Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Hans 12-08-2021

Heel gebruiksvriendelijke website en alle toezeggingen worden perfect nagekomen. Echt een aanrader.

Nick Janssen 12-08-2021

DE winkel van mijn voorkeur. Altijd een snelle levering, just in time dus niet vroegen en vooral niet later. Producten zijn goed verpakt en een helpdesk heb ik nog nooit nodig gehad.

Robin 12-08-2021

Top service! Op tijd geleverd, goede communicatie zoals altijd. Nog geen slechte ervaring gehad in al mijn bestellingen

Willem 12-08-2021

Ik ben erg goed geholpen. Het begon al bij binnenkomst. Daar werd ik binnengehaald door een medewerker van Coolblue die vroeg wat ik kwam doen. Daarop toetste hij in op een scherm waarvoor ik kwam en gaf hij mij mijn kaartje. Na 5 minuutjes rondgelopen te hebben om wat rond te kijken werd ik opgehaald en meteen geholpen. Alles ging vlot en soepel en iedereen was erg vriendelijk!

kaj 12-08-2021

heb een tweedekans horloge gekocht kreeg hem direct de volgende dag. het horloge leek gewoon nieuw dus zeer blij met de keuze om een tweedekans te kopen het heeft mij ook nog eens 40 euro bespaart.

Gerrit 12-08-2021

Doen wat ze beloven.
Garantie anderhalf jaar oud, geld terug, kon wat anders uitkiezen. Geen jamaars of aftrek gebruikswaarde.
Toppers

HS 12-08-2021

Uitstekende productinformatie, goede foto's, goede communicatie en levering tot op uur nauwkeurig aangegeven. Aanrader!

Joost 11-08-2021

Veel goede informatie over alle producten, met tips, reviews plussen en minnen.

Michelle 11-08-2021

Makkelijk producten te vergelijken, te selecteren en aan te kopen. De levering werd keurig en snel verzorgd.

Herman 11-08-2021

Veel aanbod, goede vergelijkingsmogelijkheden en filters.
Verstuurd in origineleverpakking met alleen een adressticker erop (dus geen belachelijke grote doos eromheen).
Veel keuze uit bezorgmomenten.

Richard 11-08-2021

In de winkel werd ik gewoon echt top geholpen, de koptelefoon/geluidsspecialist wist me met alles te helpen en alles belangrijks te vertellen. Hij hielp me met het vergelijken en me juiste koptelefoon aan te raden. Waar ik ook zeker zeer tevreden over ben. Too gedaan Cook Blue!

Piet Degenaar 11-08-2021

Coolblue maakt waar wat ze beloven.
Overzichtelijke, duidelijke site. Vandaag besteld morgen geleverd.

Piet Degenaar 11-08-2021

Coolblue maakt waar wat ze beloven.
Overzichtelijke, duidelijke site. Vandaag besteld morgen geleverd.

Martin 11-08-2021

Snelle levering met hoge qualiteit. De bestelling is heel makkelijk en kan niet fout gaan. Zeker aangeraden.

Alberta 11-08-2021

Product komt overeen met de verwachting en supersnel geleverd zoals was toegezegd.

dominique 11-08-2021

Goede site, alles je makkelijk te vinden en word heel snel geleverd! De reviews onder de producten zijn ook altijd fijn

Hans 11-08-2021

Goede communicatie per mail en whatsapp over de bestelling en bezorging. Komen bezorgafspraak exact na. Nette bezorger.

L.N.L. van Rijn 11-08-2021

Als enige winkel de aanbieder van het artikel wat als beste was getest door Kieskeurig. Netjes op tijd en goed verpakt geleverd.

Klaas 11-08-2021

makkelijk alles te vinden en goed overzicht.
Ruime keus aan artikelen en scherp geprijsd.
En als laatste snel geleverd, dus aanrader

Bert de Klepper 11-08-2021

Super vandaag besteld morgen in huis dat is de juiste insteek ga zo door

Adri van Oudheusden 10-08-2021

Snel de gekozen telefoon voor de beste prijs, geleverd conform de afspraak.

Levering Samsung TV 10-08-2021

Er is door mij een Samsung TV besteld mét aansluiting. Eerst een 32”. Deze op tijd omgezet naar een 43”. Hij zou en is zondag geleverd. Echter zonder heer die de aansluiting moeten regelen. Na bellen door de bezorger bleek dat dit verkeerd was gegaan. Nu zou er maandag iemand voor het aansluiten komen. Zondagavond heb ik het zelf uitgedokterd en dat is gelukt. Nu nog het geld terug. Duurt 3 tot 4 dagen…… ik moet terugkrijgen. 428,99 (ordernr ) en aansluitkosten 49,99 euro. Mijn ordernr is Ook ontving ik een factuur van 21,00 van iets dat ik niet afgenomen heb onder ordernr Kortom het heeft me veel tijd en last bezorgd. Ben zeer ontevreden.
Graag

Ancelle 10-08-2021

Levering was op de afgesproken dag in een doos waarin het precies past zodat we gelukkig weinig verspilling is. Producten zoals verwacht. De sticker van liefde op het tweede gezicht op het tweede kans pakket vind ik erg leuk! En goed dat dit bedrijf producten een tweede kans geeft.

Jeroen Loonstra 10-08-2021

Wederom is de glimlach gelukt, zaterdag bestelde ik onze Xibille, een robot stofzuiger. Zondag bezorgen geen punt, zo geregeld. Keurig ontvang ik het geanticipeerde mailtje dat de bezorging bevestigd. Zondag morgen trek ik mijn lichtblauwe polo met oranje accenten aan en daar is ze dan, de Coolblue fietsbezorgster. Vriendelijk als altijd en missie geslaagd: “We lijken wel een beetje op elkaar zo in het blauw oranje”. Deze keer tovert het moment een glimlach op ons beider gezichten. Super service geen gedoe

Bickes 10-08-2021

Ik heb afgelopen weekend op zaterdag 7 augustus een smartphone Xiaomi poco X3 pro 128GB besteld en zondag per post.nl als pakket ontvangen.
Tot mijn verbazing heeft de Mediamarkt dezelfde smartphone maar dan de 256 GB versie voor €219,- in de aanbieding en als ook een aanbieding van €247,- maar dan met gratis Xiaomi smartwatch erbij.

Heb dik spijt van mijn aankoop bij Coolblue. Erg jammer vind ik dat.