Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Mo 30-07-2021

Bestelling volgens afspraak ontvangen. Er ontbrak een onderdeel en na melding hiervan wordt er meteen actie ondernomen.

Jolien 30-07-2021

Fijne site met veel informatie en de mogelijkheid om producten onderling te vergelijken. Levering was top. Goed op de hoogte gehouden qua leveringstijd en werd nog even netjes van tevoren gebeld. Twee aardige jongens kwamen vervolgens het product netjes neerzetten, heel fijn!

Cerise 30-07-2021

Super website. En super snelle service. Het tikkeltje extra vriendelijkheid. zoals doe de bezorger de groeten vind ik echt heerlijk. Top!

TX 30-07-2021

OnePlus Nord 2 besteld op de dag dat hij uitkwam. Eenvoudig te bestellen via de site en de volgende dag in huis en netjes op de hoogte gehouden. Keurig!

René 30-07-2021

Top geregeld met tweede keus producten. Zonde om weg te gooien en net zo goed als nieuw.

Ed 30-07-2021

Goed advies bij de producten, dat maakt de keuze een stuk gemakkelijker. Prijzen zijn eerlijk en concurrerend. De bezorging is supersnel en netjes verpakt.

Fijter 30-07-2021

Makkelijk producten vinden en vergelijken. Niet per se de goedkoopste, wel de fijnste.

Sophie 30-07-2021

Mega snelle levering, geen achterlijk grote doos voor een klein product en niet te veel poespas!

Rslagman 30-07-2021

Complete productbeschrijving, eerlijke prijzen, goede filters waardoor je makkelijk oriënteert

Florian de Cock Buning 30-07-2021

Het was de beste prijs wat ik voor dit product kon vinden en het was heel snel bezorgd. Ik kon mijn product volgen en wist wanneer hij ongeveer zou aankomen. Het werd bezorgd door een vrouw op zo’n Coolblue fiets. Dus ook nog eens goed voor het milieu! En dat in de regen! Heel blij met mijn powerbank en hij werkt perfect!

Ance 30-07-2021

Coolblue levert zoals beloofd en als er onverhoopt een reparatie nodig is gebeurt dat snel en effectief. Communicatie is in alle gevallen snel en goed.

Rob 30-07-2021

Coolblue is een top winkel, doen wat ze beloven. Nog nooit een slechte ervaring gehad bij dit bedrijf

Carlos Paz 30-07-2021

De website is vriendelijke een heeft suggesties voor de beste product.
De bezorging is super snel en notificaties zijn nuttig.

Sara 30-07-2021

Snelle levering, zelfs op zondag. Nespresso Sage is goedkoper dan bij Nespresso

Thea 30-07-2021

Geweldige Service van Cool Blue wederom👍🏼
Wat ik alleen jammer vind is dat vorige maand bij mij een Samsung TV is bezorgd en ingesteld,
Kwam er recent achter de de Radiozenders verdwenen zijn, kunnen jullie dat als nog regelen misschien??
Vriendelijke Groet
Thea Veenstra-Lindsen

Huug 29-07-2021

Coolblue is ongewoon gewoon. Snel leveren kan iedereen, maar met een fijn gevoel erbij niet.

Reebruin 29-07-2021

Ik kreeg telefonisch goed advies waar ik echt iets aan heb gehad. Fijn dat het product ook gelijk besteld kon worden

Cornelis 29-07-2021

Ik heb het gekozen omdat coolblue makkelijk te gebruiken is en het had wat ik nodig heb.

Coolbleu 29-07-2021

Fijne stofzuiger,en snel gebracht . Erg handig in het gebruik en ook nog eens fijn geprijsd!

J.J. Soer 29-07-2021

altijd wel een optie voor wat men wil aanschaffen en men gaat tevens netjes met klanten om.

Kitty van Beuningen 29-07-2021

Goede site, prijzen zijn top en de levering is 100%. Snelle levering maar ook n duidelijke goede communicatie met klant over levertijd. Super.. Ben heeeel tevreden. 👍🏼

Nina 29-07-2021

Snelle levering en goede service. Ik had helaas het verkeerde product besteld (mijn eigen fout) en de retour ging soepel

Mirco 29-07-2021

Goeie en snelle service. Makkelijk te bestellen en de bestelling te volgen. Met vragen altijd snel en duidelijk antwoord.

Theo 29-07-2021

Ik kocht een tv-beugel, maar die bleek toch niet geschikt voor mijn TV. Zelf niet goed genoeg naar de specificaties gekeken dus. Gebeld met de servicedesk en zeer vriendelijk en met de juiste expertise geholpen door de medewerker. Hij raadde me een andere beugel aan, regelde op min verzoek direct de bestelling en de retourzending en gaf me nog een tip voor het contact met de postbezorger i.v.m. het retourneren.

Hans 29-07-2021

Snelle en accurate service en een goede beschrijving van het artikel.voldoet aan de verwachtingen