Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Mijndert 06-05-2021

Altijd op tijd,en hele goede website.
En als er is wat is niet lastig maar gewoon oplossen.

Dennis 06-05-2021

Dichtbij bij huis en snelle service! Nummertje trekken en de bestelling lag klaar! Uitleg over de producten en hoppa aan de slag ermee!

Ellen 06-05-2021

Duidelijke omschrijving van het artikel, makkelijk te bestellen en een snelle levering.

Amarins 06-05-2021

Overzichtelijke website, erg fijn dat tweede kans producten worden aangeboden met een omschrijving en duidelijke foto's. Voor 12.00 besteld is tegen een klein bedrag al dezelfde avond geleverd. Klantenservice werkt snel en is goed te bereiken. Vaker al producten besteld bij coolblue. Factuur meteen op de mail. Alles goed in orde.

Stephan mouton 06-05-2021

De service was super vanaf het bestellen tot aan het bezorgen bij mij thuis telkens via de mail op de hoogte worden gehouden en op de dag van bezorging een smsje krijgen en een belletje dat ze in 10 minuten bij de deur waren super netjes afgeleverd en inderdaad vandaag besteld is morgen in huis

Rob 06-05-2021

Goed leesbare site, ruime keus, bezorging keurig op tijd, goed te volgen een echte aanrader. Coolblue, Warm Aanbevolen!

Tonny 06-05-2021

Duidelijke afspraken en info over levering.
De bezorgers doen goed hun werk en denken met de klant mee. Perfect.

Stefan 06-05-2021

Goede service. Duidelijke communicatie over de leverdatum en tijdstip en prima service. Koelkast moest geleverd worden in een strandhuisje, op het strand dus. Maar was geen probleem, super!

Mieke 06-05-2021

Snelle levering, fijne communicatie. Heel prettig dat je via de mail op de hoogte wordt gehouden wanneer de bestelling arriveert. De PostNL pakketautomaat werkt super! kortom hartstikke tevreden!

Haico 06-05-2021

Altijd snelle verzending en accurate bezorgers. Ook de prijs is vaak het beste.

Eric Hoogeweg 06-05-2021

Mijn aankoop van 2 Samsung Buds+ (draadloze in ear koptelefoon) was snel en en goed geregeld, zoals ik inmiddels gewend ben van Coolblue. Door goede productinfo en advies op de site, met nette marktconforme prijs en snelle levering. Product bevalt ook helemaal goed. Wat fijn om steeds op zo'n goede en betrouwbare webwinkel te kunnen terugvallen. Dat is elders nogal eens anders, weet ik helaas ook.

N 06-05-2021

Klantvriendelijkheid is heel erg goed. Ook ontzettend prettig om een eigen bezorgdag uit te kiezen. Tot slot: aardige bezorgers

kevin 06-05-2021

Zoals altijd netjes en op tijd verzonden en bezorgd en waren ook nog eens de goedkoopste

Pascal 06-05-2021

Snelle levering en hoe milieu vriendelijk!
De aardige jongen kwam dooe de wind en regen met de fiets 't pakket bezorgen!

Gert 06-05-2021

De site is heel helder en duidelijk, filmpjes om zaken te verduidelijken. Vergelijken gaat ook heel gemakkelijk. En wat ik zelf belangrijk vind: je weet dat het goed geregeld is bij Coolblue. Dat de producten goed zijn en dat je snel en safe kunt retourneren. En ik blijf altijd lachen om de verpakkingen :-)

jan 06-05-2021

maandag besteld, toen werd het dinsdag toen donderdag toen zaterdag nog steeds niet geleverd, wordt nu waarschijnlijk morgen

Yvonne 06-05-2021

Erg snelle levering, product zoals omschreven. Ik zou er de volgende keer ook weer bestellen

Nick Jansen 06-05-2021

Goeie, snelle service en de prijzen zijn medium. Kreeg zelfs nog een persoonlijke brief thuis over de bezorging, of alles naar wens was.

M. Nijenhuis 06-05-2021

Coolblue is een prima shop. Overzichtelijk, makkelijk. Via een bedrijf heb ik cadeaucheqeus gekregen.
Levering en verpakking (zeer sterk) waren prima in orde.

BarfieldMV 06-05-2021

Levering snel en optijd voor moederdag. Pakketje was netjes en product was top.

Kai 06-05-2021

Top product, doet wat het beschrijft. Ook een snelle levering. Alleen de verpakking was erg overdreven groot.

Hans van Wijk 06-05-2021

Snelle en adequate afwikkeling van de bestelling. Duidelijke website en overzichtelijk.

JOlst 06-05-2021

Alles prima geregeld. 10 minuten later eerste (proef) wasje gedraaid.
Levering was niet de volgende dag maar dat was geen probleem.
2de kans wasautomaat scheelt toch weer 75,=

Dennis 05-05-2021

Al vaker wat besteld bij Coolblue en zeer tevreden over de snelle levering met erg vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Rogier 05-05-2021

Zeer snelle levering. Het product werd bezorgd met de fiets. Helemaal top !! Aanrader.