Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4031 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robert 27-11-2022

Wij hebben inmiddels aardig wat apparaten bij Coolblue gekocht en zijn zeer tevreden over de afhandeling van de bestellingen. Het apparaat wordt volgens afspraak afgevelerd, de transporteur geeft info over voorwaarden van retour (nooit gebruik van gemaakt). Een keer hadden we een vraag over een wasdroger, we werden gelijk geholpen. Ouderwetse service. Dat doen jullie goed, dames en heren van Coolblue!

Gino 27-11-2022

Ze waren op het begon van het tijdblok bij ons, dus niet lang hoeven wachten. Het meenemen van het oude apparaat ging ook heel soepel en het plaatsen van de nieuwe ook. 2 jongens met ervaring. Dus heel te vreden over geboden service.
Goede uitleg gekregen en na gedacht over oplossingen
Al met al een top service

Kdv Bert en Ernie 27-11-2022

Altijd fantastische service! Dat vinden wij belangrijker dan prijsvergelijking. Ga zo door! Groetjes van alle leidsters en kindjes van kdv , Vlierden

Petra 27-11-2022

Ik vind cool blue een informatieve en no nonsens winkel waar ik heel graag mijn spullen haal

Hugo 27-11-2022

Goede winkel, prijzen zijn in het algemeen wat hoger, maar service is echt fantastisch. Betaal liever bij Coolblue wat extra met goede service dan een lagere prijs met slechte service.

Herm 27-11-2022

Goede prijs-/kwaliteit-verhouding en snelle levering. Een tweedekans Miele stofzuiger product met voldoende zuigkracht.

Jeroen B 27-11-2022

Goede aanbieding van tado systeem. Echter na 3x een medewerker te hebben gesproken geen eenduidig advies gekregen. Uiteindelijk wel geluisterd en product besteld. Achteraf blijkt het bestelde systeem niet geschikt. Terwijl ik hier meerdere keren nadrukkelijk naar heb gevraagd. Jammer.

Rene 27-11-2022

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege gebruiksvriendelijkheid van de webshop. Daarnaast waren de mails prima, zo was ik op de hoogte van de status van mijn bestelling. Toen ik nog een beetje extra service nodig had, werd ik in de winkel prima geholpen.

Jan 27-11-2022

Aankoop ging zeer vlot en de site liep soepel. Belangrijkste reden was prijs en snelle bezorging (volgende dag). Product is goed, maar heb 1 opmerking over de bezorging. Er is later bezorgd dan aangegeven en ik had niet verwacht dat een telefoon zo door de brievenbus geleverd zou worden. Ik had een handtekening verwacht nodig te hebben.

Dirk 27-11-2022

Top product en zeer snel geleverd door een koerier met een glimlach van oor tot oor, hulde

Roos Meijer 27-11-2022

Super goede service en goede kwaliteit. Levering prima en snel.
Ben erg blij met het aangeboden assortiment!

San 27-11-2022

Website een voudig, betalen op verschillende manieren en goed te doen met bezorgen via track en tracé. Goed verpakt en zeer snel bezorgd.
Top winkel

Jolanda 27-11-2022

De shop is prima overzichtelijk, mooie reclame op tv. Ik was heel blij met de snelle levering van mijn nieuwe laptop.

Rob Huizing 27-11-2022

Order process soepel doorlopen. Plaatsen in winkelwagen zonder problemen.
Betalingsprocess liep ook prima.
Levering zoals beloofd
Kortom van bestelling tot en met levering prima

Wanisha 27-11-2022

Overzichtelijke website. Met de handige keuzetool heb ik een droger gekozen en gekocht. De droger werd snel geleverd en geïnstalleerd. Heel fijn!

Michelle 27-11-2022

Altijd producten netjes verpakt, snelle leveringen en altijd vriendelijk personeel!

Doesjka 27-11-2022

Fijne vergelijkingsfunctie. Zo kon ik goed de verschillen zien tussen alle laptops.
De uiteindelijk gekozen laptop was een stuk goedkoper dankzij black friday en hij was snel bezorgd!

Henk Opperman 27-11-2022

Koop al jaren bij Coolblue. Van wasmachine tot computer. Altijd alles keurig en snel geleverd. Ook mijn laatste bestelling was een succes, een mooie laptop.

Conny 27-11-2022

Coolblue: altijd een uitgebreid aanbod tegen redelijke prijzen. Een heerlijk gebruiksvriendelijke website die intuïtief werkt. Suggesties om een product bij te kopen? Zijn vaak de juiste suggesties, altijd handig want, ja daar had ik niet aan gedacht. Maar wat ik het tofst vind (en waar Coolblue zich voor mij in onderscheid) is de hoeveelheid aan handige productinformatie! Voordat je besluit wel/niet/wat te kopen kun je je helemaal laten voorlichten met superhandige en praktische info. In artikelen én video’s. Ik ben fan!

Shannardo 27-11-2022

zoals altijd super. overzichtelijke site, zeer goede productinfo, hulp bij kiezen juiste macbook air, scherpe prijs, makkelijk vergelijken, super snelle levering met goede updates

Rikkert 27-11-2022

Coolblue alles voor een glimlach,
Ontzorgt, bezorgd, een goed begin van je dag,
Swipen op artikelen, zonder perikelen, ze weten je te kietelen, hoge kortingen, fijne prijzen.. een site voor de wijzen.. want nu besteld is morgen in huis.. alles compleet tot aan de deur, even monteren en zo voor de buis..

Kirsten 27-11-2022

Het is heel makkelijk om verschillende producten te vergelijken en dat is heel fijn.
Dit hielp mij met het zoeken van een goede nieuwe telefoon

Albert 27-11-2022

Vlotte afhandeling en het toesturen van een digitale handleiding. Super helder!

poenske 27-11-2022

Coolblue doet wat het belooft. Een erader bestelt en die kwam de volgende dag al binnen zoals beloofd
Prima service en levering

Kaya 27-11-2022

I believe that I bought the device comparing lower than the market from Coolblue. And the service was ok however despite of paying the installation cost in advance, delivery guys questioned me abbout it. I was disappointed. For the rest, good.