Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Joke van Egmond 27-12-2021

Snelle en correcte levering ook tijdens de periode van de feestdagen. Duidelijke instructie tas retouren en aanvragen cadeauartikelen

Frank 27-12-2021

Inmiddels al een poosje klant bij Coolblue. Op zich naar tevredenheid. Één minpuntje is dat we al een aantal keren een bestelling hebben geplaatst waarbij gesteld werd dat voor 23:59 besteld de andere dag geleverd. Dat is niet alle keren uitgekomen. Soms is dat niet erg maar net als je het product écht de andere dag wil hebben is het vervelend. Overigens is dat bij de laatste bestelling naar tevredenheid opgelost. En dat is wel fijn als je tenminste iemand te spreken krijgt die even de tijd neemt om naar een oplossing te zoeken. Tip welke ik Coolblue heb gegeven is om een contact nummer (telefoon) iets makkelijker vindbaar te maken. Mijn persoonlijke ervaring is dat wanneer iemand je tenminste te woord staat dat dat al een deel van de teleurstelling/irritatie wegneemt. Verder zoals gezegd gewoon tevreden.

Liam 27-12-2021

Bij het afhalen werd er rekening gehouden met het weer. De medewerkers deelden paraplu's uit en brachten koffie of warme chofolade. De service was snel en goed geregeld, ondanks de drukte verliep alles heel soepel.

WvdA 27-12-2021

Supersnelle levering van mijn product. Wegens corona stond er een lange tij buiten bij de winkel. Super service en ze nemen de tijd voor je! Heel blij mre

Evelyn 27-12-2021

Het is gewoon perfect. Alles is perfect. Niets meer aan toe te voegen. Oke goede duidelijke website, goede prijsverhouding.

Robert Huysamen 27-12-2021

Het was heel gemakkelijk om het gewenste artikel te bestellen en het werd geleverd zoals beloofd.

A. Phuangkularb 27-12-2021

Altijd geweldige service bij Coolblue. Als er een probleem is wordt het snel opgelost, levering is snel. De medewerkers/bezorgers zijn altijd aardig met een lach op hun gezicht.

Pytrik 27-12-2021

De producten zijn snel geleverd, en verstandig verpakt.
Het product zelf voldoet volledig aan onze verwachtingen, dit is conform de info op de sist

Timothy 27-12-2021

Duidelijke omschrijving van de aangeschafte tweedekans laptop. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering, ook tijdens de Feestdagen.

Daphne 27-12-2021

Voor kinder tablet bij Coolblue uitgekomen, zoeken op de website gaat gemakkelijk. Bestel proces ook. Bezorging is helemaal super, je kan dag uitkiezen, dag van te voren hoor je tijdvak en kwartier van te voren bericht. En dan ondanks bezorging in de regen door fietskoerier, nog steeds een grote glimlach op het gezicht!

Wil 27-12-2021

Snel gevonden wat ik nodig had. Goede info en snelle en zeer vriendelijke bezorging!

Yvette 27-12-2021

Altijd goede ervaringen gehad met Coolblue. Helaas nu problemen met de bezorging van mijn nieuwe tv. Communicatie hierover door de bezorger is slecht, voor niets een hele avond zitten wachten. Ook de dag erna is het mis gelopen met de bezorging. Vriendelijk geholpen door de klantenservice, alleen heeft dat de bezorging niet versneld.
Officiele reactie van Coolblue 04-01-2022

Beste Yvette,

Wat vervelend dat jouw bestelling niet op de afgesproken dag geleverd is. Ook erg jammer dat wij je niet op tijd op de hoogte hebben gebracht van de vertraging. Onze oprechte excuses voor deze ervaring!

Ik heb meteen het één en ander uitgezocht en zie dat de televisie uiteindelijk op 27 december is geleverd. Als tegemoetkoming voor de vertraging heb je van ons een Coolblue voucher ontvangen.

Wij hopen dat de voucher van pas zal komen en wensen je nog veel plezier toe van jouw nieuwe tv!

