Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R Huisman 22-12-2022

Ik had een nieuwe hard disc voor mijn laptop besteld. vervolgens krijg je een bevestiging van de order en van het transport. Daarnaast een mail met zeer uitgebreide informatie met een stappenplan hoe en wat je moet doen om de hard disc te vervangen. Heel erg nuttig, wat het zelfs voor iemand die niet zo ervaren is, het mogelijk is om deze zelf te vervangen.

Aalt Tanghe 22-12-2022

vond het fijn winkelen en de service en bezorging is top het product de telefoon Samsung A53 is ook top

Ewoud de Jing 21-12-2022

Koelkast was niet op voorraad maar via handige notificatie hoorden we dat de koelkast weer op voorraad was. Besteld en de volgende dag geleverd.

Het was even spannend want de koelkast moest in een nis geplaatst worden en alle nieuwe Amerikaanse koelkasten zijn iets breder dan onze oude. Maar gelukt!

Robert 21-12-2022

Snel leverbaar, vriendelijke mensen, nette overzichtelijke winkel, geen opdringerige verkopers. Ziet er allemaal koel uit.

Krasje 21-12-2022

Snel en correct geleverde printer van Canon. Snel kunnen installeren. Heel fijn!

Lampie 21-12-2022

Goede prijs, ruim aanbod, levering volgens afspraak binnen het tijdvak.. vriendelijke bezorgers en gaven nog tips voor goed gebruik van mijn product ..helemaal toppie...

Irene 21-12-2022

Overzichtelijke webshop. Producten makkelijk te vinden en snel in huis. Volgende dag netjes afgeleverd.

Blije Henkie 21-12-2022

Perfecte service en ik kan het iedereen aanraden, wanneer je iets van elektrische apparaten nodig hebt

Myrthe 21-12-2022

Snelle levering en een duidelijk website. De website geeft een goede uitleg in de verschillende soorten eigenschappen van de producten en door de vergelijkingsmogelijkheid is de consument in staat de juiste keuze te maken! Tevens een top service van Coolblue.

J.H. Haverkate 21-12-2022

De Longhi koffiemachine werkte niet. Veel gedoe om terug te sturen. Voor dat je iemand aan de telefoon hebt!!! Heb wel 20 min. in de wacht gestaan.

Job 21-12-2022

Coolblue heeft soms een wat hoger prijs maar had s’avonds een product besteld en het was de volgende dag rond 2 uur al binnen. Echt vliegensvlug. Goede communicatie en netjes leveren.

Kees 21-12-2022

Veel keuze, levermoment is goed te plannen, goede communicatie over levermoment, tijdstip van levering word vrij nauwkeurug aangegeven.

MirIam 21-12-2022

Super snelle levering mooie overzichtelijke site met fijne informatie. Product zag er goed uit en werd de volgende dag geleverd. Wel zag je dat de doos open is geweest en Producten uit de verpakking gehaald. Dit maakt je wel wat meer twijfel achtig. Alles zat net in het plastic product was niet vies of kapot, dus geen reden voor zorg.

Klink 21-12-2022

Het assortiment bij cool blue is erg ruim waardoor er een goede keuzemogelijkheid is. De omschrijvingen bij de diverse artikelen zijn uitgebreid zodat je tot een goed oordeel kunt komen. Indien het te ingewikkeld is kun je altijd nog cool blues keuze volgen.
Bij levering van het product zat in dit geval nog een extra bijlage over hoe het artikel optimaal te gebruiken. De leveringsdag is ook iets dat bij cool blue klopt, iets waar andere sites het niet waar kunnen maken doet cool blue dat wel. Enige dat nog ietsje beter zou kunnen is het uitbreiden van het aantal artikelen dat je in één keer kunt vergelijken. Verder top !

dik tevreden 21-12-2022

een mooi product met een glimlach besteld, geweldige communicatie netjes en op tijd geleverd en met een glimlach ontvangen

mirmam 21-12-2022

Fijne webshop, duidelijke informatie, concurrerende prijzen en snelle bezorging. En dat ook nog eens milieuvriendelijk. Top!

Ludicer81 21-12-2022

Na lang wikken en wegen een nieuwe Inkjetprinter aangeschaft bij Coolblue. De website is overzichtelijk, het aanbod uitgebreid en de hulp om tot een goeie keuze te komen voor een printer vond ik top!
Ik bestel er graag weer :-) (wat ik al tijden doe)

Klaziena 21-12-2022

Ik vind Coolblue geweldig! Je wordt altijd goed en snel geholpen. Wat ik helemaal fijn vind, is dat je je product online kan reserveren en ophaalt & betaalt in de winkel op de dag dat jou uitkomt.

René 2555PJ 21-12-2022

Alles ging makkelijk en overzichtelijk. Snel bezorgd en goede/ duidelijke communicatie.

Maarten 21-12-2022

Ze leveren snel en hebben vriendelijke medewerkers in de bezorging. Wat beter kan is dat de medewerker de verpakking voor de overdracht goed controleert op beschadiging. In mijn geval bleek na uitpakken dat de koelkast een lichte beschadiging had. Aan de zijkant en uit het zicht, maar wel jammer. Dit is goed opgelost door een kleine financiële compensatie.

Rene 21-12-2022

Goede service zo als je eigenlijk mag verwachten van elke winkel allen maal cool het ook nog waar en ben al jaren trouwe klant . Keep io The Good work.

Bert 21-12-2022

Aardig en leuk personeel. Wordt professioneel geholpen en niks is hen teveel

len_vis 20-12-2022

Fijne shop, gegarandeerd geen gedoe is mijn ervaring, ook als er gedoe is met het product.

Gunnar 20-12-2022

Vanwege een cadeaubon 2 Nintendo Switch games gekocht. Er was ook een aanbieding bij de bundel van deze 2 games waardoor ik het nog goedkoper kreeg. Daarom koos ik voor Coolblue. Uiteindelijk in de winkel de games opgehaald; werd niet begroet en het was lang wachten. Medewerker was wel vriendelijk.

Ton 20-12-2022

Duidelijke omschrijving van artikel en goede track en trace. Men stuurt tijdig bericht van aankomst. Prima service.