Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ne 06-03-2022

Makkelijke en overzichtelijke webshop.
Goede zoekfuncties, exact de productinformatie die ik zocht.
Daarbij een relatief lage drempel voor gratis bezorgen t.o.v. Veel andere webshops.

Bianca 06-03-2022

Wij zochten monitoren om te multitasken, gevonden, besteld en de volgende werkdag bezorgd.

haarts 06-03-2022

Vindt het mooi dat jullie met de voor jullie beste keus komen. Helpt soms met het maken van een keuze in de grote keuze die tegenwoordig bij elk artikel is

Renate 06-03-2022

Super snelle service. Levering binnen de toegezegde tijd. producten netjes verpakt in een verpakking die qua formaat ook passend is voor de artikelen die erbij horen.

Gerwin 06-03-2022

Leuke pre-order voor een goede prijs (gelijk een aanbieding). In de avond besteld, de dag erna voor de middag in huis. Daarna nog een vraag over de pre-order bonus, goed geholpen daar de klantenservice en binnen 48 uur alles in huis.

Angel Georgiev 06-03-2022

Fast and on-time delivery. Product was exactly as described in the store and I am extremely pleased with my purchase.

Karin 06-03-2022

Voor de eerste keer besteld, overzichtelijke website, duidelijke bestel procedure, zeer snelle levering.
Top!

Joris van Dinter 06-03-2022

Coolblue heeft perfecte service, er is geen betere winkel voor al je elektronica enz.

R 06-03-2022

Goede levering voor een goede prijs. Ik zou nog binnen 48 uur een pre-order code krijgen via de email, deze heb ik nog niet ontvangen.

Pim 06-03-2022

De coolblue webshop is super overzichtelijk en goed te bedienen met filters. De informatie en omschrijving is altijd aanwezig en zelf gebruik ik de “vergelijk” tool ook regelmatig.
Al met al zijn de prijzen altijd goed/scherp en is de levering altijd snel. Tevreden dus!

Sylvan Elbers 06-03-2022

Goede snelle levering gehad. Op de site ook goeie duidelijke informatie over de producten met veel instructies over hoe je met het product om moet gaan. Door de Coolblues keuze en de vergelijkingen van de producten wordt het kiezen een heel stuk makkelijker.
Over het algemeen dus een hele prettige, overzichtelijke site!

Alex Vermolen 06-03-2022

Altijd topservice en als je contact op neemt via Twitter of facebook meestel gelijk een. Berichtje terug ze proberen je altijd te helpen daar om zeg ik een top service en de bezorging ok goed geregeld

Mr.Vinnie 06-03-2022

Op zoek naar een koptelefoon met noise canceling kwam ik bij Cool Blue terecht met de juiste prijs en kwaliteit verhouding, ruime keuze en reviews maakte de keuze interessant. Uiteindelijk voor de Fresh 'n Rebel Clam ANC gekozen. bestelling was overzichtelijk en gemakkelijk, prima service en bezorging door Cool Blue. Top bedrijf.

H Minkjan 06-03-2022

Ze zullen vast goed zijn in standaard oplossingen.
Maar als je iets geïnstalleerd wilt hebben in een oudere woning, krijgen ze het niet voor elkaar.
Eén uur bellen met klantenservice en vier medewerkers van CoolBlue over de vloer gehad.
Maar de was-droogmachine staat hier nog steeds alleen mooi te wezen en is niet aangesloten.
Officiele reactie van Coolblue 08-03-2022

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het installeren niet is gelukt. Onze klantenservice zit voor je klaar om met je mee te denken in mogelijkheden.

Coolblue

Rob 06-03-2022

Levering op tijd en netjes verpakt. Bij onkunde onze zijde fantastische hulp gekregen van de klantenservice.

Arthur vBH 06-03-2022

Inmiddels zo’n 20 verschillende producten bij Coolblue gekocht in de afgelopen jaren en nog nooit teleurgesteld ! Als er een probleem was is dit altijd opgelost door vervanging of alternatief product. Ik kan niet anders zeggen dat wat er beloofd wordt ook waar gemaakt wordt! Ga zo door

Irma 06-03-2022

Meerdere keren besteld altijd goede service ,ook bij foutieve bestelling goed te retourneren en geld terug gestort

Larry 05-03-2022

Had oplader besteld had hem snel nodig vandaar bij jullie besteld voor 2359 besteld volgende dag in huis bleek dus niet waar te zijn. Kon dus dag niet mijn telefoon gebruiken.
Officiele reactie van Coolblue 08-03-2022

Beste Larry,

Dank je wel voor je feedback. Natuurlijk balen als het net even anders loopt dan verwacht. Jij bent de dupe van de drukte bij ons. Sorry!

Met vriendelijke groet, Coolblue

Zorgkwekerij De Peeldijk 05-03-2022

De bestelling was correct afgeleverd volgens planning
We zijn zeer te spreken over de service.
Vriendelijke personeel.👍

Jasper 05-03-2022

Snel, goede levering met handige app, alles is heel duidelijk. Altijd Goede kwaliteit producten.

Els van Steen-Klijn 05-03-2022

Ben erg tevreden over de afwikkeling van mijn bestelling en ook de bezorging is prima verlopen.

Pen 05-03-2022

Op tijd geleverd en allesvoor een glumlach.
Dat is ook echt zo. Zelfs na jaren. 😁
Superleuke jongens.

Sharon 05-03-2022

Bezorgers super aardig, goeie service, snel, eigenlijk alles goed. Zoals het hoort. Toppertje

Dominic 05-03-2022

Goede betrouwbare webwinkel die snel de spullen levert en gratis verzending is ook heel lekker

Theo Harder 05-03-2022

Goede reviews bij de producten. De plus- en minpunten worden genoemd. Ook veel informatie als je nog aan het oriënteren bent. En een snelle bezorging.