Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Geurt 07-09-2021

Perfecte informatie op de site om een keuze te bepalen. Daarna nog extra informatie in de winkel. Prettige afhandeling door deskundige medewerker.

Haagse dame 07-09-2021

Website is heel erg overzichtelijk en omvat voldoende informatie. Vaak ook beste prijs ten opzichte van andere aanbieders. Maar ik heb Coolblue vooral gekozen omdat je er een goede service bij krijgt. Dit was mijn eerste keer maar ik ga zeker nog terugkomen. Ik heb een droger, airfryer en Sage Pro Nespresso aangeschaft en ik ben helemaal blij! De jongens die de droger hebben aangesloten waren ontzettend beleefd, sympathiek, hebben netjes en snel gewerkt en goede uitleg gegeven. Echt fantastische service.

Rick 07-09-2021

Platform werkt top. Bezorging en communicatie zijn altijd snel. Zoals altijd weer helemaal tevreden over de aanschaf van mijn OnePlus 9 Pro.

Arnoud 07-09-2021

Hele duidelijke informatie, specificaties en snelle gegarandeerde levertijd.

Mariska van der Haven 07-09-2021

Fantastische service, snel & persoonlijk. Ook in de winkel wordt je fantastisch geholpen. Ik ben blij!

robke 06-09-2021

snelle levering, juiste product, goede/veilig verpakking en leverings datum/tijdstip kun jezelf bepalen........ cool blue doet wat iedere klant verwacht.

Kick 06-09-2021

Erg tevreden met CoolBlue. Snelle levering, prettige website, ruim assortiment. Snelle levering: nog geen andere internetwinkel tegen gekomen die zo consequent volgens afspraak leveren! Ze laten de grote concurrenten ver achter. ‘Alles voor een lach’…….en dat merk je.

Loes 06-09-2021

Ik ben heel enthousiast over Coolblue. Er is ontzettend veel keus en de website is erg duidelijk. Ook is er op de website goede oriëntatie hulp! Goede producten voor een prima prijs. Kortom :"het kàn niet verkeerd gaan!

Yarq 06-09-2021

veel op voorraad, duidelijke website, snel besteld en snel geleverd. Ook aftersales/garantie is goed geregeld, erg fijn!

Erna 06-09-2021

Als het even kan kies ik voor coolblue, alleen al om de klantenservice. De prijzen zijn meestal ook prima. Ik heb in het verleden een aantal keer gehad dat er wat niet goed ging, maar de snelheid van oplossen en het meedenken zijn absoluut de moeite waard om zonder aarzelen een volgende keer te bestellen, zakelijk of privé.

Monika 06-09-2021

goede en vriendelijke bezorgers, op de hoogte gehouden wanneer en om wat voor tijd het bezorgt wordt.

J. 06-09-2021

Laatst mijn eerste ervaring met CoolBlue gehad. Jullie website is erg fijn mbt informatieverstrekking over producten, maar ook diensten. Na de bestelling waren de mails met wat je kunt verwachten ook top! Levering door de medewerkers verging soepel en waren erg vriendelijk.

Tess89 06-09-2021

Heel handige keuzehulp bij het uitzoeken van een wasmachine. Ik zag anders echt door de bomen het bos niet meer.
De gekozen wasmachine was bij coolblue ook nog eens veel goedkoper dan bij andere winkels.

Heel snel geleverd en aangesloten, oude wasmachine is meteen mee genomen. Erg blij!

Miguel 06-09-2021

Coolblue heeft een concurrerende prijs, wat belangrijk is bij dergelijke producten. Een groot assortiment en daarnaast beloven ze levering de volgende dag. Dat was niet helemaal in het aangegeven tijdslot (twee uurtjes te laat), maar nog steeds ontzettend snel. Het product zelf is ook nog eens top. Wat wil je nog meer?

Mirte 06-09-2021

Altijd erg blij met Coolblue, het makkelijk bestellen en de snelle bezorging. Helaas ging het deze keer niet helemaal snel. Maandag bestelling geplaatst en had verwacht na 1 of 2 dagen mijn bestelling op te kunnen halen bij het ophaalpunt. Helaas kreeg ik pas zaterdag dit bericht, na 15:00 ophalen. Hoewel dit normaal is bij veel winkels en de drukte die bedrijven (coolblue en postnl) hebben, was ik blij dat ik mijn artikelen niet zsm nodig had. Een volgende keer zal ik toch even twee keer nadenken voor ik bestel. Ik zal vanavond mijn pakket ophalen en zal dmv een review weten hoe de producten bevallen.

Jacoeur 06-09-2021

De voordeligste voor onze aankoop. Overzichtelijke site met ruim voldoende info en eigen filmpjes met plus en minpunten. Super, supersnelle levering! TOP!!!!!!!!!!!!!!!

Mariette 06-09-2021

Keurige aflevering. Joepie, met de fiets. Heel fijn. Vooral als je in de bekendste fietsstad van Nederland woont.. Ook ben ik blij met de manier van communiceren van Coolblue. Geen poespas. Zo lekker helder. Heerlijk.

Jeroen 06-09-2021

Snelle levering. Juiste info op de website. Goede prijs tov andere aanbieders.

Marja 06-09-2021

Vriendelijke medewerkers. Deze winkel is nog niet zolang open, ik was er voor de eerste keer.
Begreep alleen niet echt wat de verschillende nummering nu voor nodig was bij de afhaal. Er stonden mensen met een ander soort nummer veel langer te wachten dan ik... Ik was niet de enige die er niets van begreep trouwens

Marion 06-09-2021

Bij coolblue kan ik goed filteren op wat ik precies zoek, en producten makkelijk naast elkaar vergelijken. De betaling en bezorging verliepen zonder problemen.

Flophouse 06-09-2021

Mooie wasmachine. Waar ik blij van werd, was de bezorgservice van Coolblue. De heren bezorgers hebben de machine op z’n plek gezet en uitgelegd hoe ik de machine moest aansluiten. Perfect.

Astrid 06-09-2021

Helaas konden de monteurs de wasmachine niet aansluiten maar na een telefoontje van 3 kwartier in de wacht mogen we de monteurs kosten bij jullie terugvragen

Kitti 05-09-2021

Prima winkel. Telefonisch gereserveerd en 10min later kon ik het al ophalen in de winkel. Prima service.

Ferwerda 05-09-2021

Breed assortiment met veel keus. Uitgebreide product informatie en reviews online. Prima geholpen bij ophalen van de bestelling.

J.P. den Ouden 05-09-2021

Prettige web met veel informatie. Bij contact altijd aardige medewerkers. Prima service bij probleempje.
Milieuvriendelijke aflevering met de bakfiets.😄