Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Petra 02-12-2022

Via de site van Cool Blue een tv + beugel besteld. Binnen 5 dagen na bestelling geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status/levering van je bestelling. De nacht voorafgaand aan de afleverdag een mail ontvangen van de bezorgtijd en op de dag van bezorging een kwartier voor ontvangst keurig gebeld door de bezorger. Fijn dat er op zondag bezorgd kon worden. De bezorgers hebben nog netjes uitleg gegeven.

Rutger 02-12-2022

In een boel standaardsituaties zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam, maar ik had een laptop van 2000 euro gekocht en daarvan liep de accu binnen een dag leeg, ook als de laptop volledig uitstond. Ze wilde wel een reparatie uitvoeren. Ik een halve dag bezig geweest om al mijn gegevens veilig te stellen, laptop goed ingepakt en opgestuurd, houden ze hem een maand! Sowieso veel te lang, maar het werd nog mooier, want er was helemaal niets aan het probleem gedaan! Toen had ik er natuurlijk genoeg van en wilde ik een nieuwe laptop. Geven ze aan dat ze minimaal 3x willen proberen de laptop te repareren, dan zou ik hem totaal dus 3 maanden kwijt zijn! Volledig onacceptabel, natuurlijk, maar er valt niet over te praten. Echt ontzettend slechte service, voor een toch best wel duur product. Ik koop daar nooit meer.
Officiele reactie van Coolblue 05-12-2022

Beste Rutger,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw laptop kuren vertoont. Natuurlijk lossen we dit binnen de garantie graag op met een reparatie. Helaas kost dit altijd tijd en doen we een beroep op jouw geduld.

Excuus voor het ongemak.

Coolblue

Ruud 02-12-2022

Ik heb mijn product zelfs op Zondag ontvangen , zonder dat er verzendkosten in rekening zijn gebracht .
Echt een topservice van CoolBlue.

Kim 02-12-2022

Alles bij Coolblue is gewoon goed geregeld. Het aanbod is compleet, de prijzen zijn goed (normaal) en de service is top. Tweedekans producten zijn heel fijn, heeft me toch weer 50 euro gescheeld op mijn nieuwe telefoon. En de informatie en tips die ik toegestuurd krijg zijn erg nuttig. Ook kan ik wel lachen om de grapjes ;)

Jordy 02-12-2022

Mijn combi magnetron ging stuk.
Keek op internet en bij jullie stond "vandaag bestelt morgen geleverd ".
Volgende dag krijg ik een mail.
Tussen 11.00 en 14.00 word uw pakket geleverd.
Ik netjes thuis blijven....
Geen pakket!

Dat vond ik al erg slecht.

Bij die magnetron had ik ook nog ophangbeugels besteld die volgens jullie site erbij horen.

Ik wil dus alles gaan ophangen.
Komen die pootjes niet uit op die beugel.
Ik met jullie daarover contact op de mail.
Eerst word er gezegd dat het een productie fout is.
Daarna word er gemaild dat ik t op kan lossen om er een houten plank op te leggen.

Dus jullie verkopen materiaal dat eigenlijk niet bij elkaar hoort en komen ook niet de afspraak na om de volgende dag te leveren.

Valt me dus erg tegen.
Officiele reactie van Coolblue 05-12-2022

Beste Jordy,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk vervelend als het anders loopt dan verwacht. Daar balen wij ook van.

Jouw ervaring maken we binnen Coolblue bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Jeroen 02-12-2022

Mooi design
Mooie gaming headset ideaal voor gamen
Maar het snoertje is wel aan de korte kant en gaat snel in de knoop
En op de site staat aangeven dat coolblue op zondag vervolgens de hele dag gewacht tot de aangegeven tijd en het laatste half uur werd er een mailtje gestuurd dat de bezorging is vertraagt en dus de volgende dag kwam maar dat moet je dat ook niet op de site zetten

J Steur 02-12-2022

Goede en snelle service, zelfs levering op zondag.
Bij problemen staan ze ook altijd voor je klaar.
Top bedrijf, ik bestel er graag!

Natasha 02-12-2022

Ik had product snel binnen. En ik had het product eerder verkeerd besteld maar ook dat is verrassend goed afgehandeld.

P 02-12-2022

Computer + toetsenbord, muis en muismat besteld. Allemaal bij Coolblue, zodat het handig in één pakket zou komen. Het werden twee pakketten. Het pakket met de computer kon ik, zoals was aangegeven, de volgende dag bij het postnl punt afhalen. Het tweede pakket, met de muis, muismat en het toetsenbord, kwam later aan, toen zou het thuis bezorgd worden, en uiteindelijk kreeg ik een mail dat het retour werd verzonden, zoals ik zou hebben aangevraagd. Nu heb ik dus wel een computer, maar geen muis, toetsenbord en muismat…
Officiele reactie van Coolblue 02-12-2022

Beste P,

Dank je wel voor je review. He! wat een gekke situatie. Natuurlijk wil je het gemak van alles in één keer netjes bij je thuis.

