Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Netty 24-11-2021

Wij zijn er tot nu toe altijd tevreden over.Zeer vriendelijke bezorgers en snel.En wat ik zo goed vind dat ze een stukje bijdrage aan het milieu omdat ze de pakjes als het ksn met de fiets bezorgen.Chapeau

Jessica 24-11-2021

Coolblue heeft een top service en doet wat het beloofd! Je bestelling komt aan op de geplande dag en het juiste product wordt geleverd zonder gedoe.

Jeremy 24-11-2021

Makkelijk te gebruiken website en snelle en vlotte levering. Product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Jeremy 24-11-2021

Een aantal jaar geleden zou ik Coolblue een hoger cijfer gegeven hebben, maar vandaag de dag kom ik niet hoger dan een zesje.
Coolblue stond voor mij altijd bekend als de webwinkel met uitstekende service.
Tegenwoordig bieden Coolblue's grootste concurrenten diezelfde of zelfs betere service.
Coolblue is vaak ietsje duurder en dat was een aantal jaar geleden niet erg met de goede service die er tegenover stond, maar vandaag de dag kies ik er eerder voor om een product elders te kopen.
De klantenservice heeft regelmatig lange wachttijden en kijken vaak niet verder dan de standaard procedures. Tegemoetkomingen worden alleen toegekend in de vorm van winkel-tegoed.
Tweedekans producten zou ik niet aanraden om aan te schaffen. De kans is groot dat je een product koopt die niet meer voorradig is.

J C Koerni-Lagendijk 24-11-2021

Inmiddels het vijfde product bij Coolblue besteld en ontvangen. Ik ben zeer tevreden. Wat ook mooi is, de tweede kansjes, producten met een schoonheidsfoutje oid en dan iets goedkoper.

Joost 24-11-2021

Mifi router gekocht en gekozen om af te halen bij de winkel. Perfect aangepast aan de Corona maatregelen en precies op de afgesproken tijd.

Eric 24-11-2021

Al jaren een tevreden klant, dit is een cool bedrijf, leveringen zijn altijd juist en op tijd.
Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Arie van den Bogert 24-11-2021

Wasmachine op zaterdag besteld en op zondag bezorgd op afgesproken tijd door vriendelijke bezorgers ( inderdaad metveen glimlach )
Keurig geïnstalleerd. Ben zeer tevreden.

Hans 24-11-2021

Het fijne aan Coolblue vind ik dat het zorgeloos is. Ik weet dat als er iets mis is met een product dat er niet moeilijk over gedaan wordt, zoals gratis retour en vervanging of geld terug. Als er problemen zijn zijn ze altijd bereikbaar. Ze zorgen dat alles op hun site in order is.
Wie weet veranderd het in de toekomst maar op dit moment voelen zijn als een van de weinige bedrijven die echt om hun klanten geven, en niet alleen meer winst. Ze zijn soms iets duurder dan bij andere winkels maar je betaald er wel je zorgen mee af.

Keety 23-11-2021

Heel tevreden over mijn aankoop bij Coolblue. Na onderzoek bleek deze het product het voordeligst èn het snelst te kunnen leveren. Binnen 25 uur het product in huis en ook nog eens netjes en zonder teveel papier en plastic verpakt.

Overigens misschien een idee om de klant keuze te geven voor een gebruikte doos in het kader van hergebruik?

Dominique 23-11-2021

Mooie shop en zeker de moeite waard om te kijken en mooi de volgende dag geleverd zelfs op zondag

