Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Peter 13-09-2021

Super netjes geholpen met nieuwe smartphone. En de gekochte screenprotector werd gratis en netjes voor me gemonteerd.

JRP 13-09-2021

Gebruiksvriendelijke shop en eenvoudig vinden wat je zoekt en vergelijken met andere versies.

Ronald 13-09-2021

Goede persoonlijke ontvangst. Door nummertje trekken hoef je niet op je beurt te letten. Spullen lagen klaar en kon direct aanvullende zaken zoals hard disks direct meenemen. Personeel zeer klant vriendelijk.

H. Krabshuis 13-09-2021

Producten snel en volgens afspraak geleverd. Prijs was prima in orde. Informatie over het product is in orde.

Ewout 13-09-2021

Een overzichtelijke winkel met een ruim assortiment. Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar de service is fantastisch. Repareren en ruilen zijn nooit ene probleem, altijd wordt je vriendelijk geholpen.

Lida 13-09-2021

Shop doet wat het beloofd, snelle levering en stevige verpakking van apparaat.
De aanbevelingen via youtube filmpjes zijn zeker van meerwaarde.
Kortom; kies voor Coolblue, géén gedoe!

Ineke van Praag 13-09-2021

Hele goede uitleg met voors en tegens, waardoor we een juiste keuze konden maken.
Corrrete afhandeling

Wijnand 12-09-2021

Coolblue heeft een heldere website met relevante filters en uitgebreide specificaties van het project waardoor je effectief en duidelijk tot de relevante opties qua keuze komt. Aanzienlijk beter dan andere websites van winkelketens in dezelfde branche. Tevens veel handige, duidelijke tips in bondige bewoordingen. Ook qua levering komst Coolblue haar afspraken na met vriendelijke Helden (zo worden ze genoemd ;-) die het bestelde komen afleveren.

Boss 12-09-2021

Hele snelle levering ,zoals beloofd . En tevens de dag er na nog een mail met tips om het uiterste uit je product te gebruiken .

Jan 12-09-2021

Alles klopt, snel geleverd, goed geleverd, op de plek gezet en erg vriendelijke mensen.

Rapidguy 12-09-2021

Super fijne nieuwe controller voor de ps5 besteld met een flinke korting vanwege tweedekans. Tja doosje was beschadigd maar die gooi je toch meteen weg. Dus wij zijn er erg blij mee

RGB 12-09-2021

Beste Service in Nederland en altijd snelle levering. Vaatwasser gekocht en heel netjes de volgende dag geïnstalleerd en de oude meegenomen. Nu weer een paar WIFI zenders die binnen 24 uur binnen waren.

Roger 12-09-2021

Duidelijke site, eerlijke prijs en super duidelijke communicatie voor wat betreft de levering, vriendelijke chauffeurs en netjes afgeleverd.

Al met al zeer tevreden

Robin Breel 12-09-2021

Goede winkel, snel geholpen met m'n pakketje en kon er gelijk mee aan de slag

Ronald Vervloed 12-09-2021

Makkelijke website, snel besteld en betaald de volgende middag al in huis. Super service👍

Maikel 12-09-2021

De service bij coolblue is perfect. De levering gaat netjes volgens schema.

Belinda 12-09-2021

Bestelling zou vrijdag komen en is nu pas aangemeld bij dhl...
Dus besteld voor 23.59 uur en morgen in huis, klopt absoluut niet. Inkt voor printer is wel geleverd terwijl het tegelijk besteld is
Officiele reactie van Coolblue 21-09-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook. Het is drukker dan verwacht. Sorry!

Coolblue

Mar 12-09-2021

Ik was in de winkel en werd erg vriendelijk geholpen door de medewerkers. Zij namen de tijd om me te helpen een beslissing te nemen door alle voor en tegens door te nemen en alternatieve opties op te zoeken.

Jeroen 12-09-2021

De informatie op de website over het gekochte artikel beschouw ik als onjuist / onvolledig.

Ik kocht een TV. Het beeld is goed maar de geluidskwaliteit is erg slecht. Veel slechter dan de 13 jaar oude tv die plaats moest maken.

De website van Coolblue zegt niets over de ongelooflijk slechte geluidskwalitei..

Ik ben tevreden 12-09-2021

makkelijk besteld en ruime keuze. Levering ging snel en netjes. Dus tevreden

JV 11-09-2021

Goede prijs. Snelle levering. Makkelijke site.
Milieutechnisch vind ik het sympathiek dat je jongens op de fiets komen leveren.

thomas jansen 11-09-2021

redelijk makkelijk en overzichtelijk. ook mooi dat er een verschillende bezorgadres vermeld kan worden

Mirthe 11-09-2021

Duidelijke site, veel keuze.
Super snelle verzending en fijn dat de bezorger (per fiets) ook spullen mee terug nam.
Super product. Alles top!!

XXX 11-09-2021

Via de site gekocht, ging prima. Altijd snel geregeld en keurig op de afgesproken datum bezorgd.

Coolblue 11-09-2021

Ik vind deze shop een prima alternatief voor artikelen waarvoor je voor niets in een fysiek winkel geweest bent omdat deze niet in hun pakket, Itten, uitverkocht cq niet geleverd zijn. Dit is mij laatste tijd regelmatig overkomen