Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4017 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul van den Broek-Wouters 17-07-2022

Deze winkel zorgde voor veel klant vriendelijkheid, maar bij het afleveren gaat het mis. Ik had €39, extra betaald voor levering tussen 17.30h en 22.00h, omdat ik wist dat ik die middag nog naar Duitsland moest. Drie kwartier voor dat ik thuis was telefoon, Cool Blue bent u thuis, het was toen 16.00h. Nee ik was niet thuis en ik moest nog zeker drie kwartier rijden. Ik heb als een bezetene gereden om binnen 3 kwartier thuis te zijn. Het is gelukt, maar vraag niet hoe. Cool Blue stond binnen 2 minuten aan de deur, en ik zou die gemaakte kosten voor verlate aflevering terug krijgen, maar zo wil ik geen levering meer, afspraak is afspraak.

PTox 17-07-2022

Ondanks dat Coolblue geen prijzenstunter is, kan je met de tweede kans producten van een nieuwwaardig product kopen voor een scherpe prijs.
Ik bestel er regelmatig een altijd sneller levering. Vind wel jammer dat ze niet meer met de fiets leveren.

Yopie 17-07-2022

Na een eerdere goede ervaring weer iets bij Cool Blue besteld, goede informatie op de site, geleverd zoals vermeld bij het bestellen, ik kon meteen kiezen voor afleveren bij afhaal locatie. De bestelling was goed verpakt.

Esther 17-07-2022

Goede, snelle levering! Was volgende dag in huis. Wel jammer dat het niet meer mee kan in een avond levering oid als je het om niet voor 00:00 bestelt, maar om 00:30, maar dat weet je natuurlijk van tevoren. Erg tevreden

Jorrin 17-07-2022

Coolblue heeft altijd een goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle service en als er een keer iets niet goed is dan is de klantenservice top.

A.M. Thoma 17-07-2022

mooie shop met veel artikelen om je keuze te kunnen bepalen en goede uitleg erbij

Esther 17-07-2022

Snelle levering! Wel jammer dat iets niet meer mee kan met de bezorger als je het niet voor 00:00 bestelt, maar om 00:30, maar desalniettemin snel geleverd, volgende dag in huis.

Talicia 17-07-2022

Ik ben voor het eerst bij Coolblue terecht gekomen aangezien de telefoon die ik wilde daar het goedkoopst was. Niet alleen ben ik erg blij met de mobiel en de prijs, maar ook zeker met de klantvriendelijkheid! Ik kwam aan in de winkel en alles werd netjes uitgelegd, gecheckt en geregeld. De screenprotector die ik erbij had gekocht werd er zelfs netjes opgezet in de winkel. Super vriendelijke mensen met kennis en kunde!

Tevreden klant 17-07-2022

Vlot besteld, betaald en geleverd.
Netjes op de afgesproken tijd geleverd
Correcte bezorger

Frederiek 17-07-2022

Fantastische winkel helaas werken ze samen met Post NL. Als Coolblue belooft dat je pakket de volgende dag aankomt dan zorgt Post Nl er wel voor dat dat NIET gebeurt. Ik was speciaal eerder thuis gekomen in de avond, van een feest, omdat er een handtekening vereist was voor de levering van mijn pakket. Vervolgens aan het einde van de tijd dat mijn pakket geleverd zou worden, 22.00 uur, stond er opeens in de app dat het de vólgende dag in de avond zou worden GRRR Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt maar de 3e keer. Zo langzamerhand ga ik mijn bestellingen doen bij winkels die niet bezorgen met Post NL!!

Marlies 17-07-2022

Snelle levering in huis op de plaats die jij wil. Meenemen oude product ideaal. Makkelijke betaling.

Boaz Beute 17-07-2022

Fijne winkel, goede kwaliteit en goede prijzen. Maar boven dit alles staat de klantenservice! Elk probleem wordt zorgvuldig opgelost. Zo was mijn pakketje kwijtgeraakt en na dit te melden kreeg ik meteen een nieuwe opgestuurd. De klant staat hier echt in het zonnetje. Al met al dus een top bedrijf! Mij zie je in ieder geval niet terug in de mediamarkt.

Melissa 17-07-2022

Fijne service, vriendelijke bezorger en een mooi product voor een goede prijs.

Coolblue 17-07-2022

Na eerdere goede ervaringen hebben we wederom bij Coolblue bestel. Wederom een verbluffend snelle levering. Fijn is dat coolblue ook winkels heeft waar je terecht kunt voor een goede service

Tanya 16-07-2022

Keuze is ruim. Met de filter kon ik precies vinden wat ik nodig had. Product werd netjes de volgende dag geleverd. Zeer tevreden zoals altijd

Wim 16-07-2022

Ik had voor de volgende dag een micro SD-kaart 32GB nodig. 's-Avonds om 21:00 besteld, volgende dag in de bus.
De andere aanbieders die ik bekeek waren wel iets goedkoper, maar konden niet zo snel leveren.

Dus een + voor de levertijd en een -/+ voor de prijs.

Eileen 16-07-2022

Snelle levering, vriendelijke bezorger, discreet verpakt en goede leveringsinformatie.

Michiel 16-07-2022

De site is helder en de productinformatie is in mijn ervaring altijd juist. En als er iets is wordt het opgelost, zonder gezeur.

Marike 16-07-2022

Altijd tevreden met CoolBlue. Fijne website, goede producten, goede prijzen en prima levering, mooi dat ze met de fiets komen wanneer mogelijk!

FraDo 16-07-2022

Goed overzichtelijke website met goede filtermogelijkheden en uiterst snelle verzending, in één woord: top!

Leda 16-07-2022

In de avond besteld, in de ochtend erna geleverd. Heel vriendelijk personeel, nam alle verpakking mee en heeft (op de begane grond) geholpen de machine op zn plek te zetten. Goede wasmachine ook, heel blij mee!

Helena 16-07-2022

Goede, heldere website. Snelle levering en zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers en bezorgers

Monique 16-07-2022

Goede producten, betrouwbaar in wat ze leveren. Een minpunt is dat ze voor 23.59u besteld volgende dag in huis niet waar kunnen maken

Ron 16-07-2022

Uitstekende service & aandacht ! Snel en op tijd leveren is standaard en dan nog op de fiets ook ! Hartstikke goed.

Hans 16-07-2022

Bestelling bij jullie geplaatst worden altijd snel in behandeling genomen en snel verzonden zodat wij ze snel in huis hebben waarvoor onze dank.