Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

RuurtS 07-12-2021

Goed doorzoekbare site, snel het mobieltje gevonden, prijs was ok. Geleverd op exact het aangekondigde moment.

Vliegdekschip 07-12-2021

Ik kocht een draadloze oplader. Na enige tijd gingen de apple oortjes er niet meer in. Bleek dat er ijzertjes van de oplader hadden losgelaten en in de oortjes waren blijven steken. Resultaat oortjes en oplader niet meer te gebruiken. Coolblue bood mij een tegoedbon aan voor de oplader. De oplader was nog wel te krijgen, maar was inmiddels 10 euro duurder. Daar mocht ik zelf voor opdraaien. Dit terwijl mijn oplader nog in de garantieperiode zat. Waardeloze service. En natuurlijk over mijn vernielde oortjes geen woord. Die heb ik zelf opnieuw mogen aanschaffen. Als je het consumentenrecht aan je laars lapt, dan ben je mij kwijt als klant.

Melanie 07-12-2021

Heel duidelijke teksten op de site en helder wanneer het geleverd wordt. Duidelijk vermeld wat de prijs is en geen verrassingen achteraf. Ik heb 2 bureaus besteld en de volgende dag werd het geleverd. De communicatie is ontzettend goed. Je ontvangt diverse mails over de status van je levering en je krijgt een sms/app wanneer de chauffeur onderweg is. Bovendien belde hij mij nog even vlak voordat ie kwam of de bestelling die hij bij zich had in de bus ook daadwerkelijk klopte. Vond ik erg goed, want anders zou hij wellicht voor niets zijn komen rijden (en alle kleine milieubewuste acties helpen)

Pascal Kampherbeek 07-12-2021

Heb hier voor gekozen omdat het een hele vertrouwde site is en goeie verzend tijd

Kuiper 07-12-2021

De nieuwe bezorg service budbee is slecht. Pakje was op de verkeerde plek dus na wachten op levering kreeg sms dat het de volgende dag pas kwam, dus voor niks zitten wachten. Artikel was niet netjes verpakt, doos van artikel was beschadigd. Gelukkig was dit geen kwetsbaar artikel. Jammer zou nu toch volgende keer nadenken of ik nog wel bij coolblue wil bestellen als de artikelen zo behandeld worden.

Renske 07-12-2021

Fijn bedrijf. Snel geleverd. Na aankoop ook nog extra info gekregen over mijn aankoop.

Michael 06-12-2021

Coolblue zelf is niet zoveel mis mee, de gekozen bezorgdienst Budbee ben ik minder over te spreken… bestelling donderdags ruim voor 23:59 uur besteld, waardoor de volgende dag verwacht. Uiteindelijk wordt deze (als het goed is) zondag eind van de middag pas bezorgd. Best vervelend als de oude stofzuiger ermee opgehouden is en je met dieren in huis drie dagen moet wachten op de nieuwe.

D. 06-12-2021

Top bezorging, niet thuis, en werd toch netjes opgebeld. (In tegenstelling tot andere bezorgbedrijven die het voor je deur gooien en wegrijden) Netjes een persoonlijk handgeschreven kaartje waar het was bezorgd.

Bert2004 06-12-2021

Tablet besteld met gelijk originele cover erbij, dit kwam niet tegelijk aan en hier baalde ik van. Dit moet Coolblue niet meer doen.

Loes 06-12-2021

De bestelling was netjes verzonden, goed verpakt en snel in huis.
Zeer tevreden.

Sander 06-12-2021

Goede overzichtelijke site, goed te navigeren.
Prijzen zijn eigenlijk altijd concurrerend.
Wordt snel verzonden, leveringen nagenoeg altijd volgende dag.
Top service !!

Romy 06-12-2021

Altijd heel snel en een super service!! Goede prijs kwaliteits verhouding en zeer vriendelijk!

EjvdBroek 06-12-2021

Super snelle levering, goed product en fijne klantenservice mbt retourneren van het product.

