Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

willeke 16-06-2021

ik wilde mijn foto's bewaren door een externe harde schijf te kopen. Veel ervaring daarmee had ik niet, maar dankzij de uitgebreide omschrijving op de site van Coolblue kon ik makkelijk mijn keuze maken. Bovendien was het de volgende dag al in huis ! Bedankt Coolblue...

Martien 16-06-2021

Makkelijk keuzemenu en de volgende dag kon ik mijn bestelde tablet op halen in de winkel. Wat wil een mens nog meer.

Trudy 16-06-2021

Hier is de klant weer koning . Je wordt vorstelijk onthaald . Op een leuke manier wordt er met de Corona maatregelen omgegaan . Je kunt altijd er van opaan dat het artikel ook echt op voorraad is . En op tijd klaar ligt .
En ik miste een schaar bij de inpaktafel . Kom zegt het vriendelijke meisje van de ontvangst. Ik knip het even voor je af . Das leuk toch !!!

Susanne 16-06-2021

Super snelle bezorging, zelfs op zondag! Goede productreviews en mogelijkheid tot vergelijken.

Jan Arnts 16-06-2021

Zaterdag 12 juni s'middags : ons strijkijzer overlijdt, even kijken op Coolblue, strijkijzer besteld. Zondag 13 juni, rond 14 uur wordt het nieuwe strijkijzer geleverd, super. Het is onze zoveelste aankoop bij Coolblue, ze maken alle beloftes waar.

RobS 16-06-2021

Heldere communicatie voor wat betreft product, productvoordelen, betaling, levering en leveringstijden. gesmst en gebeld en keurig geplaatst: Top!

Marie 15-06-2021

- Overzichtelijke site waarbij de zoekfilters goed werken.
- Heldere productomschrijving en reviews.
- Vanaf moment van bestellen goed op de hoogte gehouden van levertijd. Snelle levering. Alle producten in één keer ontvangen.
- Meerdere mogelijkheden qua pakketbezorging (in winkel, afleverpunt of thuis).

Krista 15-06-2021

Bij Coolblue vind ik altijd goede prijzen en heb ik het ook heel snel in huis! Prettige webshop. .

Andre ploeg 15-06-2021

Bestelling is makkelijk, goede communicatie via mail
Bezorgd zoals afgesproken was top

ASM.V.L 15-06-2021

Gewoon super één dag na de bestelling plaatsen
het product al geleverd..Top!
Via E-mail word je duidelijk op de hoogte gebracht van de status van je bestelling.
I Love it:-)!!

Roos 15-06-2021

Ik vind de service bij coolblue echt het allerbeste. Voor mij de grootste reden om daar te bestellen. Nu ook weer een nieuw wasmachine laten bezorgen. Ze pakken hem netjes uit zodat je niet met de rotzooi zit, brengen de machine gewoon twee hoog zonder lift en nemen zonder gedoe de oude weer mee terug. En dat ook nog met een lach. Super.

Saskis 15-06-2021

Al diverse keren wat besteld, altijd snel en op tijd geleverd. Ook duidelijke filmpjes en uitleg van producten. Ook krijg je als herinnering nog een smsje wanneer pakketje komt

Bart 15-06-2021

Perfect zoals altijd. Makkelijk te navigeren op de site, eenvoudig te bestellen. Levertijd is belachelijk snel, zaterdagavond rond 23.00 besteld en zondagochtend al binnen. Netjes bezorgd met de fietskoerier.

Sylvana 15-06-2021

Ik ben zeer tevreden over de website van Coolblue! Het aanbod is heel groot. En er valt altijd wat leuks te vinden. Ik heb afgelopen week een digitaal fotolijstje gekocht (aan te raden om cadeau te doen voor opa en oma) het artikel was zeer netjes verpakt en voldoet precies aan de verwachten en omschrijving op de website!
Over de klantenservice ben ik ook zeer tevreden. Vriendelijk te word gestaan en meteen goed en duidelijk geholpen.
Ik raad Coolblue zeker aan!

Bollegj 15-06-2021

Zoals belooft een snelle levering. De volgende dag geleverd ook op zondag. Alleen jammer van de (PostNL-)bezorger die het niet boven bracht aan de deur. Bezorger hielp nog geen eens mee om 1 van de 3 dozen boven te brengen.
Producten doen aan mijn verwachting.

van Nes 15-06-2021

Super snelle levering op zondag !
Makkelijk bestellen . Lage prijs . Super blij

kievit 15-06-2021

personeel vriendelijk,het is eigenlijk letterlijk een afhaal winkel [voor ons 1e keer] dus vergelijken en of uitleg over product is summier. voor ons betekend dat vele uren om tablet te instaleren. maar ja wij zijn dan ook 65 +.

Anita 15-06-2021

Makkelijk gevonden wat ik zocht en zelfs op zondag met de fiets bezorgd. Top👍👍

Roy 15-06-2021

Ik bestel regelmatig bij Coolblue en heb alleen maar positieve ervaringen. Snelle levertijd en geen moeilijk gedoe als er een product retour moet.

yvonne 15-06-2021

Handige website. Leuke producten voor een mooie prijs en supersnelle bezorging.

Ton 15-06-2021

Beste prijs en zeer snelle levering,uitstekend product dit werdt geleverd op een zondag .
Chappeau

Jos 15-06-2021

Handige website voor bestellen. Wel een beetje onhandig dat je een ontvangen cadeaubon niet aan je account kunt toevoegen (zoals bij Bol.com). Nu moet ik bij de volgende bestelling de cadeaubon weer opzoeken, want hij is nog niet leeg.

Wen 15-06-2021

Fijne winkel, snelle bezorging. Enige puntje is dat wanneer je retourtegoed hebt, je dit nergens in je account kunt zien. Je moet dus steeds mailen naar de klantenservice. Verder prima!

Jsim 15-06-2021

Perfect volgens afspraak geleverd in het weekend, bij deze winkel is het voorraadsysteem wel up to date zodat je spullen ook daadwerkelijk worden geleverd, dit in tegenstelling tot een bekende fysieke winkelketen

Carel 15-06-2021

duidelijke site met genoeg aankoopinformatie over de producten en snelle levering