Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Y brakenhoff 20-09-2021

Een zeer mooie overzichteijke webshop
Met heel veel keus en reviews van andere kkanten

Martin 20-09-2021

De website is overzichtelijk. De specificaties van de producten zijn helder en duidelijk. Dat maakt het eenvoudig om een keuze te maken. Het bestelproces en de levering is vlekkeloos. Verder vertrouw ik 100% op de service van Coolblue mocht iets niet goed gaan.

Liza de Bois 20-09-2021

Heel tevreden, bezorging keurig op tijd en behulpzame reviews op de site zelf

erikgen 20-09-2021

Prachtige webshop met zeer goede en gebruikersvriendelijke inhoud en zoek-mogelijkheden, we waren op zoek naar een nieuwe stofzuiger en zeer verrast door de goede uitleg en mogelijkheden op Coolblue.nl

BE 20-09-2021

Hele fijne, duidelijke winkel. Ook fijn dat ze de volgende dag al leveren en ook daadwerkelijk bellen als ze er bijna zijn.
Ze hebben mijn wasmachine keuring naar boven getild.
Dus helemaal top!

Mark 20-09-2021

Makkelijk vergelijk van producten. Accurate specificaties. Snelle levering eerlijke prijs. Goed filtersysteem

Dreke 19-09-2021

Eenvoudig bestellen via website en bijpassende accessoires worden getoond voor bijbestellen. Super, want dan gaat bestellen met een paar klikken.

Goed verpakt en keurig op tijd geleverd.

En die melding dat de bezorger er bijna is fantastisch.

Vandaar dus een dikke 10

AT 19-09-2021

Geen negatieve ervaring tot nu, producten zijn geleverd volgens afspraak en netjes verpakt.

René van de Werken 19-09-2021

Bestellen om 22:00 en volgende dag 11:30 in huis. Daar kun je niks tegenin brengen.

Elise 19-09-2021

Komen netjes de afspraken na.
Goede levering en aardig personeel bij levering !

Familie Schuur 19-09-2021

De oplader die ik had besteld voor de tablet van mijn zoon was op tijd bezorgd, daar waren we zeer blij mee omdat de oude kwijt was geraakt op school.

Vriendelijke bezorgen.
Goed en keurig verpakt aangeleverd.

Bonnie 19-09-2021

Makkelijk te navigeren website, ruime keuze en fijn om alvast een aanbeveling te krijgen middels Coolblue ‘s keuze.
Prijzen zijn goed, meestal gelijk aan andere webshops, soms zelfs lager
Snelle service, bijna altijd op voorraad wat ik zoek.

Monique 19-09-2021

Met een gerust gevoel en een goed advies kun je hier prima je aankopen doen.

Imany 19-09-2021

Coolblue is een hele betrouwbare website, ik bestel daar al mijn elektronica. Toen ik een iPad wilde aanschaffen wist ik dus ook meteen dat ik bij Coolblue moest zijn. Alles is heel duidelijk, vlog, en de track en trace code is ook heel fijn. Bezorging gaat ook supersnel, dus dat is ook top. Alles is gewoon perfect, ook bij schade aan het product wordt je goed geholpen en krijg je OF je geld terug OF het wordt gerepareerd. Goeie klantenservice!

Snmh 19-09-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat ze heel snel leveren, niet moeilijk doen over retourneren, snel hulp krijgen, klantvriendelijk, gespecialiseerde mensen die je snel helpen en goeie prijzen voor de producten

Moerings 19-09-2021

Het bestelproces is gemakkelijk en snel. Het is handig dat ik zelf een afleverdatum kon kiezen. Op de dag van levering kreeg ik 15 min van te voren een sms van de bezorger, hierdoor wist ik precies wanneer hij er zou zijn. De bezorger was per fiets (goed voor het milieu) en erg vriendelijk. Erg positief over Coolblue!

Sylvia 19-09-2021

Snelle levering, goede service en goede producten. Ook fijn dat je reviews kan lezen wat voor mij erg belangrijk is.

Jeannette 19-09-2021

Goede service en snelle levering, komen afspraken na, ik beveel cool blue aan

Johan 19-09-2021

Snelle levering, goed en enthousiaste werknemers goede productomschrijvingen goede webshop

Astrid 19-09-2021

De gekochte stofzuiger was qua geluid precies zoals beschreven op de site. Jammer dat er niet bij staat hoeveel hulpstukken erbij zitten en ook de functie daarvan.

ACV 18-09-2021

Nadat mijn Moto G5S Plus na zo'n 4 jaar kuren begon te krijgen, heb ik na onderzoek uiteindelijk gekozen voor een OnePlus Nord. Na er enkele weken mee gewerkt te hebben, ben ik erg tevreden met dit toestel. De snelheid is uitstekend, de camera erg goed en de laadtijd kort.

Theo 18-09-2021

Coolblue heeft een duidelijke website, met heel veel informatie over een betreffend artikel. De klantenservice werkt prima en je krijgt ook daar duidelijke informatie. En het is een verademing dat je in de winkel iemand kunt spreken die weet wat hij/zij verkoopt en ook de verschillen kan uitleggen. Je kunt zelfs technische hulp krijgen bij computerproblemen zonder dat je iets hoeft te kopen.

Willem 18-09-2021

Goede communicatie over aflevering, vriendelijk en behulpzaam personeel, en goede service

Seb 18-09-2021

Makkelijke website om te bestellen, snel geleverd en als er iets is makkelijk te retourneren.

Hans 18-09-2021

Goede webshop met ruim aandacht voor een goede shopervaring. Prijs ook concurrerend. Dikke duim omhoog.