Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Mark 30-05-2021

Goede website met duidelijke productinformatie en vergelijkingsmogelijkheden. Bestellen is snel en eenvoudig, levering op dag dat het jou uitkomt. Goede klantenservice

Petra Hielkema 30-05-2021

De snelheid waarmee jullie leveren is geweldig, tijdens het leveren op de hoogte gehouden worden is erg fijn, je weet waar je aan toe bent.
In de winkel worden we altijd op een deskundige en klantgerichte manier geholpen. Gingen eigenlijk altijd naar de Mediamarkt maar laatste tijd is het Coolblue, m’n door de bovenstaande reden.

J. de Groot 30-05-2021

Prettige overzichtelijke website met goede producten. Beschrijving is compleet en levering word snel gedaan waarbij je goed op de hoogte word gehouden.

Mike 30-05-2021

Ik kan mezelf een Coolblue-er noemen. Als je hier in huis Coolblue roept begint alles te trillen. Alles komt bij hen vandaan. Zelfs deze MacBook waar ik de review mee schrijf.

Ben altijd tevreden geweest over Coolblue. Levering was snel, service wat top! iets kapot of achteraf toch niet goed? Terugsturen kon altijd. Voor onze nieuwe winkel hebben we een aantal goederen nodig. Ik begon bij de oven en Wasmachine. Deze hebben wij besteld op zondag en zouden woensdag worden geleverd. Duurt al wat langer dan we waren gewend maar dat is prima. Ik heb er voor gezorgd dat ik thuis was. De boel moest natuurlijk worden aangesloten alvorens vrouw lief van haar werk thuis kwam. Hele woensdag geen Coolblue. Krijk ik ineens een mailtje, Sorry, vandaag niet bezorgd. terwijl ik in de ochtend nog een sms kreeg met een tijdsvak. Evengoed even gebeld. Zou vrijdag worden bezorgd. Zelfde verhaal als eerder beschrevenen, ook met dezelfde afloop. Geen Coolblue, geen wasmachine geen oven.. weer bellen. Zaterdag word het nu geleverd. Inmiddels ben ik over de zeik, ik zorg dat ik mezelf vrijmaak, maar het is voor niks. Zaterdag, een mooie lente dag, loop ik de hele dag in en rond het huis, want Coolblue zou immers komen. tussen 09.00 en 18.00 uur. Om 18.00 uur weer een Coolblue. Gebeld en bedankt voor de rit. Stort het geld zsm maar terug. Ik annuleer de boel. Ik ben er onwijs klaar mee aan het lijntje gehouden te worden. Ze komen niet meer een sorry op niveau. Een klant is niks waard blijkt, ja een korting van 40 euro kon ik krijgen. het gaat mij niet zozeer om heel veel meer retour krijgen. Maar 40 euro krijgt een ieder met een klacht. Deze klacht is elke keer maar opgestapeld. Er zat voor een paar duizend euro in de pijplijn. van een soundbar, tv tot koffieapparaat voor de winkel. Maar ze verdommen het om goed en inhoudelijk naar de zaak te kijken. Dat vind ik serieus een kwalijke zaak. Want op deze manier, zijn ze mij kwijt als klant.

Nicolle 30-05-2021

Altijd blij met Cool Blue. De site is overzichtelijk en de producten kan je in een fijne volgorde voorbij zien komen. Ook is de uitleg goed en ben ik altijd benieuwd naar 'Cool Blue's keuze'. Producten zijn goed verpakt en de levering verloopt soepel. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail over je product.

anneke knoppert 30-05-2021

Zeer snelle levering en keurig gedaan. Goed geïnformeerd wanneer en hoe laat ze langskwamen.

Ruud 30-05-2021

Snelle levering, duidelijke omschrijving van de producten, nette prijzen en goede service

Alexander 30-05-2021

Asus gaming monitor
Afgelopen week hier een gaming monitor gekocht
Een asus xg27wq 2de kans product
Prima product verder alleen miste een led cover en kabels

van wegen het 2de kans product waar wat kabels miste en een led cover

coolblue gebeld deze zouden gelijk kijken of ze deze zouden kunen regelen

Super blij mee dat ze dit voor de klanten doen of tewel proberen
Altijd goed geholpen zowel via telefoon als in de winkel

Andre Been 29-05-2021

goede shop snelle levering en goede spullen. Goede website waarmede het makkelijk kiezen is.

Ralph 29-05-2021

Ik dacht dat Coolblue altijd met de fiets bezorgd. Nu werd mijn koffiezetapparaat toch weer met zo'n grote dieselbus bezorgd. Als ik dat geweten had, had ik wel Bol.com besteld. Die was namelijk 5 euro goedkoper.

