Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Goede service vandaag besteld morgen in huis top 08-07-2021

Op de site kun je gemakkelijk je product vinden .
De met de keuze van coolbleu vind ik een goed product.
De airfryer heb ik nog niet gebruikt maar na het lezen,en van de rewies heb ik er een aangeschaft.

Dave 07-07-2021

Tevreden over coolblue. Eigenlijk is het altijd goed geregeld bij hen. Helaas dat Postnl maar niet levert. Is al 3x verplaatst van leverdatum.

Sean 07-07-2021

Gisteren een mooie tweede kans inbouw bbq voor €862,- gekocht. Na de bevestiging op het advies van coolblue achterover geleund en genoten van de voorpret. Ondertussen op andere sites assesoires voor de bbq besteld die niet bij coolblue verkrijgbaar waren. Vandaag met veel plezier aan een mooie buitenkeuken gewerkt waar de inbouw perfect ingepast zou hebben. Na de hele dag met veel plezier en met smacht te hebben gewacht kreeg ik helaas op het eind van de avond een annulering binnen. Ze konden de bbq toch niet vinden in het magazijn. Maar in de mail boden ze wel nog aan graag nog samen naar een mooi alternatief te kijken. Top, meteen gebeld met de klantenservice, mn verhaal gedaan, 5 minuten in de wacht gezeten en duizendmaal excuses gekregen. De tweede kans was weer gevonden maar helaas zo beschadigd dat ik blij moest zijn dat ze die niet naar mij hebben verzonden. Helaas zat er geen mooi alternatief in. Of überhaupt een alternatief, alles is uitverkocht. Op de site wordt die wel weer opnieuw aangeboden...

Beste Sean,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wij begrijpen goed dat je baalt. Dit is ook niet wat je van Coolblue mag verwachten. Binnen Coolblue maken wij dit natuurlijk bespreekbaar, helaas heb jij daarmee geen nieuwe BBQ. Sorry.

Frank 07-07-2021

gemakkelijke doorverwijzing naar de winkel. verdere afhandeling vloeiend en snel verlopen.
ze houden je op de hoogte van de bestelling .

Rasenberg 07-07-2021

Fijne webwinkel met duidelijke informatie over de items die ze verkopen. Ook word er goed gecommuniceerd over de levering.

Leo 07-07-2021

Ik kan lezen wat ik koop en er op vertrouwen dat de beschrijving klopt. Tevens wordt het dan ook nog keurig en volgens afspraak geleverd

S de Wit 07-07-2021

Had voor mijn vriendin iets besteld. Ik woon omgeving Utrecht en zij woont in Limburg. Kon het daar laten afgeven en ik kon het factuur opgestuurd krijgen al heb ik gelijk afgerekend. Zo blij dat het zo kan en ook keurig binnen bezorg tijd geleverd. Dikke pluim

Dennis 07-07-2021

Wederom juiste product met goede service. Zowel bij het maken van de keuze als wanneer er iets niet goed is

Marissa 07-07-2021

Super duidelijke omschrijving van het product. Zaterdagavond besteld en tot mijn verbazing werd het zondag al geleverd, zonder extra bezorgkosten. Super snelle service dus!

Wilco-G 07-07-2021

Coolblue heeft altijd een ruime keuze in artikelen en een zeer snelle service, ook is de klantenservice goed bereikbaar en behulpzaam bij vragen of anderszins.
Snelle levering na bestellen en ook het kiezen van een bezorgdatum anders dan direct de volgende dag is zeer prettig, alles zit stevig verpakt.

Frank 07-07-2021

Al heel veel gekocht bij Coolblue. Zeer klantgericht. Service excellence. Coolblue weet die cultuur ook blijvend waar te maken.

Ellen 07-07-2021

Service is heel vriendelijk.
Helaas echter tot 2x toe het verkeerde product toegestuurd. Momenteel ben ik nog aan het wachten op het geld dat teruggestort wordt. Echter wordt er te weinig terug gestort volgens de email die ik heb gekregen. Klantenservice geeft aan dat dit nog goed komt. Ik wacht rustig af.

Beste Ellen,

Dank je wel voor het schrijven van jouw review. Natuurlijk balen als het anders loopt dan verwacht. Daar worden wij ook niet blij van. Natuurlijk maken we alles netjes voor je in orde.

Ons excuus voor het ongemak.

