrijdagmiddag besteld en zaterdag in huis. Dit was voor mij belangrijk. Niet na het weekend. De fietskoerier was vriendelijk en beleefd. Het hele proces nodigt uit voor nog een keer te bestellen bij deze winkel.

Daienne 29-08-2022

Makkelijke site om te bestellen, duidelijk en een hele snelle levering, dus top!

Ellen 29-08-2022

Goede informatievoorziening op de website, vind de reviews op coolblue ook vaak behulpzaam. Snelle levering, product kwam in goede staat aan, enige was wel dat verpakking half open leek, dus dat had als enig puntje beter gekund.

- 29-08-2022

Fout op de website van Coolblue waar door ik met het foute product zit. Customer support wilt amper helpen. Het is een door jullie gemaakte fout en ik moet hier extra kosten voorschieten en tijd verspillen om het product naar de andere kant van de stad te brengen om om te ruilen. En na twee telefoontjes met klantenservice heb ik nog steeds geen retour bon gekregen.

Goedenavond,

Ontzettend vervelend dat we je het verkeerde product hebben gegeven. Sorry!

Je kan het product direct omruilen in de winkel of gratis per post.

Nashra. M 29-08-2022

Snelle service, volgende dag bezorgd. Online makkelijk te bestellen. Online ook hulp bij het kiezen van het product.

Rene 29-08-2022

Altijd duidelijke website, goed assortiment, duidelijke en zinvolle filters.
Altijd vriendelijk en sneller service.

L. Lenders 29-08-2022

Bekend met de service van Coolblue, daarnaast waren ze voor dit product op moment van kopen het goedkoopst. Pakketje was de volgende dag al binnen, op elk moment op de hoogte gehouden.

Eric 29-08-2022

Duidelijk, ruim aanbod, uitleg van artikelen en verschillen. Goede service.

Melvin Hafkamp 29-08-2022

Makkelijke en goedwerkende website met handige zoekfuncties. Bezorgservice is ook altijd top, als je even niet thuis bent belt de bezorger je op voor een oplossing!

Amerikaanse koelkast LG 29-08-2022

Mijn Amerikaanse koelkast was goed bezorgen en ik ben super tevreden. Maar de koelkast LG is nog niet installeren en de medewerkers van Coolblue zullen later doen.

Laura 29-08-2022

Top. Opgehaald bij de winkel. Erg vriendelijk personeel en fijn dat je het op dezelfde dag kan ophalen!

Arjan 28-08-2022

In mijn beleving kan ik spreken van een geweldig goede service, de nieuwe wasmachine wordt op z’n plek neergezet en aangesloten. De oude machine nemen ze weer mee, daarnaast kreeg ik info over hoe het best met de machine om te gaan.
Goede productkennis is mijns inziens een must voor het behoud van de nieuwe machine.