Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Reinier 16-08-2021

Snelle levering . Zeer goede productinformatie . Al lang klant en aldus langer ervaring . Mijn eerste keuze is altijd coolblue ..........

Mark 16-08-2021

De site is luid en duidelijk, het enige waar ik vaak nog naar Google zijn wat uitgebreidere reviews van consumenten. Service is vlekkeloos, al vindt ik 20 minuten in de wacht staan om iemand te spreken aan de telefoon veel te lang. Niet met alles de goedkoopste maar zeer zeker wel de beste service all-over. Vanaf dag 1 ben ik al klant en dat zal altijd wel zo blijven

Abdul genc 16-08-2021

Koop alles wat ik online bestel aan elektronica via Coolblue , ben goed tevreden vooraan met de service en snelle afwikkeling als er wat niet goed is , ik zie het zo je spullen kun je overal kopen en de prijs zal ook niet heel veel uitmaken, de service en afwikkeling is veel belangrijker voor mij

Esther 16-08-2021

Onze stofzuiger die wij eerder bij coolblue hebben gekocht was kapot en hebben wij voor reparatie terug gebracht naar de winkel. We werden goed op de hoogte gehouden van de gemaakte stappen. De stofzuiger kon niet meer gerepareerd worden, dus hebben wij shop tegoed gekregen. Dit is allemaal naar tevredenheid verlopen.

Jesse 16-08-2021

De site is overzichtelijk en met de vele reviews van de producten en de tips die erbij gegeven worden is het al met al een zéér prettige ervaring om hier iets te bestellen.

Willemien 16-08-2021

Bestelproces eenvoudig, goede communicatie over voortgang levering.
Vlotte levering binnen klein tijdslot met kwartier vóór levering een sms.
Én: bezorgers komen per fiets! 👍

dieneke1983 16-08-2021

Zeker heel tevreden! Online klaar laten leggen in de winkel in Rotterdam. Daar aangekomen netjes geholpen, product lag keurig klaar. Dus snel en goed geholpen, fijn!

Krullenbol 16-08-2021

Snelle goede levering, goed te volgen via de track en trace. En makkelijke website, alles is goed te vinden.

Lenny 16-08-2021

Super snelle service, klantvriendelijke webpagina's, testresultaten, .. Waarom geen tien? Eerst wel een 10 gegeven maar toen moest ik in mijn motivatie meer karakters toevoegen ;)

SanderE 16-08-2021

Goed aanbod van producten met vaak nuttige reviews. Overzichtelijk bestelproces en levering per fiets!

Gustaaf 16-08-2021

Coolblue heeft een duidelijke website, ruime keuze, vlot bestelproces en snelle levering, vaak met de fiets zelfs.
Alleen worden de producten vaak in onnodig grote verpakking verstuurd, zonde van het verpakkingsmateriaal en zonde van de extra vervoersbewegingen.

Lilian W. 16-08-2021

De zeer duidelijke communicatie is een voorbeeld voor andere webshops. De bezorging was zoals beloofd, op tijd en klantvriendelijk.

Rutger 16-08-2021

Coolblue is een overzichtelijke online winkel. Op de site staan veel tips om tot een goede keuze te komen. Het is laagdrempelig. En dat is gek om te zeggen over een website.

Robin 16-08-2021

Coolblue beschikt over een groter aanbod producten in alle categorieën dan de mediamarkt en dat zorgt voor een glimlach. Ook bij een eerdere bestelling ging het retourneren erg soepel wat zekerheid geeft bij deze aankoop. Over het algemeen is de app ook makkelijk in gebruik.

Renée 16-08-2021

De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Een kwartiertje van te voren kreeg ik een sms'je dat de (fiets)bezorger onderweg was. Hij was er precies op tijd. Helemaal top.

Elle 16-08-2021

Sinds ik vorig jaar een game pc heb gekocht bij Coolblue ben ik 'vaste klant' van dit bedrijf geworden. Ze hebben een overzichtelijke website, veel informatie over de producten en manieren om te vergelijken. Vragen worden goed en snel beantwoord. Leveringstijd exact als aangegeven.

Bob 16-08-2021

Ik heb Coolblue gekozen voor het leveren van een Tp Linkset vanwege de prijs en de altijd op tijd levering van mijn bestellingen.

John 16-08-2021

Ook deze keer weer prima snel geregeld en mooi op tijd bezorgd. Goede website met duidelijke informatie.

Martijn 16-08-2021

Duidelijk en helder advies voor jouw situatie. En binnen een handomdraai geregeld. Top service door vriendelijke en bekwame mensen.

Peter Westland 16-08-2021

Goede website, overzichtelijk.

Grootste pluspunt is de bel service van de bezorger. Deze belde op en meldde dat hij er over 51 minuten wad (vlgs TomTom), dat vind ik service! Geeft ff tijd om voorbereidingen te treffen.

Brambo 16-08-2021

Snelle levering en correct op de afgesproken tijd. Bestelde goed en degelijk verpakt!

M 15-08-2021

Mooie overzichtelijke site. Gekozen voor coolblue omdat hij betrouwbaar is. Ik wist dat als ik niet blij was met het product, ik hem makkelijk had kunnen retourneren.

David 15-08-2021

Super snelle en vriendelijke levering. (Coolblue komt bij mij de producten brengen op een fietsje.)
Had dit product ook ergens goedkoper kunnen krijgen maar goede service van Coolblue is voor mij belangrijker dan die paar tientjes.

Ellen 15-08-2021

Coolblue geeft goede informatie over het artikel en je word goed op de hoogte gehouden van de levertijd. De genoemde levertijd is ook de levertijd. Het is beslist niet zo dat wanneer iets besteld wordt nadat er besteld is de levertijd ineens langer is.

B.Hardam 15-08-2021

Snelle en betrouwbare levering.
Goede communicatie.
Geen gegooi met producten en een eigen veilig transport.