Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Slechte ervaring met Cool Blue 27-11-2021

Tja cool Blue,
Moet je daar een artikel kopen.
Ik deed het op 26 Nov. Ik kocht een camera en betaalde via IDEALE.
Je verwacht dan een bevestiging of track en trace code..
Wachten en wachten..
Ik kreeg geen bericht. Bellen .... 15 min in de wacht dus opgehangen..
Dan via de app.....een verzoek om meer gegevens,maar die hadden ze toch al.
Conclusie . MIJN BETALING BEN IK KWIJT.
EN GEEN PRODUCT GELEVERD.

Marianne 27-11-2021

Bij coolblue vind ik altijd het juiste artikel. De kwaliteit is goed en de levering is snel. Daarnaast vind ik het fijn dat ik ook kan kiezen voor een tweedekeus en ik heb hier goede ervaringen mee. Dus ik ben helemaal tevreden.

Chris 27-11-2021

Webshop met veel toegevoegde waarde en kwalitatief altijd prima producten. Deze worden razendsnel geleverd en mocht er toch wat misgaan wordt het altijd met een glimlach opgelost.

Ans 27-11-2021

Op zich hing alles naar wens maar de braadslee zat los in een kartonnen doos zonder enige bescherming. Hij is dus beschadigd. Hopelijk wordt het goed opgelost.

H.Pattes 27-11-2021

Na jaren weer een HP printer de Envy 6234 photo.
Installatie een fluitje van een cent met 123/.com.
De uitvoering mooi, mooie uitprint ben zeer te vreden, een aanrader.

S. Cornelissen 27-11-2021

Leuke communicatie, doen wat ze beloven, dis betrouwbaar én met geweldig personeel.

Theo 27-11-2021

Afspraken prima nagekomen Product op tijd geleverd net als eerdere producten, gekocht bij Coolblue

Willi 27-11-2021

Ik had mijn Macbook Pro 16 M1 Pro eerst bij mediamarkt besteld omdat die eerder konden leveren maar daar ging het hopeloos mis. Dus toch maar bij Coolblue besteld en weer zeer tevreden.

Marloes 27-11-2021

De bezorging was wat vertraagd door Black friday maar kreeg daar keurig een mail over. Was trouwens voor het eerst dat ze later waren dan beloofd. Ik moet altijd erg lachen om de teksten op de doos. Ze hebben leuke aanbiedingen en de site is duidelijk en overzichtelijk. Ik vind het echt een top site!!

Ton 27-11-2021

We hadden een heel goede dunk van CoolBlue. Hadden er eerder besteld, naar volle tevredenheid. Dit keer keukenapparaten besteld, ruim tevoren. Levering twee dagen voor de geplande datum. Installateur besproken. I
Op de geplande dag (tussen 9.40 - 10.40 uur): niks. 12 uur gebeld: ‘binnen een uur zijn ze er’. 17 uur nog niks. Gebeld: ‘We hebben afgeleverd’. Niet dus. Wat nu?, is mijn vraag. ‘We gaan binnen 3 dagen een onderzoekje starten. En onze opengebroken keuken en besproken installateur dan? ‘Over 3 dagen weten we mogelijk meer …
Geen enkel meedenken, geen vooruitzicht op een oplossing. Heel teleurstellend!!

Ben 27-11-2021

Snelle en probleemloze levering. Prima op de hoogte gehouden van waar de levering is. Tussentijds attente mailtjes ( alvast wat tips)

Kelly 27-11-2021

Ik ben niet anders gewend dan goede service zowel online als offline. Snelle levering, vriendelijke bezorger en professionele uitstraling.

Nadeem 27-11-2021

Ik bestel vaak bij coolblue en ik moet zeggen dat ik de service echt top vindt. Het enigste waar ik mee zit zijn de bezorgtijden soms (beetje aan de late kant) op dat na heb ik nog geen problemen gehad met coolblue daarom geef ik jullie 9/10

Annette 27-11-2021

Duidelijke website met voldoende keus. Snelle en prettige manier van verzenden.

Jacques Cuppes 27-11-2021

gemakkelijk keuze te maken en duidelijk in te vullen bestelformulier. nakomen afspraken t.a.v. levertijd (1 dag!) en punctueel afleveren in de aangegeven tijdbalk. zeer tevreden!

Jose 27-11-2021

Snelle levering, altijd top bij Coolblue! Ook altijd vriendelijk en professionele advies

Rico 27-11-2021

Snel gevonden wat ik zocht duidelijke site
mooie prijs voor dit artikel
zeer snelle levering

Willem B. 27-11-2021

Altijd veilig kopen bij CoolBlue... goede service en Milieu bewust bezorgd op de fiets!!! Kortom geen twijfel bij bestellen.

Rick 27-11-2021

Coolblue heeft een uiterst vriendelijke klantenservice. Ze beschikken over een ruim assortiment wat snel te leveren is.

Marijn 27-11-2021

Gisterenavond een product besteld, vandaag via de fietscourier mooi op tijd bezorgd! Prima service

Pat 27-11-2021

Goede keuze, vaak mooie aanbiedingen, snelle levering en vriendelijke klantenservice medewerkers mocht er al iets verkeerd/kapot gaan.

Roy 27-11-2021

Een switch besteld avonds voor 20.00, kon deze de volgende dag al weer ophalen op een pakketpunt,, geweldig, snel, goede services, duidelijk. Beter dan bij de concurrent waarvan de vraag maar is waar het vandaan komt.

Ria B. 27-11-2021

Coolblue is voor mij een betrouwbare winkel die altijd snel levert en alles ziet er altijd goed verzorgd uit.

Jordi 27-11-2021

Handige webshop.

Goede aanbiedingen en een supersnelle levering, op de bezorgfiets

Fifa 22

Nydia 27-11-2021

Nooit klachten over Coolblue. Echt een prachtige bijkomstigheid is de bezorging per bakfiets, vind ik erg fijn.