Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4058 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerard D. 21-10-2022

Overzichtelijke site. Handige keuzeadviezen! Goed prijs/kwalitieitsverhouding en prima service. En supersnelle bezorging. Overal een glimlach dus.

Lucia spaink 21-10-2022

Heldere website, snelle levering en telefonisch bij vragen heel goed bereikbaar

BS 21-10-2022

's-avonds besteld, volgende dag binnen. Was niet thuis dus werd netjes gebeld en daardoor konden we het bij de buren laten bezorgen. Dat is nu goede service.

Marjo 21-10-2022

CoolBlue heeft service nog hoog in het vaandel...en daar houden wij van!
En wat een leuke vriendelijke en kundige monteur, topper

Clarice 21-10-2022

Coolblue had een hele mooie actie omtrent een switch game die mijn zoontje heel graag wou hebben. Maandag hebben we het spel besteld en dinsdag was het in huis. Gewoon goed en snel zoals we van Coolblue gewend zijn.

Marion 21-10-2022

Goede omschrijvingen, voordelen en nadelen en beste keuze. Site werkt prettig en snel geleverd.

Lisanne 20-10-2022

De website werkt fijn. Duidelijke foto’s en goede uitleg over de producten.

Bestellen gaan makkelijk en snel
Fijn dat ze je achteraf nog een mail sturen met uitleg of tips over het product

Herman Hulsman 20-10-2022

Volop aanbod, scherp geprijsd en.. alles keurig op afgesproken tijd geleverd !!!

Linda 20-10-2022

Fijne en overzichtelijke website. Snel mijn product gevonden en de levering was binnen 24 uur.

HVRV. 20-10-2022

Tevreden, heel duidelijke communicatie, prijs kwaliteit is oke.
Ik heb er wel vertrouwen in.
Tot de volgende keer.

Adr 20-10-2022

Makkelijke site, groot assortiment, product goed te vinden, goede omschrijving

Roos 20-10-2022

Via de website makkelijk gevonden wat ik zocht. Pakket is de volgende dag al bezorgd.

And 20-10-2022

Overzichtelijke site, goede uitleg over het product, snelle en duidelijke kevering.

Roland 20-10-2022

Coolblue levert altijd op tijd en binnen de afgesproken termijn.
Gewoon een prima winkel zowel online als niet online.

Jos Valster 20-10-2022

Binnenkomen ontvangen worden een stoel om te wachten, ben al op leeftijd, deskundig en vrolijk advies en maar huis met het juiste produkt. Ik ben blij zelfs de prijs was ok
Bedankt

Ervin 20-10-2022

Heel klantvriendelijk!
Goede prijzen!
Mooie 2de kans deals.
Snelle en gratis levering.
Al jaren klant.

Rene 20-10-2022

Ik vond reuze snel wat ik zocht. Genoeg variatie in producten en er wordt waar gemaakt. Vandaag besteld morgen geleverd.

Frans 20-10-2022

De afgelopen jaren heb ik veel producten bij Coolblev gekocht en steeds weer een hoge kwaliteit van de producten en uitstekende service ervaren.
Houden zo.

Anja 20-10-2022

Vanwege mijn Massagepraktijk kan ik niet zonder mijn wasmachine, maandagavond 23.00 nieuwe besteld, dinsdagochtend 8.30 kreeg ik telefoon dat ze al onw waren. Door alle hectiek had ik geen tijd om mijn machine naar de begane grond te brengen. De mannen waren zo vriendelijk dat ze de nieuwe een etage hoger brachten en de oude mee namen zonder te klagen. Top bedankt mannen voor de zeer snelle levering en plaatsing. Super!

Grietje 20-10-2022

Zeer snelle levering, s'avonds 21:00 nieuwe wasmachine besteld, volgende morgen half 9 al in huis! Gebracht door een zeer vriendelijke bezorger. Vooral met een gezin is het zeer lastig als je wasmachine stuk is en op een nieuwe moet wachten, maar dat is dus bij coolblue zo opgelost,echt super, raad het iedereen aan.

H. Kamphuis 20-10-2022

Bestelling was heel eenvoudig. Naderhand telf. contact gehad. Had een vraag. Goede verbinding en geen wachttijden van ik weet niet hoe lang. Dat is bij heel veel bedrijven wel anders. Bovendien werd ik geholpen door een heel service gerichte vriendelijke dame die mij heel snel de oplossing gaf.

Ralph 20-10-2022

Zoals altijd perfect geregeld.
Overzichtelijke site, goede vergelijkingen en razendsnel geleverd

Oetze 20-10-2022

Ruime collectie, snelle levertijd en perfecte garantie afwikkeling
O ja, ook nog scherpe prijzen

Wouter 20-10-2022

Duidelijke website met scherpe prijzen. Enige minpuntje is dat de wasmachine een dag later afgeleverd is. Verder prima

Coolblue 20-10-2022

goed aanbod tegen nette prijzen plus een snelle en flexibele levering. Eventueel makkelijk te ruilen