Darol 29-05-2021

Webshop overzichtelijk en leuke producten met vaak leuke acties. Betrouwbare onlineshop!

W.G.J. van Gorp 29-05-2021

iPad besteld en dezelfde dag geleverd, maar niet dus.
iPad besteld omdat Coolblue het nog dezelfde dag zou kunnen leveren en dit voor de betaling van €5,— extra. Maar vervolgens krijg ik 5 uur later een mail dat de levering niet meer zou komen, maar een dag later.
Vervolgens de klanten service gebeld en daar met Chantal contact gehad, deze deed er echter zeer onverschillig over en zei dat er nooit een 100% garantie van levering is. Maar waarom staat er dan levering zelfde dag voor €5,— extra, haal die belofte dan weg en laat niet extra betalen. De €5,— zou teruggestort worden, maar niets ontvangen.

SanderJ 29-05-2021

Meerdere apparaten gekocht. Steeds naar tevredenheid en als dat een keer niet zo was: ruilen nooit een probleem. Top dus!
Prijs is ook nog eens heel scherp.

Lis 29-05-2021

Super overzichtelijke en handige site. De producten zijn gemakkelijk te vinden. Levering is super snel (meestal volgende dag in huis). Ik bestel hierdoor al mijn elektronica bij coolblue. De site is aan iedereen aan te raden. Ook de klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze proberen je echt te helpen naar het zoeken van een oplossing, in plaats van je alleen maar door te verbinden naar andere medewerkers.

Johan 29-05-2021

Overzichtelijke website. Goede service. Idem in de winkels. Nog nooit klacht gehad.

irek 29-05-2021

Eerder ik heb op Coolblue besteld , goede ervaring , grote asotriment , snele verzending, goed ingepakt , servis top,

Harry Drost 29-05-2021

De klantenservice, de website en de levering verdienen een dikke 9. De bezorging is stipt en de bezorgers zijn vriendelijk, behulpzaam en ze spreken netjes ABN. De prijsstelling van de producten is alleszins redelijk tot goed concurrerend te noemen. Ook de bedenktijd na je aankoop is goed en de retourregeling eveneens. Men doet niet moeilijk bij vragen; technische-zowel als servicevragen worden correct en vriendelijk behandeld.
Kortom: Coolblue is de juiste keuze voor al je online aankopen.

Hans 29-05-2021

Snelle levering geen probleem bij retourneren en als het niet te maken is zorgen ze voor een goede en snelle oplossing klantvriendelijk dus echt alleen maar lof ook de bezorging is perfect

Josefien 29-05-2021

Snel, vriendelijk en een zeer eerlijke, bruikbare review over het product in de vorm van een filmpje. Daarnaast is CoolBlue natuurlijk gewoon een sympathiek bedrijf. Als ik iets wil kopen, kijk ik altijd eerst of CoolBlue het heeft.

Eric 29-05-2021

Perfecte beschrijving artikel en gelijk pdf-handleiding. Site is er gebruiksvriendelijk.

Michel Nijhuis 29-05-2021

Snel, duidelijk, makkelijk overzichtelijk en goedkoper dan de meeste sites. Ook qua bezorging was goed geregeld en eenvoudig te tracen. Zeker een aanrader.

Leendert 29-05-2021

Een duidelijke en overzichtelijke site zonder verborgen issues die je onaangenaam verrassen.

G.H. van Wingerden 29-05-2021

Omdat wij al meer producten bij Coolblue hebben gekocht en altijd fantastisch geholpen zijn.
Altijd netjes op tijd en zeer vriendelijk met grote vak kennis...
De tv geïnstalleerd door een monteur tot in de puntjes..

Kaatje 29-05-2021

Ik zocht al een tijdje naar een geschikte koelkast. uiteindelijk bij Coolblue terecht gekomen vanwege de uitgebreide informatie over de producten, de keuze hulp en de koelkast tips. Ook een medewerker gesproken over een artikel, zeer goed te woord gestaan, er werd geluisterd en meegedacht. Met 2 dagen was mijn koelkast er, bezorgd door 2 vriendelijke bezorgers die snel en vakkundig de koelkast naar boven brachten. Van uitzoeken tot informeren tot bezorgen alles verliep zeer plezierig. Binnenkort een wasmachine bestellen :) Mijn ervaring met Coolblue is dus TOP geweest. !

Penders 29-05-2021

Ik had koffiebonen besteld.
Toen deze binnen kwamen,waren ze echter over de datum.
Na contact te hebben gehad,kreeg ik andere bonen!!!
ECHTER ZELFDE VERHAAL!!!!!
OOK OVER DE DATUM!!!