Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Henk 09-08-2022

Vandaag (9-8-22) was ik in de winkel in Arnhem om een oplossing te vinden om een 2e beeldscherm te verbinden met mijn Lenovo laptop. De interfaces van beide systemen matchen niet met elkaar en ik dacht al dat ik een ander beeldscherm zou moeten aanschaffen. Dit gaf ik ook aan. Desalniettemin ging de medewerker (xxxx) op zoek of er toch niet een passend kabeltje voor was en ja, toevallig ook nog op voorraad. Dit zijn adviezen welke ik bijzonder kan waarderen en ervoor zorgt dat ik volgende keer weer langskom voor andere aankopen. Top gewoon!

Mathea 09-08-2022

Gewenste product gereserveerd en afgehaald. Snel en prettig geholpen. Altijd fijn om aankopen te doen bij Coolblue!

Hans 09-08-2022

Makkelijke website, duidelijke uitleg. Via vragenlijst toespitsen op de keuze voor mij is heerlijk. Keurig op afgesproken dag bezorgd.

Liesbeth 09-08-2022

Altijd snel in huis en goede service. Website is ook heel overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

Eva 09-08-2022

Ik ben helemaal fan van Coolblue! Wat een snelle en fijne service. Alles verliep voorspoedig en snel. Ik kom vaker terug.

Klazina Hanselman 09-08-2022

Zelfs op zondag gratis thuis bezorging.
Want dan kan mijn zoon meteen het installeren

Mika 09-08-2022

Ik heb een pakket besteld maar deze is nooit geleverd. Ondertussen ben ik in week 2 en heb nog steeds niets ontvangen. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice en die starten een onderzoek bij PostNL. Hieruit krijg ik steeds niets te horen. Het duurt lang en ik wil gewoon mijn pakket hebben.
Officiele reactie van Coolblue 10-08-2022

Hoi Mika,

Bedankt voor je review, vervelend dat je problemen hebt met je order! We snappen goed dat dit niet gewenst is.

Het lijkt er op dat je pakket volgens de track and trace wel is bezorgd, maar niet is ontvangen. In dat geval zetten wij een postonderzoek op. Aan de hand van het resultaat voorzien we je van een fijne oplossing.

Coolblue

Dirk 09-08-2022

Product heel makkelijk te vinden. Omschrijving zeer duidelijk en uitgebreid. De reviews zijn een uitstekend hulpmiddel om je defintieve keuze te bepalen

Hans de Moed 09-08-2022

Na mijn aankoop kreeg ik bezorg moment op zaterdag tussen 09.40 uur en 10.40 uur
Bezorger kwam niet op dat tijdstip maar een tijdstip wat hem beter uitkwam en wij er niet op voorbereid waren en is toen doorgereden zonder aflevering van mijn product
Na telefonisch contact werd mij gezegd dat bezorging niet meer kwam waar ik extra voor betaald had en moest wachten tot maandag

Wouter 09-08-2022

De website en producten zijn erg goed en makkelijk opgezet. Echter, de beloftes die zij opschrijven zijn niet in beton gegoten.
- voor 23:59 besteld morgen in huis, is een streven geen harde belofte. Product kwam later.
- bezorgd tot aan de voordeur kunnen ze ook niet altijd waar maken. Ik bestelde een wasmachine. Er was maar een bezorger. Die kon (natuurlijk) de wasmachine niet tot de deur leveren. Hier kan de bezorger niets aan doen. Maar wel vreemd dat Coolblue dit wel belooft!
Officiele reactie van Coolblue 09-08-2022

Beste Wouter,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling de dupe is van de drukte bij ons. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Coolblue

Robert-Karel 09-08-2022

Ik bestelde een monitor op vrijdagavond en ontving hem al op de dag erna. Top!

Mvo 09-08-2022

Voor mijn studie was ik op zoek naar een goede draagbare tablet/laptop. Qua uiterlijk wist ik precies wat de wensen waren, maar qua inhoud ben ik niet zo op de hoogte. Op de site van Coolblue waren de tablets goed te vergelijken, stonden bepaalde termen uitgelegd en heb ik voor mij de beste keuze kunnen maken. De volgende dag snelle, nette levering en een extra mail over het gebruik van mijn tablet en tips. Top service!

Esther 09-08-2022

Eenvoudig producten zoeken en vergelijken op de site. Overzichtelijke bestelinformatie en duidelijke aanvullende digitale productondersteuning. Snelle en correcte levering. Retour zenden eveneens probleemloos. Vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Brenda 09-08-2022

De manier van communiceren, de extra product informatie, snelle communicatie over het leverproces.

FREDJ 08-08-2022

Nog nooit slechte ervaring mee gehad. Hele goede service en het heeft ook altijd iets leuks, op de 1 of andere bijna rare manier. Geinig zinnetje, leuk dingetje, tja. Doen ze goed.

Suzanne 08-08-2022

Handige website, duidelijke weergave, snelle levering en prijs is prima. Ook goed dat ze tweedekans producten aanbieden en bijpassende producten, zodat je een compleet product koopt!

EmBe 08-08-2022

Ik vind dat Coolblue bijzonder goed (meestal via een video) laat zien wat je kan verwachten van je te kopen product.
Daarnaast is de levering super snel (meestal binnen één dag).

Monica 08-08-2022

Coolblue heeft veel keuze in producten. Prijsstelling is prima en de levering is erg snel.

TB 08-08-2022

Snelle en goede service, helaas loopt de klanteservice vaak achter en kunnen ze vaak weinig beteknen voor je betreft bezorging. Maar verder echt een top winkel!

Thessa 08-08-2022

Bij Coolblue word je altijd erg fijn geholpen - deskundig en vriendelijk personeel. Voor kleinere aankopen ga ik daarom ook graag naar een Coolblue-winkel.

Bestellen via de website gaat altijd vlot, bezorging ia goed in te plannen, en de service en aanbod is uitstekend!

P. 08-08-2022

Overzichtelijk. Eenvoudig. Snel. Goede prijzen.
Alles wat je wenst van een verkooppartij.

Dennis 08-08-2022

Ik wilde een smartwatch, om wandelingen tijdens mijn vakantie op te nemen.
Het adres gewijzigd naar de vakantiebestemming. Om half 11 in de avond besteld, keurig geleverd de volgende middag.

Ontzettend tevreden

Chrissie 08-08-2022

Het was super fijn om het product zo snel op te kunnen halen in de winkel. De service was super en er werd goed nagevraagd of er nog vragen waren. Ook het retour beleid ed werd goed uitgelegd

Mac 08-08-2022

Mooie overzichtelijke en goedwerkende website, groot assortiment, scherpe prijzen en ook echt mijn bestelling binnen een dag in huis. (Dat zeggen veel websites, maar lukt vaak niet.) Aanrader om te shoppen!

Wessel 08-08-2022

Vroeger bestelde ik het liefst via bol.com, totdat een vriend me verwees naar Coolblue. Vanaf moment één ben ik fan.
De productinformatie en keuzehulp, zijn kraakhelder en de klantenservice is altijd vriendelijk en behulpzaam.
Mijn bestellingen bij andere webwinkels zijn in rap tempo vertraagd, vaak door onzekerheid en slechte service. Ook met een hogere prijs zou ik liever bij coolblue bestellen.