Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Arno 27-04-2021

Coolblue altijd goed, top leveringen en top garanties, geen fratsen afspraak is afspraak

Jersha 27-04-2021

De site is gebruiksvriendelijk, kan goed vergelijken. Bestelling ging makkelijk en het kon op zondag geleverd worden.

Yusuf 27-04-2021

Erg positief dat ze zelfs op zondag kwamen leveren met de fiets nog eens! Dus kort en krachtig. Duurzaam en service staat op nummer 1!

John de Waal 27-04-2021

prettige website met voldoende informatie en bovendien een vlotte levering helaas niet met de eigen bezorgdienst dus ik heb mijn huis niet versierd

Gertjan 27-04-2021

Al meerdere apparaten bij Coolblue gekocht en altijd supersnelle levering, de koelkast hebben ze zelfs op de juiste plek in de keuken gezet. Ook handig dat ze zelf een voorstel doen (Coolbue's keuze) als nog niet weet wat je precies nodig hebt voor jpuw wensen, op die manier heb ik nu een supergoed beeldscherm gekocht die perfect is voor video editing.

Sjaak 27-04-2021

Samsung a52 5G besteld daar zou 5 euro verjaardagskorting automatisch van af gaan maar helaas niet voor een 2e kans en zoals beschreven bij Coolblue gloednieuw toestel
Hier melding van gedaan maar helaas blijft zo. In het verleden echt TOP service bij Coolblue maar dit is beetje lullige reactie van hun

Jet 27-04-2021

Gekozen voor Coolblue omdat de garantieservice top is. Had hier ook nog tegoed staan van een eerdere aankoop die binnen garantie defect was gegaan, hiermee een deel kunnen betalen van een nieuwe aankoop. Telefonisch snel geholpen en de volgende dag in huis!

Tom 27-04-2021

Zaterdag middag besteld, zondag met een glimlach en fantastische service geleverd.

Patrick Marcelissen 27-04-2021

Coolblue is Super ! Service is in mijn ervaring heel erg goed ! Snelle levering!

Ron 27-04-2021

Super snel geleverd. Netjes op tijd. Zeer vriendelijke
Bezorgers. Top geregeld

Ron Brinkman 27-04-2021

Prima service en gekochte producten voldoen aan de omschrijving. We werden keurig op tijd geïnformeerd over juiste aflevermoment. Meerdere producten tegelijk besteld maar netjes in één zending gebracht. In één woord: TOP! 👍

Kim 27-04-2021

Als er zoveel keuze is, is het fijn dat je met iemand kan sparren. Sparren over wat het beste bij jou past en hoe het werkt. Bij Coolblue kan dat! Contact met een medewerker die vriendelijk is, je vraag begrijpt en niet eerder online gedag zegt voordat jij tevreden bent met het gegeven antwoord. En als extraatje krijg je er nog een filmpje bij voor extra verduidelijking. Zooo handig, ook om even met de rest van de familie te delen.
Bestellen gaat heel eenvoudig, kijk en vergelijk en direct worden de accessoires getoond die ook handig zijn. Na het bestellen kies je voor ‘morgen’ (ja zo snel) leveren. Via SMS word je op de hoogte gebracht wanneer de Coolblue fiets bij jou thuis komt. En dat zijn de vriendelijkste mensen die ik ooit bij zo’n zaak als Coolblue heb meegemaakt.
Vragen over het product na levering? Ook mogelijk, ze kijken gelijk met je mee om tips en trucs te geven. Kortom, wij shoppen al een paar jaar bij Coolblue omdat we zeer tevreden zijn, over alles!

Philip 27-04-2021

Coolblue is al jaren een betrouwbaar bedrijf waar je prettig goederen kan kopen. De informatie die je krijgt over de goederen is echt heel goed. De prijs is marktconform. Maar bij deze is het niet erg als het niet de goedkoopste is.

Ersay Unal 27-04-2021

Goede prijzen snellelevering ben er heeltevrenden mee goede service je krijgt er geen spijt van

Bob de Vries 27-04-2021

Fijne webshop, goeie mogelijkheid om verschillende producten op een nauwkeurige manier met elkaar te vergelijken. En de snelle bezorging is geweldig

M. Hofma 27-04-2021

Heldere informatie op de site over het apparaat en een handig stap-voor-stap-menu voor de diverse opties waaruit we konden kiezen.
Het informeren bij de Consumentenbond leverde ook de site van Coolblue als link op, dus hebben we niet verder gezocht.
Er bleek bij het leveren een onderdeel te missen van de koelkast (een pootje). Dat werd direct vervangen en er werd als gevolg van dat gebrek flinke korting op de aankoop gegeven.

Alle Zuidema 27-04-2021

klantvriendelijke service, snel bezorgt, goede retoer, en aardigen mensen in het algemeen

Eric 27-04-2021

We hebben meerdere artikelen besteld bij CoolBlue. Alles snel en keurig afgeleverd. Helemaal blij met de reparatie service. Dit gaat vlot en makkelijk via hun website. Kortom, dikke duim omhoog.

Jan Rinses 27-04-2021

bestelling is snel en goed , bij retour is ook geen probleem . tweede leven is ook interessant. dit kort en duidelijk . positief dus

Maria 27-04-2021

Het is een duidelijke website .
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd en díe was uitstekend en klantvriendelijk.

Theo 27-04-2021

Het was makkelijk zoeken ,bestellen en betalen en een prima prijs/kwaliteit verhouding en het bezorgen in de bakfiets was top.

Ccoomdn 26-04-2021

Duidelijk en heldere communicatie omtrent de levering. Fijn dat je een kwartier voor bezorging op de hoogte wordt gebracht

A. Yilmaz 26-04-2021

Hele goede zaak met uitstekende service. Heel gemakkelijk via de site besteld en volgende dag opgehaald.

Tevreden 26-04-2021

Prima service, duidelijke website, goede producten en vriendelijke klantenservice

Danielle 26-04-2021

Coolblue heeft een hele duidelijke app waarbij je bijna alles wel kan vinden.
Als ik iets moet hebben, kijk ik eerst bij hun.
Heb je vragen, dan kan je altijd bellen.
Duidelijke uitleg of filmpjes overal bij.
Echt top.
Alles eromheen is ook gewoon leuk, confetti voor de bezorger als je wil. Sta je in de wacht met bellen, dan moet je nog lachen om ze.
Voor mij echt geen andere meer, Just Coolblue ❤️