Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Martijn 30-09-2021

Coolblue levert keer op keer goede service en een prettige koopervaring. Zelfs wanneer de aangeboden producten iets duurder zijn dan bij de concurrent, kies ik meestal voor Coolblue vanwege de service en ervaring. Juist met producten die niet goedkoop zijn zelf te vervangen of te retourneren (e.g. televisies, witgoed, etc.) doet Coolblue het veel beter dan het gros van andere verkopers.

Evi 30-09-2021

Duidelijke omschrijving van het product inclusief foto's op de website. Snelle levering van een erg vriendelijke bezorger. Erg tevreden.

Ad Mouwen 30-09-2021

Jullie doen wat jullie beloven.

Maandagmiddag besteld en dinsdagochtend afgeleverd

Banair 30-09-2021

Levering en gebruik winkel is prima!

Ben niet zo van teveel mail plus alle opmerkingen van jullie erbij.

Mag voor mij wat minder.

Cees Lameijn 30-09-2021

De webshop werkt goed en overzichtelijk goede uitleg over een product en soms filmpjes er bij in een woord geweldig met Coolblue Heb al vaak bij jullie besteld en gaat altijd goed en op tijd geleverd Gewoon een betrouwbare leverancier die doen wat zeggen

Jan 30-09-2021

Site is prima in orde. Winkel moet ik nog aan wennen, vind ik beetje ongezellig.

Tommy Jake 30-09-2021

Heel tevreden met de producten en levertijd, ik had alleen gebeld ivm een vraag maar dat duurde wat aan de lange kant voordat ik iemand te spreken had. Verder niks te klachen.

Sandra 30-09-2021

Duidelijke vergelijking, goede tarieven, snelle levering, vriendelijk personeel.

Hans 30-09-2021

Na recent een wasmachine en droger te hebben gekocht en door Coolbue laten installeren. Oude apparaten werden meegenomen en na installatie werd uitleg gegeven over de werking van de nieuwe.
Top service !
Van de week AirPods besteld die de volgende dag werden bezorgd. Voor mij is er maar 1 de beste en dat is Coolblue !

TomV 30-09-2021

Wederom een uitstekende aanschaf gedaan bij Coolblue.nl, een online shop die voor mij echt de Winkel van Sinkel is: ik vind eigenlijk altijd wat ik zoek en vaak nog een streepje beter. Verpakkingen worden ook steeds slimmer door minder verkwisting van materialen, levering is altijd snel en prima te volgen via tracking gegevens, en de service als er een heel enkele keer iets niet helemaal in orde is, is uiterst adequaat. Het is een shop waar nog van alles te ontdekken valt, waar de aanbevelingen ook echt aanbevelenswaardig zijn en waar je echte kwaliteit vindt, goeie merken, beproefde apparaten. Mijn hypermarché met het hoogste slagingspercentage. Aanrader dus!

Kees 30-09-2021

Goede informatie over het product, makkelijk online te bestellen, juiste informatie over het verloop en verzenden.

Th 30-09-2021

Coolblue is altijd duidelijk met service, bij retour onder garantie snel geholpen en kon makkelijk versturen zonder printer.

Petra 30-09-2021

Super service! Artikel was en goedkoper dan bij andere aanbieders en kreeg ook nog een mail met tips over de installatie van de ereader.

Ray venema 30-09-2021

Al met al tevreden met de bestelling. Helaas ontbrak er een onderdeel van mijn bestelling. Dit kan beter gecommuniceerd worden vanuit coolblue. Vervolgens heb ik besloten om mijn niet geleverde onderdeel te annuleren. Hiervoor heb ik 30 minuten in de wachtrij gestaan. Uiteindelijk wel een hele vriendelijke mevrouw gesproken. Helaas heb ik daarover geen bevestiging via de mail ontvangen. De communicatie kan wel iets beter bij coolblue.

Rien 30-09-2021

Coolblue heeft altijd goeie service, dus ben al lang een tevreden klant. Ook dit keer weer zeer tevreden over de afhandeling!

Hendrik 30-09-2021

Gewoon geleverd volgens afspraak. Op tijd besteld en dus op tijd geleverd. Top bedrijf.

Edwin 30-09-2021

Ik heb hier al meerdere aankopen gedaan en altijd goed en op de afgesproken datum gekregen. Ik ben zekeer tevreden over coolbleu en zal hier blijven kopen.

dick 29-09-2021

mooie winkel vriendelijke bediening en deskundig personeel heb afgehaald perfect geregeld

Ad van Eijsden 29-09-2021

Coolblue is gewoon een hele goede webshop met veel keuze. Ook de aanbevolen keuze in dit geval bij het aanschaffen van een Samsung tablet gaf bij mij de doorslag. Verder is het heel plezierig dat ze een eigen bezorgservice hebben!

Sven 29-09-2021

Bestel veel dingen bij Coolblue en altijd tevreden geweest. Webshop is duidelijk en veranderd ook mee met de tijd. Veel verschillende opties mogelijk die de tevredenheid hoog houden.

Ernst Luijendijk 29-09-2021

Lekker makkelijk zoeken en bestellen/ Zeer tevreden met de bezorging op zondag en het bestellen ging allemaal heel gemakkelijk.

M.van Overbeek 29-09-2021

Maandag besteld, er wordt al 2 dagen ingepakt. Woensdag om 17.00 uur nog geen bestelling binnen, ze zijn zelfs nog niet onderweg. Een 5 voor voordeel van de twijfel.

Marina 29-09-2021

bestelling bleek niet geheel naar wens, werd door Coolblue binnen een uur opgelost, geld teruggestort en het artikel mocht ik houden...om een ander blij mee te maken. Ongekende service van een Coolblue...... CHAPEAU !!

Dyson haarfohn 29-09-2021

Ik heb de föhn online besteld. Kwam netjes op tijd . Het is een dure föhn maar ik vind het dan ook een heel goed artikel. Geen spijt van de aankoop.

A Blok Erwig 29-09-2021

Zeer ontevreden over de leveringstijd. Ze adverteren met : Vandaag besteld morgen in huis. Mooi niet. Ik krijg nu al 3 dagen achter elkaar dat het geleverd wordt, maar niet dus. Kijk vandaag bij de Track & Trace is het nog niet eens aangemeld bij PostNL.
Maak die reclame dan niet!!!!!
Voor mij geen Cool BLue meer en ik zal hen zeker niet aanbevelen.