Tjaart 07-07-2021

Ruim assortiment, duidelijke uitleg van het product. na bestelling snelle levering en ze houden je goed op de hoogte van de voortgang van je bestelling. En wordt netjes op de afgesproken dag geleverd.

A.J.Vreeburg 07-07-2021

WE hebben speciaal voor cool blue gekozen omdat het voor ons, zeker met mijn ziekte, ik heb nl. longfibrose , door de buren vaak wordt geholpen. en als er dan iets kapot gaat en vervangen moet worden zijn mijn buren goud waard. en nu de nieuwe vriezer is aangesloten en alles weer werkt zijn we ook verrast door wat cool blue zo snel geleverd heeft. bedankt.

Yvo Gan 07-07-2021

Bij Coolblue werken normale, sociale mensen die mij altijd het juiste advies geven en meedenken. Ze raden ook vaak genoeg dingen af waardoor ik het gevoel krijg dat de werknemers echt aan mijn wensen denken.

Mj 07-07-2021

Super goede service! Nette en vriendelijke bezorger die het je echt naar het zin willen maken!

G. Das 07-07-2021

Ruime keuze en snelle levering.
Ook heel fijn dat je geen bezorgkosten hebt.
Dus duimen omhoog voor Coolblue

Chris op de Weegh 07-07-2021

Zeer vriendelijke bezorgers die de koelkast 4 verdiepingen omhoog sjouwen en de oude gelijk mee nemen, pluim voor de bezorging.

Thomas 07-07-2021

De laatste paar jaar heb ik vaak dingen besteld bij Coolblue en altijd tevreden geweest. Afgelopen week heb ik hier een Nintendo Switch besteld. De betaling ging alleen mis dus ik had de klantenservice gebeld en degene die ik aan de lijn had was erg vriendelijk, behulpzaam en had de benodigde kennis. Probleem was snel opgelost. Ik raad Coolblue zeker aan.

Mhamed 07-07-2021

Bij aanschaf van een bosch vaatwasser werden we goed geholpen en de bezorgers waren zoals bij coolblue bekend erg vriendelijk.

Na een paar dagen deed de bosch vaatwasser helaas niets meer en hebben we gebruik gemaakt van de 30 dagen test periode en hebben we de vaatwasser door coolblue laten ophalen . Bij het crediteren van het bedrag bleek er een bedrag te zijn ingehouden . Vervolgens gevraagd waarom dit bedrag werd ingehouden en kregen we te horen dat de vaatwasser schade aan de voorzijde had en ze daardoor het bedrag onaangekondigd hadden ingehouden . Duidelijk gemaakt dat de vaatwasser bij retourneren volledig schadevrij was en tevens hebben we gevraagd om een reactie om dit samen onderling op te lossen. Tot heden niets meer van coolblue vernomen.

Bij aanschaf van een nieuw product wordt er door coolblue meteen gereageerd. De service en communicatie na aanschaf is jammer genoeg niets dan anders dan erbarmelijk!

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk baal je. Dat doen wij ook.

Op 08-06-2021 heb je van ons een e-mail met toelichting ontvangen. Wij willen je graag verwijzen naar deze reactie.

Sylvia 07-07-2021

Ik heb héél bewust voor Coolblue gekozen, mede naar aanleiding van mijn aankoop van een wasmachine 2 jaar geleden. Goede service, denken met je mee, vriendelijk en competent personeel en zij komen hun afspraken na.
En levering op zondag ! Wow!

Tanja 06-07-2021

Heldere zoekfuncties en filters, snelle levering, duidelijke en eerlijke reviews.
Oh, de bezorger vroeg mij jullie de groeten terug te doen! :)

Sanne 06-07-2021

Ik twijfelde tussen een aantal sporthorloges. Dankzij de vergelijkingsmogelijkheden en Coolblue's keuze was ik er snel uit. De dag erna had ik het product (een zogeheten tweedekansje) al in huis.

Ruud Franssen 06-07-2021

Op zaterdagavond is mijn hogedruk reiniger kapot gegaan.
Mijn motor moest nodig schoon gemaakt worden, net voor middernacht een nieuwe Kärcher besteld en op zondag middag had ik hem al in huis! super fijn want toen kon ik mijn motor toch nog schoon spuiten

SD 06-07-2021

Ik ben ruim van tevoren gebeld. Daarnaast hebben ze het verpakkingsmateriaal meegenomen en de vriezer netjes neergezet. Aardige en vriendelijke bezorgers. En de vriezer werkt naar behoren!