Helaas loopt het net even anders en daar balen wij ook van. Sorry! voor dit ongemak.

Onze klantenservice zit voor je klaar om samen naar een oplossing te kijken.

Coolblue

Eric 01-12-2022

Iedere keer als ik een bestelling doorgeef , krijg ik het de volgende dag keurig binnen.
Tevens vind ik de youtube uitleg erg handig bij bepaalde producten. Zo weet je of het product voldoet aan jou wensen,en krijg direct een duidelijke uitleg.

E. H. van Rooij 01-12-2022

Duidelijke info, en je weet gelijk wanneer het bezorgt wordt . En da was in mijn geval hel snel.

IBO 01-12-2022

Gebruiks vriendelijk site…
Producten kan je veel beter vergelijken…
Genoeg recensies om beslissing te nemen..
Aantrekkelijk prijs!!
Kortom Coelblue is goede keus!

Arnhems Meisje 01-12-2022

Super snelle bezorging, binnen en dag was het pakje er.
Keurig verpakt en heldere communicatie over de bestelling.
Helemaal top!

Bart 01-12-2022

Oven besteld en die wordt niet geleverd. Ik ben inderdaad in de "binnen 24 uur geleverd" getuind. ik voel me bedrogen en voorgelogen. Erg slecht dit. En bij contact zijn ze ook nog arrogant en krijg je niet meteen je geld terug. Heel slecht! Nooit meer Coolblue voor mij!
Officiele reactie van Coolblue 02-12-2022

Beste Bart,

Dank je wel voor je review. Ai! natuurlijk vervelend als het drukker is dan verwacht en jij de dupe blijkt te zijn.

Hier balen wij ook van! Sorry.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Attilla 01-12-2022

Coolblue is voor mij een goede winkel (zowel online als offline). Ze leveren tot nu toe altijd snel en goed. De enige kleine punten zijn:

- Niet mogelijk om te betalen met AMEX
- Verpakkingen zijn niet altijd efficient (groot tenopzichte van product)

ZakariaX 01-12-2022

Snelle levering en goede communicatie met de klant. De black Friday deals waren heel leuk, ik wou ook een monitor halen voor een leuke prijs maar hield het toch maar bij een telefoon in deze trying times

Michael 01-12-2022

Fijne gebruiksvriendelijke website. Youtube video's vaak goede bron van informatie voor de aanschaf van producten.

Gijs 01-12-2022

Altijd scherpe prijzen en goede service bij Coolblue!
Ook een mooi website en een fijne App. Werkt perfect!

Marijn 01-12-2022

Snelle levering, veel opties om uit te kiezen en altijd behulpzaam als je daar om vraagt

Sander 01-12-2022

Snelle levering, helder website, alles makkelijk vanaf de telefoon besteld.

Melanie 01-12-2022

Alles was in orde, zelfs toen ik belde dat er een klein pitje in m’n behuizing zat en je hem misschien bijna niet ziet werd ik helemaal begrepen en mocht ik hem omruilen.

Youri 01-12-2022

Duidelijke website en communicatie over bestelling en de volgende dag geleverd.

Maarten 01-12-2022

Snelle bezorging en in goede staat. Bezorger heeft me wel wakker gebeld maar het was al 11 dus wiens schuld was dat nou echt

Owen 01-12-2022

Ik had een bestelling geplaatst en kreeg gelijk een duidelijk mailtje en een fijn gevoel

Janine 01-12-2022

Ik kies vaak voor Coolblue als het gaat om aanschaffen van oortjes, headsets en spullen voor de PC. Mijn reden hiervoor is omdat ik persoonlijk zelf Coolblue een goede en fijne winkel vind voor allerlei soorten elektronica. Op de site van Coolblue kan je veel informatie vinden en kan je verschillende tips etc krijgen en vinden over het product.
Als je tegen problemen aanloopt met een product dat je heb gekocht kan je altijd contact er over opnemen en zijn ze bereid je te helpen. De service van Coolblue is echt fijn!
Wat ik ook erg prettig vind is dat je een kleine (of grote) verzekering kan aanvragen bij je aankoop.
Destijds heb ik (inmiddels alweer 5 jaar geleden) een tweedehands laptop gehaald voor school. En nog altijd doet de laptop het goed en ik gebruik hem dagelijks. Tweede hands spullen bij Coolblue gaan (in mijn ervaring) lang mee en zijn vaak goed gerepareerd & leeg gehaald.

Kortom Coolblue is gewoon een mega fijne, goeie en duidelijke winkel.