Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Menno 01-05-2021

Uitgebreid assortiment. Uitstekende product omschrijvingen en hele gebruiksvriendelijke site. Top service en snelle leveringen.

HS 01-05-2021

In aanvang een vervelend probleem met de bezorging, uiteindelijk is eea toch naar tevredenheid opgelost.

Miranda 01-05-2021

Heel goede service, en advies. Beantwoorden altijd alle vragen en weten gelijk wie ze aan de telefoon hebben en wat voor artikelen je gekocht heb. Ik vind het heel fijn om bij jullie te winkelen

MichielH 01-05-2021

Snelle levering, alles op voorraad, en meerdere aflever opties. Daarnaast wordt je goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Barbara 01-05-2021

Eigen levering, heldere website, goed on line advies/ keuzehulp. En het allerleukste: levering via een bakfiets! Goed bezig.

Arjan 01-05-2021

Zoals altijd duidelijke info op de site over de apparatuur en geleverd volgens afspraak.

P 01-05-2021

Ik had waardebonnen en besloot daarom iets te bestellen. Qua processen van inloggen en profiel aanmaken ging alles goed. Betaling via IDeal gedaan. Echter verzenden is een dingetje bij CoolBlue. De 27e besteld. Zou de 29e geleverd worden. Om op 1 mei een mail te krijgen dat het pakketje is vertraagd.

Jeroen Smulders 01-05-2021

Goede overzichtelijke shop met reviews, advies en ruime keuze. Bestellen en betalen ook eenvoudig en ook het bezorgen met de fiets is natuurlijk top!

Mehmet 01-05-2021

De dag na bestelling lag het klaar in de winkel om op te halen. Vriendelijk personeel en niet opdringerig.

Fedde Huistra 01-05-2021

Webshop met uitstekende app, goede prijs/kwaliteitsverhouding en bij problemen zeer goed geholpen door de helpdesk

Ester 01-05-2021

Alles kwam snel en netjes aan, de site is makkelijk te gebruiken en de extra informatie die bij producten wordt gegeven vind ik zelf erg prettig. Vooral omdat ik zelf niet al te veel over electronische apparaten weet

Kenneth van Raan 01-05-2021

overzichtelijk, onze kleinzoon heeft zelf een IPad gekocht bij Cool Bleu en de link doorgestuurd, ja..... het was toe simpel om te bestellen, en leverring zoals beloofd.

M.simon 30-04-2021

Duidelijk en makkelijk te bestellen..snelle levering en de mannen die het brachten waren erg vriendelijk. Goeie uitleg over mijn nieuwe wasmachine

Rebecca 30-04-2021

Altijd ruime keus bij Coolblue! Adviseren je de beste producten. En een snelle levering.

Jacqueline oude kamphuis 30-04-2021

Stuk aangeleverd op verpakking niet aangegeven dat het breekbaar is. Nu al de 2e keer

Daan 30-04-2021

De levering was super snel en was netjes binnen gekomen! Verpakking en producten waren onbeschadigd! Hele fijne service!

Pim been 30-04-2021

Nog makkelijker bestellen is bijna onmogelijk en natuurlijk weer bizar snel geleverd.

En altijd leuk die verhaaltjes op de verpakkingen.

Voor een zorgeloze bestelling staat coolblue bij mij altijd boven aan.

P.Bierings 30-04-2021

Is zeer betrouwbaar in levering en service. Hoor van mijn vrienden en kennissen hele positieve berichten. En dat geld voor alle plaatsen waar ik familie en vrienden heb wonen

Carolien 30-04-2021

Prima ervaring. Alles ging goed. Duidelijke website, duidelijke mails en supersnelle levering.

Anton 30-04-2021

Goede internetsite waarop goed producten zijn te vinden en te beoordelen en te bestellen

Thijs 30-04-2021

JBl oortjes gekocht voor mn moeders, nu blijkt er een pincode nodig te zijn om de oortjes te koppelen. Compleet onbruikbaar dus want de pincode zit er niet bij.

Kansloze service

Henk Jager 30-04-2021

Makkelijk om te winkelen, ook voor iemand van geboorte jaar 1940 net voor WW 2
Ga zo door

Niels 30-04-2021

Prima winkel, alleen de verwachte levertijd schatting kan beter.
Twee maal melding gehad dat het pakket een dag later komt, dus het pakket komt ipv donderdag op zaterdag aan.
Kan gebeuren.

Gert 30-04-2021

Zoals altijd bij Coolblue zeer tevreden over het hele bestel proces, duidelijk op de hoogte gehouden en op de toegezegde aflever datum ook afgeleverd.
Kortom Top!

Om tot een goede keuze te komen is de vergelijking tool perfect, je kan je uiteindelijke keuze dan mede hierop baseren.

MFR 30-04-2021

Als een groot bedrijf dat via Internet verkoopt mij als koper de service kan bieden van een winkel dan ben ik meer dan tevreden. De service is beleefd. de leveringen zijn goed en als een een probleem is dan wordt deze als een met respect naar de klant afgehandeld. dit is eigenlijk wat ik wens met al mijn aankopen.