Coolblue

Willem 27-12-2021

Fijne website, duidelijke product uitleg, goede prijzen en geen praatjes maar echte service !

Ilija Balta 27-12-2021

Op 18 december een bestelling geplaatst via de Coolblue app en met mijn tegoedbon en cadeaukaart betaald, 199€ (75€ tegoed en 124€ cadeaukaart van Primera). Geen bevestiging per e-mail ontvangen. Verder was de bestelling ook niet op mijn Coolblue account te zien. Wel screenshots gemaakt van de app dat de bestelling succesvol was.
Een dag later Coolblue klantenservice gebeld om navraag te doen, 30min in de wacht. Zij konden de bestelling niet vinden. Wel tijdens dat gesprek opnieuw hetzelfde product besteld waar ik gedeeltelijk met mijn tegoed van 75€ heb betaald en aangezien ze mijn de cadeaukaart van 124€ niet konden vinden zouden ze dit via de backoffice navragen en oplossen. Een dag later geen nieuws. Nog een dag later krijg ik een e-mail dat ik 124€ moet betalen als ik mijn bestelling wil krijgen. Per e-mail een reactie gestuurd van alle bewijzen, maw het bewijs van de geslaagde bestelling via de app die volledig betaald was, mijn cadeaukaart van 124€ en de codes die erbij hoorden. Een dag later kreeg ik een e-mail dat ze dit gaan uitzoeken via de backoffice en dat het goed komt, geen zorgen zeiden ze natuurlijk. Nu zijn we weer 3 dagen later en helemaal geen nieuws. 199€ nergens te bekennen en het product dat ik besteld had ook niet. Ongelooflijk

Windows2000 27-12-2021

Coolblue is een bedrijf met zeer goede service beleving direc na de order al leuke mailtjes voor de "wachttijd" en product-informatie van het product wat je gaat ontvangen. Ook naast de track&trace ook een kwartier van te voren een sms dat de (fiets)koerier onderweg is en dan binnen de 15 minuten aankomen zit goed in elkaar.

Gerben 27-12-2021

Gekozen voor coolblue vanwege een waardebon van het werk. Coolblue is niet de goedkoopste. Hebben wel een service die je kunt bellen. Je kan wel eens heel lang in de wacht moeten hangen. Levering was wel ultra snel de laatste bestelling.

Rudie Klein 26-12-2021

Ik kon makkelijk vinden waar ik naar zocht en voor een goede prijs.
Snelle levering.

Chantal 26-12-2021

Duidelijke omschrijving van producten, prima prijs en mooie updates van de bezorging

Theo 26-12-2021

Top winkel. Had zelf wat fout gedaan met de bestelling en daardoor mijn cadeaukaaart verspilt maar met 1 belletje was het weer zo geregeld

KBS 26-12-2021

Voor kerst nog een stofzuiger gekocht en opgehaald. Ik moest in de rij wachten maar kreeg wel een kop koffie aangeboden. Super netjes. In de winkel was alles ook snel geregeld. Fijne service!

Theo 26-12-2021

Een behulpzame dame van coolblue aan de lijn die me goed heeft geholpen. Betaling liep vlot en binnen de beloofde tijd mijn laptopje in huis. Hoe blijer kan ik zijn in deze hectische tijd met een goed advies en snel geleverd. Geweldig cool. Thanks

Jan W B 26-12-2021

Betrouwbare site, goede eerlijke info, zeer goede prijzen, makkelijk betalen, product binnen 24hr binnen. Perfect.

Greet 26-12-2021

Goed en supersnel gegaan. Goed bestelproces, mooie aanbieding en zeer snelle levering`

Ko 26-12-2021

Zeer toegankelijke site en zeer correcte afhandeling. Het sturen van tips voor gebruik is een hele goede zet.

Marc 26-12-2021

Coolblue heeft een prettige website om op te winkelen. Bestellen gaat soepel en mijn bestelling was de volgende dag al bezorgd. Helemaal tevreden.