Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Thys 08-01-2022

Mooie smartwatch besteld.
Alles perfect conform afspraak geleverd!
Vandaag besteld morgen in huis klopt als een bus!!
En daarbij ook de 2 producten die ik besteld heb in 1 verpakking dus geen onnodige rotzooi
Nu alles nog ontdekken wat hij allemaal kan;-)

T 08-01-2022

Mooi "de volgende dag al in huis". Dus ik meld het aan voor "de volgende dag, overdag". Krijg ik een uur voordat het zou komen de melding dat het die dag helemaal niet komt. Vervolgens zou het de dag er op komen, en volgens de Coolblue tracker overdag (ergens tussen 13:00 en 14:00 ofzo) maar hoor de hele dag komt er niks. Kijk ik in de tracker van de derde partij waar ze de coolblue fiets blijkbaar aan uitbesteden, staat daar dat het pas tussen 20:00 en 21:00 komt! Uiteindelijk product om 20:30 ontvangen. Een dag te laat en ook nog in de avond (waar ik dan weer rekening mee moet houden). Niks voor een glimlach.

Truus 08-01-2022

Ik ben zeer tevreden over de service van Cool Bleu

Het enige wat minder kan is de veelste grote dozen waarin de spullen worden bezorgd

Maaike 08-01-2022

coolblue is gewoon altijd goed geregeld. Ze hebben goede klantenservice en de grapjes en woordspelingen zorgen altijd voor een glimlach

Job 08-01-2022

Ik had de airpods besteld en kon ze direct dezelfde dag nog ophalen, fijn dat dit tijdens deze tijden van corona nog kan!

Collin 08-01-2022

Top webwinkel. Goede service en duidelijke webshop. Zeer blij met de snelle levering en de goede prijs.

Hans 08-01-2022

Prachtig Princess aerofryer. Prima prijs/kwaliteit, snelle en correcte bezorging.

Job Berns 08-01-2022

goede service en product binnen 1 dag bezorgd aan huis. brede selectie op de website.

Els 08-01-2022

Coolblue is altijd snel, heeft zelf producten getest. Nu had ik een tweedekans koptelefoon en hij was helemaal nieuw en onbeschadigd en dat voor een lagere prijs! Top.

Frederique 08-01-2022

Niet alleen bij mijn recente aankoop maar altijd erg tevreden met CoolBlue. Goede en snelle service, kan altijd vragen stellen en vriendelijk personeel.

Anja 08-01-2022

Had van iemand een tip gekregen, dat dit set goed en goedkoper was als bij andere

J.Mink 08-01-2022

snelle reactie, goede informtie, snelle bezorging ik kan het iedereen aanbevelen om bij Coolblue te bestellen

Gert Kraaijeveld 08-01-2022

Ruime keuze van de producten met een duidelijke informatie voor het gebruik et van.
Duidelijk en accurate informatie op datum en tijdstip op de levering van het bestelde product.

René 08-01-2022

Ik kies voor Coolblue omdat ze een duidelijke, overzichtelijke website hebben voor zowel mobiele platforms als desktop omgeving.
Coolblue fysieke winkels zijn redelijk in de buurt en de service daar is hoog.
Leveringen gaan snel en zelfs de verpakking waar het product in geleverd wordt zijn stevig en leuk om te lezen.
Klantenservice is top, er wordt geprobeerd naar tevredenheid te handelen.
De producten zijn goed geprijsd en soms is er een ‘tweede kans‘ met extra korting.
Waarom geen 10/10?
Omdat de rode concurrent soms wel eens een paar euro goedkoper is en je via online het product niet voor dezelfde prijs of minder kunt krijgen. In de fysieke winkel krijg je dan meer voor elkaar.
Al met al raad ik anderen Coolblue aan boven de concurrent(en).

Yvon 08-01-2022

Slogan: vandaag voor 23:59 besteld, morgen in huis. Helaas, dit kon wegens drukte niet nagekomen worden. Niet erg, maar geef dit dan bijtijds aan. Online bestellen is nu de enige mogelijkheid, dus zorg dan voor een open en eerlijke communicatie.

Fenna 08-01-2022

Wasmachine besteld, jongens waren super aardig en hielpen met alles. Heel oplossingsgericht want had een probleem met de afvoerslang. Fijn om machines te bestellen waar je zelf 0 verstand van hebt! Aanrader!

Ria 07-01-2022

Voor cool blue gekozen vanwege snelle service. Waarschijnlijk vanwege feestdagen enkele dagen later een datum gepland. Zou de 5de tussen 11.10 en 12.10 geleverd worden.
Om 10.00 bericht dat ze mij niet thuis aangetroffen hadden of ik maar een nieuwe afspraak wilde maken. Nou was ik om 10.00 uur toevallig ook thuis. Geen telefoon gehad, geen bel gehoord, niemand gezien. Gebeld met cool bleu. Zij snapten het ook niet. Dus maar weer een afspraak voor4 dagen later....Hopelijk tegen die tijd zonder problemen.

Fuselman 07-01-2022

Coollblue heeft een duidelijke site. Ideaal is dat je kunt aangeven wanneer de levering uitkomt.
De bezorgers zijn vriendelijk en weten wat ze doen ze geven ook nuttige tips mbt het gebruik.
Ook fijn is dat ze de oude apparatuur meenemen en het verpakkingsmateriaal.
Wat ook top is de 30 dagen waarin je het product kan terugsturen zonder gezeur. Ook de klantenservice is goed bereikbaar.
De bezorgers sturen een SMS als ze komen en bellen.
Kortom service met een big smile.

WK 07-01-2022

Coolblue heeft een overzichtelijke webshop met voldoende informatie, filtermogelijkheden en keuzehulp om gemakkelijk tot een keuze te komen voor het juiste artikel. Verder is de bezorgservice zeer net en snel geregeld.

Marcel 07-01-2022

Informatie is duidelijk en compleet en nog belangrijker als er bij een product staat dat het voor 23.59 bestelt de volgende dag geleverd wordt, dan gebeurt dat ook. Dat is zeker niet bij alle winkels het geval!

Den 07-01-2022

Je wordt altijd netjes te woord gestaan en ze leveren snel uit, zelfs in deze rare corona tijden.

Kouros 07-01-2022

Overzichtelijke webshop en keurig op tijd geleverd zoals het hoort. Als wat ik zoek bij coolblue te koop is, dan heeft meestal verder zoeken op internet geen zin. Top Service voor een goed prijs.

Leon 07-01-2022

Coolblue heeft de beste service en is het meest klantvriendelijk. Top winkel, ik ga altijd naar Coolblue.
Ze helpen met de beste keuze te maken, en is het toch niet goed kan je altijd terecht of heb je snel je geld terug.

Jeroen 07-01-2022

Duidelijke informatie op de website, eenvoudig te bestellen en snel geleverd

Aaltje 07-01-2022

Overzichtelijke website, goede keuzehulpen, goede afspraken over bezorging, uiteindelijke bezorging méér dan prima door erg vriendelijke en kundige bezorgers