Eric 23-11-2021

Via Coolblue een AEG warmtepompdroger aangeschaft.
Niet alleen was deze ruim €100 goedkoper dan de concurrent, Coolblue bezorgde de droger op zondag wat ons goed uitkwam.
Keurig 45 minuten van de verwachte tijd een SMS , en daarna een telefoontje van de bezorgers.
Eenmaal ter plaatse constateerde een van de bezorgers dat de wasmachine met een dubbele waterstof was aangesloten wat averechts zou werken; hij heeft vervolgens een waterstof ontkoppeld en de andere keurig op de kraan gekoppeld: zeer nette service.
Tevens constateerde hij dat de afvoerpijp niet was voorzien van een Y-stuk waarop zowel de afvoer van de wasmachine als afvoer van de droger aangesloten kon worden.
Hij gaf aan deze voor ons te kunnen plaatsen, betaling zou achteraf door Coolblue worden gefactureerd.
Plaatsen, aansluiten en testen van de droger verliep prima.
Verpakkingsmateriaal meegenomen en beiden vertrokken na gedane arbeid.
Beide bezorgers waren vriendelijk, beleefd en goedgemutst; een fijne ervaring.
Kortom;, een uitermate goede ervaring voor de 2e keer bij Coolblue; tevreden klant.

Ty 23-11-2021

Altijd goed geholpen en geven goed advies. Het verloopt ook altijd lekker vlot en ze nemen de tijd voor je.

Jacob 23-11-2021

Altijd erg duidelijke en overzichtelijke informatie over het product. Er zijn vaak veel gebruikerservaringen te vinden en dat is toch erg fijn om een goed beeld van het product te krijgen.

Sophie 23-11-2021

Goede website met veel informatie over de producten. Mogelijkheid tot vergelijken. Bestelproces verloopt soepel en de volgende dag wordt je bestelling bezorgd!
Garantie wordt áltijd naar tevredenheid afgehandeld. Daarom ben ik vaste klant bij Coolblue.

Anita Pultrum 23-11-2021

Gemakkelijk wasmachine besteld, goede updates over bestelling & verzending, hilarische wacht tips haha, bezorging super goed dus ik bestel weer!

CG 23-11-2021

Heldere website, veel informatie over het product die zich niet opdringt maar wel makkelijk laat vinden als je meer wilt weten. De prijs was heel scherp en ik koos voor een tweedekans product waardoor er nog iets van de prijs afging. Verder niets mis met het product en er stond duidelijk vermeld in woord en beeld wat ik ervan kon verwachten. Fijn om ook de reviews te lezen van gebruikers en de razendsnelle levering een dag later met fietskoerier. Per mail en sms werd ik tot op de minuut op de hoogte gehouden van de leveringstijd. Blij met mijn aankoop, Coolblue heeft bijgedragen aan een positieve ervaring!

Wil 23-11-2021

Ze zeggen voor 23:00 besteld volgende dag in huis.
Maar dat klopt niet.
Ze weten dat Postnl druk is maar halen het dan niet van de website.

Andre 23-11-2021

In het recente verleden ontdekt dat de klantenservice heel goed is, professioneel en hulpvaardig verder zijn de producten goed en niet duur.

Dennis74 23-11-2021

Makkelijk producten te vinden en te bestellen en betalen, zeer snelle service aan de telefoon na dat het bij de post mis is gegaan en als nog goed is gekomen.Ben ook tevreden met het gekochte product

Soraya 23-11-2021

Vandaag besteld, morgen in huis... vrijdagavond besteld. Het is nu dinsdag en heb nog niks.
Drukte bij post nl, wordt er gezegd. Het gaat om een kabeltje . Had hem in een enveloppe gedaan dan kon hij gewoon als brievenbus post mee.

Catriona 23-11-2021

Mist een pakket, je telefoonist was amazing. Super lief en erg hulpvol. Geef ons een rust gevoel.

Simone 23-11-2021

Webshop is duidelijk en bestellen gaat gemakkelijk. Alleen ben minder tevreden over de hulp/bezorging. Gebeld of bezorging op ander moment kon, alleen 4 dagen later.. Toen gezegd dat niet te willen. Zijn ze diezelfde dag niet geweest omdat datum gewijzigd zou zijn. Beetje jammer dat ik nu zo veel langer moet wachten. Wel goed geregeld dat ik verschil met blackfriday korting terug krijg.

Lotte 23-11-2021

Hele behulpzame medewerkers, goede producten, super levering en goede service. Daarnaast hebben ze een fantastisch marketing team.

J.J. Spaargaren 23-11-2021

Concurrerend aanbod, uitstekende verpakking, duidelijke berichtgeving, verzending vertraagd door PostNL.