Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Neil 22-04-2021

I get free vouchers for Coolblue from finishing my Samengezond Weekdoel each week. Which can be exchanged for awesome stuff!

Myriam 22-04-2021

Winkelen bij Cool Blue is zo simpel. Goed (online) adviezen en omschrijvingen, snelle procedure voor het bestellen en een super snelle en milieuvriendelijke manier van bezorgen.

Paula 22-04-2021

Snelle levering.
Prachtige slanke uitvoering.
Neemt weinig ruimte in.
Goed geluid!

Paul 22-04-2021

Coolblue geeft een fantastische service en snelle afwikkeling. Alle facturen en garantietermijn overzichten zijn online zichtbaar en up to date. Tevens is er een goede bereikbaarheid van de klantenservice.

c.j van gulik 22-04-2021

zeer gebruiksvriendelijke webshop en zeer attent op de hoogte worden gehouden over de aflevering q tijd en afgeleverd door vriendelijke en behulpzame bezorgers klasse!

Plekuz 22-04-2021

Vlotte levering, goed verpakt, nette prijs, duidelijke website, heldere communicatie, vriendelijke bezorger en prima service zonder moeilijk te doen als er eens iets retour gestuurd wordt (niet deze aankoop maar ervaring van een tijdje geleden). Kortom: alles wat ik van een webwinkel verwacht, maar niet bij elke webwinkel krijg. Bij Coolblue dus wel dik in orde en daardoor ondertussen mijn vaste winkel geworden als het om het bestellen van elektronische spullen gaat, of het nou om iets kleins als een usb stick gaat of een flinke televisie. Ga zo door Coolblue.

Gabe Langhout 22-04-2021

Spullen zijn via de app eenvoudig te bestellen, bezorging is snel en je wordt goed geïnformeerd over verwachte bexorgtijden.

A 22-04-2021

Prachtige service netjes en mooi naar mijn 2 verdieping gebracht alles neergelegd waar ik wou en mooi alles afgesteld prachtige service

R. Didderen 22-04-2021

Coolblue heeft een duidelijke site, heldere informatie en zeer snelle levering. Naast de aantrekkelijke prijs ook nog goede service-voorwaarden.
Een uitstekende keuze dus, als je wasmachine stuk is.

Albert 22-04-2021

Betrouwbaar en snelle levering. Ze doen wat ze beloven, vandaag besteld en morgen in huis.

Peter 22-04-2021

Voor elektronica is Coolblue een winkel met een goede collectie en goede keuzehulp. Ook de wijze waarop alles gepresenteerd wordt, daar wordt je vrolijk van (zoals de opties voor als je in afwachting van je pakket bent). En het pakket werd gebracht door een vrolijke vent op de fiets, precies op tijd ook! Alles perfect geregeld.

Herman 22-04-2021

De combinatie webshop + fysieke winkel spreekt mij aan. Naar de winkel voor vragen en prima prettig advies en naar de webshop als je even snel iets wil aanschaffen. De website is zeer overzichtelijk met prima informatie.

A.P.M. Coli 22-04-2021

Simpel, handig en overzichtelijk. De bezorgers waren vakkundig en vriendelijk. Het klopte met wat op de deur van de wagen staat. In deze wagen zitten twee vriendelijke medewerkers of zoiets, maar het klopte wel

B Koopmans 22-04-2021

Coolblue is een de favoriete websites om te bestellen. Het bestelproces gaat gemakkelijk en de levering is nog sneller dan het licht. Ik had om 23.00 uur de bestelling geplaatst en de volgende dag om 10.00 uur had ik mijn nieuwe smartwatch op m’n pols. Top!

G. Henriquez 22-04-2021

Goede service! Je weet heel nauwkeurig de tijdstip van te voren en wordt ook nog gebeld vlak voordat ze bij je deur staan!
Assortiment producten is ook ruim.

Anne 22-04-2021

Altijd goed advies, snel bezorgd en ook nog aardig personeel als je ze treft. Voorbeeldbedrijf!

Pitter 22-04-2021

Helft van de bestelling na 7 dagen nog steeds niet geleverd.WEL op voorraad dag erna geleverd werd beloofd.
Zal niet aan coolblue liggen maar aan postNL werd uitgelegd. Jammer als je de bestelling ECHT meteen nodig hebt.

22-04-2021 22-04-2021

Compleet leveringsprogramma, vriendelijk personeel, niets is teveel gevraagd, kortom zoals een winkel dient te zijn.

Bertomm 22-04-2021

Koelkast welke wij gekocht hebben was scherp geprijsd, makkelijk vergelijken met alternatieven. Product is binnen 24 uur geleverd met duidelijke instructies van de vervoerder. Product was goed verpakt en zonder beschadigingen geleverd. Enige nadeel is dat de koelkast op een gladde vloer tijdens het openen makkelijk verschuift door de kunststof stelvoetjes. Stelvoetjes uit rubber of kunststof met rubber plaatje zou dit probleem waarschijnlijk oplossen.

Ruud 22-04-2021

Fijne winkel en duidelijke uitleg op de website. In aanloop naar het aanschaffen heb ik veel gehad aan de 'keuzehulp' van Coolblue, eenvoudig en erg duidelijk.

van baerle 22-04-2021

snelle en goede service, duidelijke website en mooie aanbieding Brabantia Touch bin

Elke 22-04-2021

Levering was erg snel en heel goed gecommuniceerd. Product was goed omschreven en bevalt erg goed!

Teresa 22-04-2021

Op aanraden van mijn dochter, ze had goede ervaring en dat kan ik nu ook bevestigen. Keurige bezorgers vriendelijk en snel.

Kay Rutten 22-04-2021

Heldere omschrijving van de keuze voor de televisie, YouTube filmpjes hielpen hier ook bij. Mooie aanbieding voor de televisie. Snelle levering. Oude tv werd meteen meegenomen. Duidelijke emails over de levertijd

Heel erg blij met de aankoop

Ilona 22-04-2021

Duidelijke site
Snelle levering
Artikel als omschreven
Erg prettig dat je 15 minuten voor levering op de hoogte word gebracht dat ze in aantocht zijn