Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Audrey 01-07-2022

Ik heb de koelkast voor in de schuur besteld. Ik werd zoals afgesproken van tevoren gebeld en de bezorgers waren vriendelijk en wezen mij er nog op dat de koelkast niet tegen lage buiten temperaturen kan. Ze hebben me met de oude koelkast geholpen en die netjes meegenomen. In de nieuwe koelkast zit aan de zijkant wel een klein deukje. Ga ik me verder niet druk om maken, want hij staat toch in de schuur. Verder ben ik met de koelkast en coolblue heel erg tevreden.

Stefan 01-07-2022

Was weer een prima online experience. Fijne filters om van alles te zoeken. En gevonden. Verzending was verrassend via Budbee. Dat verliep erg prettig

Jan-Willem 01-07-2022

Doet precies wat beschreven staat. De volgened dag had ik het product in huis, waarmee ik zeer tevreden ben.

Thomas 01-07-2022

Het is heel makkelijk en overzichtelijk geregeld allemaal. Je merkt dat Coolblue haar uiterste best heeft gedaan om barrières en andere obstakels weg te nemen voor de consument. Ook vind ik dat ze het heel slim aanpakken met hun fietskoeriers, omdat dit veel beter voor het klimaat is dan alle bestelwagens.

Henk 01-07-2022

zoeken naar het beoogde product kost geen moeite.
Desgevraagd word je goed geholpen, en krijg je advies bij de productkeuze.

Fred 01-07-2022

Duidelijk overzicht van de verschillende artikelen. Makkelijk bestellen en lekker snel in huis!

Jaap 01-07-2022

Coolblue is een bedrijf waar ik nooit in ben teleurgesteld. Levering altijd snel, vaak de volgende dag al. Soms mooie aanbiedingen. Duidelijke site met goede reviews( ook de slechte worden gepubliceerd).

Trijntje 01-07-2022

Een fijne ( online) winkel.
Ovezichtelijke en duidelijke website. Op YouTube zijn er veel , leuke, filmpjes met veel uitleg en informatie over de artikelen.
Goede communicatie na aankoop en super snelle verzending zoals beloofd.

Timothy 01-07-2022

Een uitstekende service met een snelle levering! Alles duidelijk en overzichtelijk op de coolblue website.
Ik ben tevreden!

Richard 01-07-2022

Product erg snel geleverd product voldoet aan de verwachtingen
Niks te klagen voor zo’n prijs

Marja 01-07-2022

Netjes bezorgd de volgende dag helaas nam de bezorger het oude strijkijzer niet mee

Tinus 01-07-2022

Netjes, snel en goed geleverd. Kwam er achteraf achter dat Coolblue beslist niet de goedkoopste aanbieder van het produkt is. Maar, betrouwbaarheid is ook zeker wat waard! Tevreden klant.

Elbert van Voorst tot Voorst (lekker dichtbij) 01-07-2022

Goede en overzichtelijke website. Op tijd geleverd zoals aangegeven tijdens mijn bestelling. Kan wel iets minder met de grapjes die een glimlach op je gezicht 'moeten' brengen. Bestelling afgerond, is niet vierkant...

MVB 01-07-2022

Wij hadden last minute besloten een tablet aan te schaffen voor de vakantie, besteld op coolblue en de volgende dag in huis. Prima service en snelheid. Eigenlijk alles wat je verwacht als je hier besteld.

Willywilwel 01-07-2022

Heel makkelijk en overzichtelijk winkelen en snel geleverd.
Daarnaast goede adviezen

Sander 01-07-2022

Gebruiksvriendelijke webshop, prima prijzen/aanbiedingen en een prettige en snelle service.

. 01-07-2022

Coolblue is een van de beste sites om producten te vergelijken. Ook is de levering erg snel, meestal al de volgende dag.

Dennis B 01-07-2022

Heb gekozen voor Coolblue vanwege de prijs en directe beschikbaarheid . Nadat wij een Tefal strijkijzer hebben besteld ( gekozen voor 2de kansje) ontvingen wij de dag erna het strijkijzer . Bij openen van de doos lag het strijkijzer er los in zonder enige scherming er omheen . Bleek dag er diverse beschadigingen op zaten waaronder het plastic afgebroken waardoor ik rechtstreeks de behuizing in keek en het elektra bloot lag . Dit gemeld en we zouden een nieuwe geleverd krijgen na eerst te moeten betalen . Dit gedaan en wederom werd de 2 de geleverd en ook in deze zat een volledige barst in de behuizing . Weer gebeld en er werd erg laconiek over gedaan . Ze wilde wel een nieuwe sturen maar dan moesten we bij betalen , uiteindelijk wilde ze wel wat korting geven maar alsnog moest ik bijbetalen . Heb aangegeven dat ik het product helemaal niet meer wilde en dat ze het op konden halen . Ronduit schandalig dat hier zo mee werd omgegaan en zekers de veiligheid van de consument .
Officiele reactie van Coolblue 01-07-2022

Beste Dennis,

Dank je wel voor je review. Wat een nare situatie. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue en onze vervoerspartners mag verwachten. Sorry!

Wij maken dit natuurlijk bespreekbaar.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Maarten 01-07-2022

Coolblue is standaard mijn 'go-to' winkel geworden, ondanks dat ze niet altijd de goedkoopste zijn. Het is het totaalplaatje. De beleving, duidelijke en fijne website en snelle levering. Daarnaast is er goede communicatie tijdens het hele bestelproces. 'Alles voor een glimlach' maken ze zeker waar. :)

ED 01-07-2022

Doen wat ze zeggen. Geven duidelijke voor en nadelen van artikelen. Goed te vergelijken. Verzendtijden kloppen altijd.

Mavis Quiddle 01-07-2022

De shop is helemaal prima en de gebruiksvriendelijkheid is ook top. Ik heb via Coolblue mijn laptop + hoes gekocht en dat ging heel soepel. De juiste hoes was er makkelijk bij te vinden en het werd allemaal snel geleverd! Zeer tevreden.

Mel 30-06-2022

Top bezorger in de avond, kan je perfect een afspraak mee maken voor de aflevering van het pakket. Was nog niet thuis is later nog eens terug gekomen om te leveren.

Robin 30-06-2022

Coolblue staat voor kwaliteit en service. Deze zijn beide goed. Het product was de volgende dag in huis en je wordt keurig op de hoogte gesteld van de status van je product.

Jan 30-06-2022

Goede en snelle bezorging van de producten die je besteld, en vaak ook met de fiets bezorgd.

…. 30-06-2022

Duidelijke omschrijving van producten, in vergelijking met andere winkels ook goedkoper! Snelle levering!
Super blij met mijn aankoop