Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Cor 03-06-2021

Mijn eerste aankoop bij Coolblue. Zeer positief. Mijn bestelling de volgende dag ontvangen. Twee monitoren ontvangen waarvan één helaas met een mankement. Een retourformulier ingevuld en een telefoontje naar de Klantenservice en twee dagen later kon ik in Utrecht de monitor ruilen. In Utrecht geholpen door een vriendelijke medewerker. Kortom, inderdaad alles voor een glimlach.

Hettyvh 03-06-2021

Waarom cool blue, omdat er voldoende keuze is en in mijn geval een nieuwe vriezer die dan ook nog aangeboden word met een deukje en dus goedkoper en dat vind ik dus top! De oude werd meegenomen en een top bezorger. Dus ik ben helemaal happy 😃

Shirley 03-06-2021

Duidelijke site en app en snel geleverd.
Keurige bezorger aan de deur, dus prima allemaal!

Rene Tournier 03-06-2021

Gewoon een prettige winkel met duidelijke info, een prima serviceverlening en vaak de beste prijs

Ingrid 03-06-2021

Superwinkel, snelle levering, prima verpakt én nog humor ook. Uitstekende imstructiefilmpjes.
Zeer tevreden.

Rob 03-06-2021

Snelle levering, en ze informeren je als ze onderweg zijn
Tijdens uitladen werd alles uitgelegd
Hele goede service

Wim 03-06-2021

No nonsense: goede omschrijving, snelle response na aanvullende vraag over het artikel, correcte levering. Zoeken , bestellen, betalen en levering: kompleet.

M 03-06-2021

alles snel en goed geregeld! goede service weer.
De rest is vulling om tot 75 karakters te komen..

Helma 03-06-2021

De website is erg duidelijk.
Mijn vvv bon was om te wisselen.
En ik vond het een zeer snelle verzending.

wim meijer 03-06-2021

geweldige snelle levering,
goede producten en ik kreeg zelfs een klein kadootje omdat ik voor de 2keer iets bestelde.
Ik ben zeer tevreden...
echt een top zaak...

Bernard 03-06-2021

Belangrijkste van allemaal. Coolblue is voorspelbaar: ultra snel bezorgd en goede service

Bram Berendse 03-06-2021

Webshop duidelijk en overzichtelijk. Goed bestelproces en voldoende betaalmogelijkheden. Duidelijke informatie na aankoop en zeer snelle levering.

Maritha 03-06-2021

Snel en vriendelijk geholpen, ook goed gewezen op de garantie voorwaarden en 30 dagen niet goed geld terug 👍kon alleen maar denken na deze aankoop en hoe ik geholpen ben . Coolblue is gewoon echt cool.
Zeer tevreden

Paul Postma 03-06-2021

goede website, snelle service (volgende ochtend bezorgd) en grappige mailing erachteraan ("tijd van onbezorgdheid is voorbij"). Dit zorgde voor glimlach.

Roy 03-06-2021

Niet de laagste prijzen, maar ik heb bewust voor Coolblue gekozen ivm de service. Die is top!

Sandra Jadi 03-06-2021

Zo fijn dat er een goede beschrijving is van de artikelen en je kunt vergelijken tussen types. Ook is de service prima en de verzending ook.

Cor 03-06-2021

Het prettige van Coolblue is dat de bestellingen snel en zorgvuldig worden afgewerkt Je kan er op vertrouwen dat ze leveren. Ook de mogelijkheid om zelf goederen op te halen in een winkel is ee pre en de kwaliteit is prima Daarom winkel ik graag bij Coolblue

Eline 03-06-2021

Duidelijk stappenplan om tot jouw product te komen, vooral als je het lastig vind in de zee aan keuzes die er zijn.

Thijs Zwart 03-06-2021

Super duidelijke site, goed geholpen over de telefoon en de volgende dag thuis. 15min voor bezorging een sms, super fijn!

John 03-06-2021

Ik koop al jaren mijn witgoed en andere zaken bij Coolblue......ze doen wat ze beloven en dat vindt ik tegenwoordig een groot pluspunt. Als er wat mis is of je bent niet tevreden.....geen probleem om het te retourneren en je geld terug te krijgen of te ruilen. In de emails die je krijgt na je aankoop zit een handige retourbon. Ik zeg: never change a winning team! Ik ben een tevreden klant.

Rik 03-06-2021

snelle levering,
fijne service en een scherpe prijs.
Ik bestel al jaren bij coolblue en ben erg tevreden

Ruben Berrevoets 03-06-2021

Een webshop is niet zo moeilijk te runnen tegenwoordig, maar service leveren wel. Coolblue doet dit uitstekend. Mijn pakketje werd een dag later bezorgd dan gepland. In plaats er vanuit te gaan dat ik dat wel via de track en trace code zou zien kreeg ik netjes een excuusmail en werd aangegeven wanneer het pakket wel bezorgd werd. Dat is het stapje extra in service dat Coolblue boven de andere webshops zet voor mij.

J 03-06-2021

Te laat geleverd ondanks belofte

Refurbished spullen ontvangen terwijl we een nieuwprijs hebben betaald

Klantenservice die geen excuses maakt en beloftes maakt die ze ook niet zijn nagekomen.

OANA 03-06-2021

Coolblue is one of the very few Dutch online shops with excellent customer service, and that's why I always try to order from them. Super fast pickup and friendly helpful staff.

Arjan 03-06-2021

Fijne website, producten van goede kwaliteit en zeer vriendelijke klachtenservice!