Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Tjeerd 25-04-2021

snel en correct en alles wat belooft word,komt men na! ik zal dus ook de volgende keer weer via cool bleu kopen

Tiebreaker 25-04-2021

Heb een prettige ervaring met shoppen bij Coolblue. Je kunt het zo gek niet noemen of ze hebben het in voorraad. Ook de prijsverhouding is redelijk. De Service is goed toch zeker ook belangrijk dacht ik zo. Alle goederen werden op tijd afgeleverd wat natuurlijk op zich ook fijn is, bezorgers zijn vriendelijk.

Richard 25-04-2021

Spullen makkelijk te vinden en te vergelijken. En de levering - ondanks dat het uit 2 magazijnen kwam - samen en supersnel geleverd door vriendelijke medewerkers/bezorgers.

Roumen 25-04-2021

Duidelijk aangegeven op de site goede beschrijving van voorwerp en foto ervan, Dit onderdeel van een stofzuiger staat goed aangegeven op welke TYPE stofzuiger dit PAST. ——PRIMA VERWERKT DOOR COOLBLUE —MAILS DUIDELIJK.—- Snel geleverd. Fijn dat jezelf kan aangeven waar product afgeleverd wordt en hoe laat.

Jenny Boone 25-04-2021

Duidelijke website met veel keus, en een super snelle levering! Prima ingepakt zodat het eventueel makkelijk wordt om de bestelling te retourneren.

Nellie R. 25-04-2021

Aankoop Ipad: wat ik als start al heel goed vind is de leuke manier waarop ze uitleggen hoe een object werkt en wat ze ervan vinden. Het vergelijken van de verschillende mogelijkheden vind ik ook heel prettig. De website werkt gladjes en correct: niets aan te merken dus. De behandeling van jou als klant is vriendelijk, familiair. Ook dat vind ik fijn. De afhandeling van de order en de verzending: prima en snel. Dus: voortaan ga ik eerst bij Coolblue kijken en dat meen ik echt hoor.

e.m. 25-04-2021

Het is een totaalplaatje als je bij coolblue koopt.
" Eerlijk en snel."
Bestellen- betalen- en je wordt op de hoogte gehouden door deze firma wanneer je je bestelling ontvangt. Dan is er nog track en trace via postnl . Die tesamen voor een goede bezorging van het product zorgen. COOL. van Cool Blue.

K.D. Heringa 25-04-2021

Het is uitermate prettig binnen een korte tijd het product geleverd te krijgen in je eigen dorp.
Daarbij is het zelfs mogelijk te kunnen kiezen uit meerdere afhaalpunten.
Mijn complimenten.
Nb. Ik heb het product - een videodeurbel - vrijdag opgehaald.
Vriendelijke jongeman in de winkel.

Helga 25-04-2021

Ik vind Coolblue een heel klantvriendelijk bedrijf. Overzichtelijke website met goed advies. Snelle levering. En als er wat aan de hand is met je produkt verlenen ze fantastische service. Je probleem wordt altijd opgelost! Wij bestellen veel bij Coolblue.

Marieke 25-04-2021

Zeer goede snelle levering, betrouwbaar, goede en mooie producten, fijn dat er ook winkels zijn

Peter 25-04-2021

Ik koop al jaren bij Coolblue en het is altijd vlekkeloos verlopen. Of het nu gaat om bestellen, retourneren of nazorg, het is altijd uitstekend geregeld. Ik kan op grond van mijn ervaringen alleen maar een 10 geven.

Johnny 25-04-2021

Fijne winkel en webshop. Prima assortiment en erg fijn het reserveren en ophalen in de winkel. Goede tips bij het ophalen van het product en gewoon een gezellige sfeer in de winkel. Leuk!

Rob 25-04-2021

Veel keuze, eerlijke prijzen, goede productadviezen, instructie- en review video's, snelle levering.

gelauf 25-04-2021

t was de tweede keer dat wij een bestelling bij Coolblue hebben gedaan en twee keer is alles voor 100procent perfect uitgevoerd klasse voor Coolblue

Geronimo 25-04-2021

Een zeer betrouwbare shop met een mooie duidelijke website. Eenvoudig bestellen en veilig betalen, waarna een zeer snelle levering volgt. Niet tevreden met het product? Geen probleem: net zo snel kosteloos retour als geleverd en je geld een dag later al terug.

EvB 25-04-2021

Duidelijke site en ook op tijd geleverd. Ook de service bij het installeren was prima.

Robbert 25-04-2021

De website van Coolblue is overzichtelijk. kan uit veel producten kiezen. voordeel is dat je voor 12:00 bestel dat je de bestelling dezelfde dag ontvangen (tegen meerprijs) Ik kies voor deze webshop omdat het vertouwd is. personeel vriendelijk en behulpzaam. Coolblue is niet de goedkoopste maar daar staat duidelijkheid en behulpzaam tegenover. "alles voor een glimlach " heb pijn in me kaken van het lachen . :)

Rebecca 25-04-2021

Duidelijke product informatie en perfecte levering. Tablet van Samsung besteld. Mooi met passend hoesje voor een scherpe prijs zo bleek na vergelijken. En bij Coolblue kun je altijd aan op snelle heldere levering met berichtjes over de levering..

gewoon blij mee 25-04-2021

ik ben vaste klant geworden; duidelijke website; vriendelijke medewerkers/bezorgers; levering altijd conform afspraak

Joop 25-04-2021

“Alles voor een glimlach “ is de alom bekende slogan van deze winkel. Wij hebben al een aantal keren van deze winkel gebruik gemaakt zowel online als in een van de winkels. Een heel prettige ervaring voor ons is dat hun niet het duurste perse willen verkopen, maar eerst informeren wat je precies wil hebben. Dan komen ze met een advies wat rond de wens van de klant opgebouwd is. Prijstechnisch ook altijd gunstig tegenover andere leveranciers. Ook de leuke woordspelingen en bijkomende teksten en plaatjes geven een goed gevoel. Mede daardoor bevelen we zeker ook deze winkel bij iedereen aan. Want ze maken de slogan waar:” Alles voor een glimlach”

René 25-04-2021

Een ruim aanbod waardoor vergelijken erg makkelijk is. Vervolgens een snelle levering waarbij het als het enigszins kan een fiets wordt gebruikt. Prima! Levering op zondag vind ik ook heel prettig.

PetraV 25-04-2021

Fijne website, goede informatie, razendsnelle levering en als er toch een keer iets mis gaat een vriendelijke medewerker die je helpt.

Martin 25-04-2021

Duidelijke omschrijving van het gekozen artikel. Gemakkelijke afhandeling en snelle bezorging. Toppie..!

Jasper 25-04-2021

Product besteld, netjes op tijd geleverd, verpakking compleet onbeschadigd wat soms wel anders kan zijn.
Nu lekker genieten van mijn bestelling. Niet mijn eerste bestelling via coolblue en zeker ook niet mijn laatste.
Wel gezegd hebbende dat coolblue vaak net 10 to 20 euro duurder is dan andere partijen maar uit ervaring sprekend als er dan ook maar iets met product is staat de klantenservice van coolblue wel direct klaar voor je.

Dion 25-04-2021

Hele goede duidelijke website waar je makkelijk vindt wat je zoekt, met de voor en nadelen van het producten op een rijtje. Daarnaast een hele snelle
Levering.