Maarten van de Wiel 06-12-2021

Mega klantvriendelijk, snelle service en meedenkende bezorgers. Ik shop hier graag.

Daniel 06-12-2021

De bezorger op de fiets was ontzettend bijdehand. Hij belde op en zegt meteen “Je hebt geen duidelijk adres”. Ik woon op A1 maar op het pakket stond alleen A. In plaats van wiskunde te gebruiken en aannemen dat A staat voor A1, en in plaats van op het naambordje te kijken, begon hij aan de telefoon en in het echt met bijdehante opmerkingen.

Tim 06-12-2021

Ik van de klanten servers heel fijn je word altijd geholpen en als een product kapot is kan je hem gewoon terugsturen en een nieuwe krijgen zonder gezeur ook hebben ze eigenlijk alles wat je nodig hebt. ook is de website en app heel handig en fijn om te gebruiken. ook de leveringen zijn geweldig

Peter 06-12-2021

Ruime keuze tegen scherpe prijzen met ook nog snelle levering en de beste service. TOP winkel!

Lisa 06-12-2021

De service als er iets stuk gaat of niet werkt is echt uitzonderlijk goed. Nog nooit teleurgesteld geraakt

Frank 06-12-2021

Normaal erg positief over Coolblue, nu totaal niet.
Bewust voor mijn bestelling, ondanks dat sommige producten ergens anders goedkoper waren, bij Coolblue gedaan vanwege de normaal zo goede service.
Op 26 november bestelling gedaan van 4 producten, die volgens de site op voorraad zouden zijn.
Na 2 dagen bericht gehad dat een product voorlopig niet leverbaar was en wat ik ermee wil doen (wat wel goede service is).
Contact met de klantenservice opgenomen en zeer vriendelijk te woord gestaan en ervoor gekozen dat ene product te annuleren. Mij werd toegezegd binnen 3 dagen uiterlijk het geld terug gestort te krijgen.
Inmiddels, op 6 december, heb ik het retourbedrag nog steeds niet ontvangen.

De levering van de overige producten zou op 29 november zijn.
Ik ontving op 29, 30 november en 1 december bericht dat het vertraagd was en de volgende dag geleverd was om het uiteindelijk op 2 december te ontvangen.

Jullie klantenservice, bereikbaarheid en site is fantastisch, maar doe niet steeds beloftes die je niet nakomt.
Alle begrip voor vertragingen, maar wees er eerlijk en transparant over!

Ro 06-12-2021

Coolblue is aangepast op de behoeften van de consument anno 2021: goede verwachtingsmanagement mbt levering, continue terugkoppelingen en een fijne klantenservice. Een klantenservice die ook de ruimte heeft om bredere oplossingen te vinden.

sawilt 06-12-2021

Je wordt servicegericht geholpen met duidelijke afspraken en de website is zeer gebruikersvriendelijk. Ook de retourzendingen worden zeer gebruikersvriendelijk geregeld. Dit is een webshop, waar ik mijn producten, die ik nodig heb, zou willen betsellen!

Dalman 06-12-2021

Ik kreeg het beeldscherm met accessoires snel geleverd ondanks de drukte. Het beeldscherm is een toegevoegde waarde voor het thuiswerken.

Klaassen 06-12-2021

Heldere communicatie en persoonlijk van aard. De service van Coolblue staat echt voorop.

Frank 06-12-2021

Een andere leverancier had mijn (deel)order geannuleerd.
Meteen bij Coolblue besteld.
Alles helder en duidelijk...... en de levering van Coolblue was sneller dan de (deel)levering van de originele bestelling bij MediaMarkt.
Volgende keer meteen bij Coolblue bestellen.

Danielle 06-12-2021

Vlotte en adequate reactie op mijn bestelling. Geweldig dat het per fietskoerier is gebracht, zodat ik me minder schuldig voelde om online te bestellen. Ook het aangeven van de precieze tijd van aflevering vind ik geweldig.