Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mandy 21-11-2022

Aardig personeel die je helpen met een grote glimlach. Snel geholpen en toch alles duidelijk uitgelegd.

Guido 21-11-2022

Op de website snel een keuze kunnen maken dankzij de keuzehulp. Helaas werd de stofzuiger in een andere kleur geleverd, dan dat ik besteld had. Maar ik heb het geaccepteerd.

Marieke 21-11-2022

Fijne website, eenvoudig te bestellen, eerlijke en handige reviews bij de producten en supersnelle levering!

AD 21-11-2022

Zeer snelle levering (binnen 24 uur), en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Af gegeven bezorgtijd klopte exact.

Rob 21-11-2022

De bestelling gaat altijd soepel via de app. De levering was gewoon op tijd en prima ingepakt. Bestel heel graag bij jullie.

Ed 21-11-2022

Ik ontving een verkeerde tweede keus monitor. De bestelde tweede keus monitor was niet meer leverbaar. De klantenservice heeft me adequaat geholpen en een alternatief gevonden in de vorm van een nieuwe monitor tegen een gereduceerde prijs.

Alex 21-11-2022

Nette overzichtelijke site met veel extra info over product. Bij aanschaf van product indien nodig wordt ook nog mail gestuurd welke helpt met uitleg voor Instalatie ( linkjes in de mail )

Nick 21-11-2022

In de avond besteld en vaak de volgende ochtend al in huis, breed aanbod aan tweedekans producten, en een zeer vriendelijke klantenservice en winkelpersoneel.

burak 21-11-2022

ik heb gekozen voor deze shop omdat het goedkoper is dan andere shops en de kwaliteit van de artikelen die coolblue verkoopt is heel erg goed ik ben er heel erg tevreden van plus de levertijd is ook perfect het word heel erg snel geleverd ben heel erg tevreden met coolblue ik raad het ook aan aan de mensen om me heen om bij jullie te gaan shoppen blijf zo doorgaan coolblue!!

Lisanne 21-11-2022

Ik vind jullie bedrijf echt top. De site werkt echt heel gemakkelijk en je kan eenvoudig dingen bestellen. Daarnaast vind ik het super goed dat jullie je bestellingen bezorgen via de fiets en zo snel!

Stan 21-11-2022

Snel en efficiënt. Vind wel dat ik voor en na de aankoop erg veel mails van Coolblue ontvang. Opdracht/betaal bevestiging en afleverbericht/factuur is voor mij voldoende.

Joop 21-11-2022

Fijne website en genoeg informatie en overzichtelijk. Bij levering supervriendelijke bezorger., chapeau !

Berry Westerburgen 21-11-2022

Website is goed gemaakt om je keuze te bepalen, snelle levering.
Alles van wat je mag verwachten van Coolblue.

Garantie tot aan de voordeur!! 21-11-2022

Onze dochter heeft een wasmachine Bosch gekocht in maart 2018 en tot onze verbazing begin 2022 lagers versleten, gierend geluid. Na vele telefoontjes vandaag langs gegaan. Je hebt twee jaar wettelijke garantie dat klopt, Coolblue verwijst dat hoe de levensduur van een wasmachine zou moeten werken een RICHTLIJN is dus zij daar niets mee willen doen. Garantie tot aan de voordeur....hetzelfde meegemaakt bij MediaMarkt zij hanteren keurig de richtlijnen....min de gebruikte jaren geld teruggekregen deze bij de nieuwe wasmachine gelegd....
Coolblue jullie mogen je schamen de medewerkers alleen een versje te leren opzeggen i.p.v menselijk te zijn en richtlijnen te hanteren. Hier komen wij nooit meer!!!
Officiele reactie van Coolblue 25-11-2022

Goedemiddag,

Zojuist hebben we op een andere reviewpagina antwoord gegeven op jouw review. Veelvoudig op verschillende websites je klacht kenbaar maken is niet nodig want wij nemen het uiterst serieus en helpen je graag verder via de weg die je vandaag verteld is.

We zien je bericht graag tegemoet op weg naar een oplossing.

Coolblue

Alain 21-11-2022

Prima prijs, veel op voorraad, goede keuze, uitstekend advies en snelle, gratis bezorging.

Gurbatschan 21-11-2022

Black Friday deal genomen. Duidelijke informatie op website en optijdig geleverd.

Bas 21-11-2022

Product gekocht met hoge korting vanwege black friday, prima dat het nu binnen het budget valt voor Sinterklaas :) zoals gewoonlijk zeer snelle levering!

Martijn T 21-11-2022

Duidelijke website, snelle verzending en goede communicatie/klantenservice.

Ben Blaauw 21-11-2022

Coolblue levert altijd netjes en met goiede voorwaarden. In dit geval was ik extra onder de indruk van de bezorger. Stipt, beleefd, vriendelijk en hij vond het ook niet erg om de oven even samen naar de keuken te tillen. En dan was ie ook nog erg leuk met mijn honden. Topgast!

Frank van Alphen 21-11-2022

Zoals altijd keurig , netjes en op de beloofde tijd geleverd.
In dit geval een 2e keus telefoon, maar in nieuwstaat n netjes met alle papieren en zo er bij.
Zeer betrouwbare leverancier voor mij.

Leentje 21-11-2022

Fijne webshop en klantenservice. Snelle levering en als je bestelling niet lukt of je hebt een vraag of hulp nodig, dan wordt je supergoed en snel geholpen via de klantenservice.

Cees 21-11-2022

Een bloeddrukmeter besteld. Tweede kans, alleen verpakking geopend. Blijkt een intensief gebruikt exemplaar te zijn met lege batterijen. Bijbetaald voor een nieuwe die maar niet verzonden wordt. Ben niet blij.
Officiele reactie van Coolblue 25-11-2022

Goedemiddag,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat jouw bestelling niet op de gekozen tijd geleverd is nadat de Tweedekans al tegen viel.

Graag ontvangen we het ordernummer van jouw bestelling en horen we ook of het pakket inmiddels is geleverd. Deze informatie mag je mailen naar klantenservice@coolblue.nl

We zien jouw reactie graag tegemoet op weg naar een oplossing.

Coolblue

Jeroen 21-11-2022

Goede service zoals altijd. Producten op voorraad, de volgende dag op kunnen halen. Prijs was sinds het online bestellen verlaagd in het kader van Black Friday en zonder problemen was de prijs voor mij ook aangepast

Hannie 21-11-2022

Heel fijn de duidelijke communicatie,,, je weet wanneer en vooral heel fijn hoe laat je artikel geleverd gaat worden.
Zelfs een berichtje net voordat de bezorger komt is super fijn ,,,, ik hou ervan ,,, vr gr Hannie

Raymond Ray 21-11-2022

Na het lezen van een ietwat onduidelijke omschrijving van de meegeleverde items bij het product heb ik de klantenservice van Coolblue gebeld. De medewerker heeft geen moeite bespaard om voor mij uit te zoeken wat er allemaal meegeleverd werd met het product. Hierdoor kon ik direct en met een gerust gevoel de aanschaf online doen omdat ik wist dat alles wat ik nodig had er bij zat. De volgende dag kon ik zoals altijd mijn bestelling al ophalen bij een PostNL punt. Ik geef Coolblue een dikke duim omhoog!