Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra 30-09-2022

Goede, overzichtelijke website met kwalitatief zeer goede producten. Prettige medewerkers die goed meedenken.
Telefonische bereikbaar is echter slecht. Het telefoonnummer is met moeite te vinden op de website en als je het dan gevonden hebt sta je lang in de wacht voordat je geholpen wordt.

Bas 30-09-2022

Prettig werkende webshop, goede vergelijkings opties en super bezorgingstijd.

Geert 30-09-2022

Duidelijke omschrijving van het product en eerlijke reviews om tot een goede keuze te kunnen maken.

Tiemen 30-09-2022

Goed product, juiste service, snel geleverd en alles wat duidelijk. Niks op aan te merken.

Desi 30-09-2022

Ik had bij mijn bestelling een foutje gemaakt, de jongen van Coolblue loste het meteen op.. ik vind de service altijd heel goed.

Eelke 29-09-2022

Overzichtelijke site met alle info die ik wilde bekijken. Goed te vergelijke met andere opties.

Ron van Doorn 29-09-2022

Top winkel.
De communicatie, de informatie, de presentatie tot aan de bezorging de bezorging is in een woord geweldig.
Wat ze toezeggen komen ze na.
Dat ik daar op kan rekenen is een van de vele redenen dat ik bij coolblue klant ben geworden en ook blijf.

Tom 29-09-2022

Gister een wasmachine besteld en de volgende dag geleverd. Super snel!
2 cool blue gozers rennen dat ding 2 etages naar boven, installeren en rennen de oude wasmachine weer naar beneden.
Dit heeft mij een hoop tijd en zweet bespaard en voor hun een koud kunstje.
Petje af!

Marco 29-09-2022

In 1 woord geweldig.
Ik bestel een droger om 22.45 en de volgende ochtend wordt deze netjes afgeleverd bij ons thuis.

De website is overzichtelijk en je kan op alles selecteren of vergelijken.
Dat maakt de keuze een stuk gemakkelijker omdat er zoveel soorten producten zijn

TdT 29-09-2022

Snelle levering. Makkelijke keuze. Goed product voor een nette prijs. Telefoon OnePlus is geleverd met hoesje en screenprotector. Keurige levering. Ik ben enthousiast.

Patty 29-09-2022

The compare function, readability of information, speed of delivery and also the couriers are all top notch! Only great experiences with Coolblue

Ron 29-09-2022

Snel geleverd, keurig bezorgd, bezorger met kennis van zaken. En het oude apparaat netjes meegenomen.

Monique van Raak 29-09-2022

Gratis levering.
We waren nèt niet op tijd thuis voor de bezorger. Die belde mij keurig op met de boodschap dat het pakketje bij de overburen lag. Erg vriendelijk!

Tom 29-09-2022

Eerlijke en vriendelijke webshop. Erg betrouwbaar en als er iets mis is dan weet je zeker dat je niet belazerd word. Ik koop al jaren op coolblue vanwege deze goede service en het grote assortiment. De manier waarop hun producten uitleggen vind ik ook erg fijn als leek.

Gesina 29-09-2022

Een 9 omdat er altijd ruimte is voor verbetering. Zeer tevreden, goed geïnformeerd per mail over wanneer de bestelling zou komen. Extra tips gekregen over de stofzuiger. Ik ben blij!

Sander 29-09-2022

Afgelopen week een 2e kans Headset besteld.
Hier stond bij dat deze als nieuw was met alle accessoires.
Helaas ontbrak de oplader, dus gebeld.
Moest zelf maar ergens een oplader zoeken en dan kon ik het bonnetje wel bij Coolblue indienen. Dan werd binnen 2 weken het geld over gemaakt.
Van hun probleem de mijne maken dus. Erg jammer

Wesley 29-09-2022

Al jaren klant en voor vele duizenden euro's gekocht en altijd super service ook als iets niet goed is. Klantenservice en eigen bestelldienst zijn gewoon op en top en altijd vriendelijk. Coolblue is zoals de standaard zou moeten zijn van een elk bedrijf. Bedrijven zouden een les mogen krijgen van coolblue hoe het werkt naar de klanten toe.

Annick 29-09-2022

Ik kies voor veel elektronica en toebehoren bewust voor Coolblue vanwege de goede service voor, tijdens en na de aankoop. Over het algemeen is de website gebruiksvriendelijk en in de berichten na de bestelling zit doorgaans nog een vleugje humor. Wat via een lokale winkel komt, wordt vaak met de bakfiets bezorgd en anders via een andere bezorgdienst.

habus 29-09-2022

Product voldoet geheel aan de verwachtingen en de levering ging bijzonder snel.

Stefan 29-09-2022

Ondertussen meerdere aankopen gedaan bij de organisatie, nu voor een koptelefoon, en wederom tevreden over de geleverde kwaliteit en service. In de avond besteld, volgende dag vroeg in huis en het product was zoals beschreven.

Eline 29-09-2022

Nintendo spel besteld voor een cadeau. Makkelijk besteld en de volgende dag al netjes geleverd, helemaal top.

bob 29-09-2022

perfect. levering is perfect. volgende dag in huis. krijgt dag van te voren te horen welk uur er iemand op de fiets langs komt. 15 minuten van tevoren nog een melding.
Verder is het product precies zoals omschreven.

Ik ga nergens anders heen voor elektronica producten.

Peter 29-09-2022

Op de website stond een cashback van 100 euro bij aankoop van een nieuwe vriezer (Bosch GSN51DWDV). Nergens is bij de online aankoop verder iets te vinden over hoe je die cashback terug krijgt.

Ben 29-09-2022

Zeer snelle levering en goede prijs.Tevens goede informatie op de website waardoor je weet dat je het juiste besteld

Anneliesboender 29-09-2022

Werd uiterst. Orrect geholpen, ook het plaatsen van mijn tv werd door een kundig en zeer vriendelijke man gedaan.