Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Anita 20-06-2021

Goed product met goede duidelijke informatie op de website. Ook duidelijk informatie over de levering!

H.J.Brandel 20-06-2021

Een Vlotte bezorging en een goede service en niet te vergeten de advies zeer goed

H.J.Brandel 20-06-2021

robertohanean 20-06-2021

I chose this website because you can actually pay with Apple Pay, which is lovely. The delivery was prompt, and the product was in perfect condition.

L.Schreuder 20-06-2021

Fijne internet winkel met groot assortiment, duidelijke site, erg gebruiksvriendelijk.
Communiceren duidelijk van begin van je bestelling tot aan de werkelijke levering.
Vaak leuke aanbiedingen.

Luggie 20-06-2021

Duidelijke website met aanraders vanuit coolblue. Goede prijs kwaliteit verhouding. Bestellingen zijn de volgende dag geleverd.

Bayreno 20-06-2021

Snel bezorgd
Netjes in gepakt .
Afgesproken prijs niet meer of minder. Een aanrader

Anita 20-06-2021

Goede producten met duidelijke informatie op de website. Goede informatie over de levering.

Janneke 19-06-2021

Snel geleverd, super klantgericht, proactief en informatief. Vooraf kon ik mooi een vergelijking doen, wat mijn keuze makkelijker heeft gemaakt. Na bestelling krijg je een mail compleet met tips en adviezen over je artikel. Top!

Robin de Vries 19-06-2021

Makkelijk om te bestellen snel in huis heel blij met mijn koffiezetapparaat! Bedankt !

Moon 19-06-2021

Vriendelijk en kundig geholpen! Weten antwoorden op de vragen en nemen ook echt de tijd voor je.

Joey Melis 19-06-2021

Amazing service,
accurate information,
great shipping and fast!

And overall awesome shop!

Anja 19-06-2021

Ik ben super tevreden over coolblue.
Mijn tv werd binnen 24 uur bezorgd op de afgesproken tijd. Ik kreeg keurig een kwartier van te voren nog een telefoontje dat hij eraan kwam. Mijn 'bezorgheld' was supervriendelijk en netjes. En nam ook nog de oude tv mee.
Top coolblue hoe jullie dit doen!!

Evertm 19-06-2021

Prima bedrijf, mensen, service, enthousiast, waar voor je geld! o'ja ook niet te duur!!

Hans Keijzer 19-06-2021

Ze doen wat ze beloven, op hun site én in de praktijk. Tracking adequaat tot op de laatste 4 uren.

FvS 19-06-2021

Ruim assortiment, heldere website me goede omschrijvingen en snelle en accurate levering

Loes 19-06-2021

Prima webshop met een zeer uitgebreid assortiment.
Bestellen is heel makkelijk en de artikelen worden supersnel geleverd.
Soms heb je geluk dat je een Tweedekans product met korting kunt kopen.

Peter b 19-06-2021

Snelle levering en kunnen ophalen bij servicepunt Post Nl.= milieuvriendelijker en handiger.

JAC A VAN ZANTEN 19-06-2021

Goed advies, behulpzaam en snelle levring ging via telefoon. Werd netjes in mijn account geplaatst met een betaal link. Werkte allemaal prima.

P. Van Diemen 19-06-2021

Cool blue hield mij gedurende het bezorg proces op de hoogte en kwamen binnen het thuisvlak langs. Aardige bezorgers die tevens de eventuele voorwaarden en stappen voor gratis retourneren uitlegden.

Top zaak !

Bo 19-06-2021

Bedrijf met humor, goede informatie over de producten, ze geven aan wat zijzelf de beste keuze vinden en prima service.

Soulier 19-06-2021

Een vriezertje gekocht , 1 maal aangeboden . Ik was thuis . Heb gelijk gebeld om het opnieuw aan te bieden . Maar
Nee zegt de meneer van cool blue hij wordt om 15. Uur afgegeven bij Primera het was toen 13 uur en wordt om 15 uur afgegeven bij Primera . Maar ik ben 70 plus en kan die vriezer dus echt niet halen ook kan je bij Primera niet voor de deur parkeren. Ik zie het al voor me vrouw van 70 plus ff een vriezer ophalen en over heel het winkelcentrum naar de auto die ook ve weg staat met vriezer op haar rug lopen. Jullie zijn echt niet goed bezig . Was altijd best tevreden over cool blue . Maar na deze actie ben ik ZO KLAAR met jullie . Hoop wel dat ik hier een reactie op krijg .

Reinout 19-06-2021

Coolblue is echt een probleemloze en betrouwbare winkel.
Er wordt razendsnel geleverd, ook op zondag.
Het bezorgen wordt door nette en vriendelijke jongens gedaan en die zijn nooit te beroerd om iets meteen op zijn plek te zetten.
Kortom een hele fijne winkel.

Yolanda 19-06-2021

we zijn zeer tevreden over bijvoorbeeld de garantie.
wij kregen binnen een week een geheel nieuwe koptelefoon.
ook zijn we goed geholpen , nadat we een verkeerd artikel hadden ontvangen. de volgende dag werd het juiste artikel al bezorgd. dit was overigens de eerste keer dat er een bestelling niet klopte. de medewerkster van de service desk stond ons vriendelijk te woord en kwam met alternatieven naar keuze. Top!!

Sunny 19-06-2021

Snelle levering per fiets (!) door een frisse sympathieke dame. Zeker tevreden!