Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4003 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robin 22-12-2022

Fijne winkel snelle levering, je word goed op de hoogte gehouden en leuke acties

Olga Korunka 22-12-2022

Ik ben helemaal tevreden over de service van CoolBlue. Heel fijn ook dat ze gebruik maken van een fietskoerier om mijn laptop te bezorgen, en dat al de volgende dag.

Arjan 22-12-2022

Ik heb een Neato D800 aangeschaft. Aangezien we het apparaat gewoon 30 dagen mochten testen, geen twijfel. Prima apparaat en een prima bedrijf; snel verzonden en goede service. Top!

KlaasH63 22-12-2022

Regelmatig wat besteld en altijd vlot gekregen. De site is overzichtelijk en de productomschrijvingen zijn duidelijk.
Gelukkig geen ervaring met artikelen die niet deugen, kan dus niet over hun retourproces oordelen.

Danielle van Leest 22-12-2022

Trio Speedcomfort ventilator besteld en kreeg een duo pakket geleverd, eerst deze opsturen voordat ik mijn bestelde trio speedcomfort kreeg. Volgens mij was het niet mijn fout, maar die van Coolblue. Nu kon ik met het installeren van de nieuwe radiator niet de speedcomfort ventilatoren geïnstalleerd worden.Coolblue dit hadden jullie klantvriendelijker kunnen oplossen!!

Beste Danielle,

Wat ontzettend jammer dat de levering van jouw bestelling zo is gelopen. We snappen goed dat je hier van baalt.

Wij zijn het met je feedback eens en gaan hier intern verder mee aan de slag. Hopelijk kunnen we je in de toekomst een fijnere oplossing aanbieden.

Hopelijk heb je inmiddels de juiste bestelling in huis!

Joss 22-12-2022

Goede prijzen. Ik koop hier al heel lang producten vanwege de goede en snelle service. Website is prettig te gebruiken.

Marja 22-12-2022

Alles prima in orde snelle levering voor de kerst dus zeer tevreden 😊ik zou de volgende keer weer bij jullie willen kopen dit was de eerste keer

Joyce van Evert 22-12-2022

Goede omschrijving op de website, snelle service en fijne bezorging. Fijn dat er even gebeld wordt wanneer de chauffeur bijna aanwezig is.

Gerard 22-12-2022

Altijd top! Eerlijk, snel en niet geheel onbelangrijk, bereikbaar! Het is een van de weinige bedrijven waar je je nog echt klant voelt.

Petra 22-12-2022

Goede website en goede prijs. Snelle levering en ook nog een uitleg per mail ontvangen.

Nel 22-12-2022

Top uitleg, goede service!!
Volgende dag in huis!!
Tweede kansje ook prima!!

Tessa 22-12-2022

Ik zou mijn bestelling de volgende dag via de brievenbus ontvangen. Kreeg eerst melding dat het sorteren verkeerd ging en vertraging was opgelopen. De dag daarna de melding dat pakket was afgeleverd. Helaas tot op heden niets ontvangen.

Beste Tessa,

Wat gek dat je een melding hebt gehad dat je jouw pakketje hebt ontvangen terwijl dit niet het geval is.

We helpen je hier graag mee verder. Zou je hiervoor contact met ons willen opnemen? Dit mag telefonisch, per email of via Whatsapp. We gaan er dan voor zorgen dat je toch snel van jouw bestelling kan genieten.

Hopelijk heb je jouw bestelling snel in huis!

Snel een nieuwe koffiemachine 22-12-2022

Snel, duidelijk, goede service. Fijn zo'n 2e kans met toch de originele garantie

Jennifer 22-12-2022

Breed assortiment, fijn dat je producten kunt vergelijken. Snelle levering en goede prijzen. Fijn bedrijf

w illem baas 22-12-2022

de senseo was nergens te krijgen in de kleur die wij graag wilde en coolbleu had hem wel besteld daar was de volgende dag in huis goed service

Misty Moray 22-12-2022

Snel verzonden netjes verpakt alleen nog niet gekeken of hij het doet is een kerst cadeau

Leon de Leeuw 22-12-2022

De webshop is gebruiksvriendelijk. Het proces verliep snel en was duidelijk. Ik had een cadeaubon en kon die gemakkelijk bij de checkout verzilveren. De bezorging duurde slechts 12 uur na het moment van bestelling, dat was verrassend snel. Erg blij mee!

Nelleke 22-12-2022

19 dec koffieapparaat van Philips besteld bij cool blue. Volgende dag bezorgd. Tot nu toe tevreden. Bij de koop stond voor €70 koffie cadeau. Moest aangevraagd worden bij Philips. Wist niet hoe.
Gebeld naar Cool blue. Half uur in de wacht, maar toen zeer vriendelijk te woord gestaan door Natasja. Zij mailde het aanvraagformulier van Philips en beloofde €20 terug te storten omdat de avond van bestellen, het apparaat €20 goedkoper werd. Dank je wel Natasja!
Hoop dat ik blij blijf van mijn aankoop!
Nelleke

Ron mullie 22-12-2022

4 pannen besteld en allen in een veel te grote doos gestopt zonder vulling of bescherming.
Wat zou er gaan gebeuren als deze doos van jullie naar urk verstuurd word.
Juist.
Alles is beschadigd aangekomen.
En dan nog jullie klanten service.
Schandalig. Ze kon alleen maar uit een boekje voorlezen wat de volgende procedure is.
Niets menselijk aan.
Tot op heden nog niets gehoord of gezien.
Geen pannen met de kerst.
Te triest.

Beste Ron,

Wat ontzettend jammer dat jouw bestelling op deze manier is ingepakt en daardoor beschadigd is aangekomen.

Er zijn hier een aantal dingen misgegaan. Daarvoor willen we je onze oprechte excuses aanbieden. Wij gaan hier intern verder mee aan de slag. Zo hopen we je in de toekomst weer van een prima bestelling en een positieve service te mogen voorzien.

Hopelijk heb je ondanks het uitblijven van de pannen toch een goede kerst gehad!

DevilD 22-12-2022

Vaste plek om te bestellen,!
Altijd veel keuze en ruim opgezet.
Tevens een juiste prijs met snelle bezorging!
Top!

Martje 22-12-2022

Product online besteld en een uur later al opgehaald in de winkel. Dit verliep snel en smooth.

Ricardo Antonisse 22-12-2022

Ik vind Coolblue een hele fijne winkel/webwinkel, altijd goede service en snelle levering.

Harry uit Rotterdam 22-12-2022

Zondagavond besteld en maandag in huis. In de tussentijd mailtje ontvangen met tips en filmpje over installeren van espresso apparaat. Zelfs info gekregen over soorten koffiebonen Vervolgens een mail gekregen met een bezorg bloktijd van 2 uur en ook in die tijd netjes afgeleverd. Wat mij betreft een 10 met een griffel!

Jan 22-12-2022

Meerdere keren bestelling gedaan. Altijd vlotte en nette levering. Bij storingen ook snelle actie.

Bob 22-12-2022

Inderdaad met glimlach,
Doen wat ze afspreken en bezorging en bezorger perfect.