Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Danny 07-01-2022

Ben zeer tevreden over coolblue
Artikelen staan duidelijk vermeld met beschrijving en plus en min punten over de artikelen
Verder snelle en duidelijke informatie over het versturen via mail

Selena 07-01-2022

Ik was op zoek naar mijn eerste stofzuiger voor mijn uitzet. Dit is best een investering en je wil wel de juiste keuze maken. Heel fijn dat er specifieke categorieën zijn.

Door de optie Cool Blue's keuze kan je gelijk zien welke producten een goede beoordeling hebben en in een makkelijk overzicht zie je de plus en min punten. Dit heeft enorm geholpen in het maken van een keus, want €150 is best veel voor een student ;). Maar ik weet nu wel dat ik een goeie stofzuiger heb waar ik het de komende tijd wel mee ga redden.

Enige min puntje: als je de site op je telefoon opent en een categorie kiest en product bekijkt en dan weer terug gaat naar het overzicht, dat de categorie weer weg is en je deze opnieuw moet aanklikken.

Lukas 07-01-2022

Enige bedrijf dat altijd z’n bezorgbeloftes nakomt en gewoon snel levert wat je wil hebben. Erg tevreden!

Wilfred 07-01-2022

Gewoon snel en keurig geleverd. Makkelijke keuze op de website en voldoende informatie over het produkt

Martine de Boer 07-01-2022

Ik heb een nieuwe smartphone gekocht bij CoolBlue. De reden waarom ik bij CoolBlue heb besteld, en niet bij een concurrent, is omdat Coolblue het voor mij makkelijk maakte om een keuze te maken tussen de idiote hoeveelheid smartphones die er bestaan. Dit deed de site door een pagina te hebben van telefoons die zij aanbevelen, en een quiz voor wat de eisen van de klant zijn voor de smartphone. Hierdoor heb ik snel de keuze kunnen maken die voor mij de beste was.

Naast dat ik goed ondersteund werd bij het maken van mijn keuze, kon ik de nieuwe telefoon dezelfde dag nog afhalen bij de Coolblue winkel bij mij in de stad. Het afhalen was goed geregeld en duidelijk aangegeven.

Hierbij komt ook nog dat de marketing bij mij ontzettend goed aanslaat. Een voorbeeld hiervan is dat er een optie was voor "wachttherapie" nadat ik voor mijn bestelling had betaald. Dit vond ik echt een leuke toevoeging. Ik zou zeker weer iets bij Coolblue kopen.

Linda 07-01-2022

Coolblue was de goedkoopste en kon het snelst leveren. Ze zijn hun afspraak na gekomen!

Giulia 07-01-2022

Duidelijke productomschrijving, snelle levering (volgende dag) en vriendelijke bezorger!

Maria 07-01-2022

Snelle levering. Uitstekend op de hoogte gehouden van moment van levering. Super service aan de deur.

M 07-01-2022

Normaal gesproken mega blij als de blauwe doos van coolblue wordt bezorgd. Maar dit keer niet echt, want PostNL verzaakte om het te bezorgen en legde het op een onbereikbaar postkantoor neer.
Was dus niet zo blij, tot coolblue deed waar ze goed in zijn: service verlenen.
Zonder gezeik fixten ze dat het pakketje retour gaat en ik straks alsnog het pakje krijg, maar dan via een andere bestelling.

Dikke minpunten voor PostNL, omdat ze mij teleurstellen, Coolblue met meer werk opzadelen en lekker milieu-onverantwoord voor extra transportbewegingen zorgen met hun onbereikbaarheid en slechte bezorging, maar dat is niet aan Coolblue te verwijten.

Hun service krijgt dus een dikke 8: het zou een (onrealistisch hoge) 10 zijn als ze alle pakjes hoogstpersoonlijk zelf zouden komen rondbrengen met een glimlach en ik niet met PostNL te maken had gehad.

Ik wacht tot die tijd rustig op het vervangende pakketje.

Marjolein S. 07-01-2022

Bestellen ging makkelijk en de bezorging was direct de dag erna. Het was goed ingepakt in een zakje waar geen enkele beschadiging te zien was. Blij met deze aankoop en snelle service.

Ivo 07-01-2022

Ik ben altijd erg tevreden. Het aanbod is goed net als de prijzen maar ik blijf terugkomen vanwege de service. Ze hebben in mijn ervaring erg goede service en dat is het belangrijkste.

Christel 07-01-2022

We hadden een racestuur voor de Xbox besteld. Besteld voor 23.59 uur maar toch niet de volgende dag ontvangen. Vier dagen later werd het pakket bezorgd. Helemaal blij openden we de doos. Tot onze grote verrassing zat er geen racestuur in maar een koffiezetapparaat. Tja dat was niet helemaal waar we op gerekend hadden. Een bericht via facebook was voldoende om te regelen dat het artikel omgeruild wordt. Ik ben snel en correct te woord gestaan. Hoop dat de oplossing (het juiste artikel ontvangen) snel arriveert!

chris 07-01-2022

gewoon goed.. minder blij met post nl.. hield zich niet aan de afspraken! Daardoor latere levering.

Rob 07-01-2022

Zeer snelle levering, uitgebreid assortiment duidelijke webshop en ook een correct afhandeling bij retouren.

Burton 07-01-2022

Coolblue is een fijne webshop, kwaliteit van geleverde producten zijn zeer goed. Snelle afhandeling van de bestelling en aflevering.

Mark Walet 07-01-2022

Goede klantenservice, snelle bezorging. De webshop werkt top. Alles wordt altijd op tijd geleverd.

Jan 07-01-2022

Direct duidelijkheid over je bestelling, de garantie, de retourmogelijkheden en de verzending. En dit midden tijdens de corona lockdown tijdens Kerst en Oud en Nieuw. Het pakket komt aan op de aangegeven tijd. Het artikel voldeed helemaal aan de beschrijving. Ik voel me comfortabel dat als er iets is het met een glimlach wordt afgewikkeld. Graag bestel ik een volgemde keer weer bij Coolblue.

M. Zwaga 07-01-2022

Zeer goede service. Betrouwbare winkel en hoge kwaliteit producten. Personeel denkt altijd zeer goed mee. Voor de service kom ik altijd terug ondanks dat het soms misschien net iets duurder in aanschaf is. Maar wat je er aan betrouwbaarheid en prettig contact voor terug krijgt als je informatie wilt of als er is iets mis is met het product: dat is het zeker waard!

Martijn 07-01-2022

snelle levering, goede prijs, groot aanbod,
ook het afhalen van mijn telefoon was super!

Luuk 07-01-2022

Maandagavond printer stuk, nieuwe besteld en dinsdag aan het eind van de middag nieuwe binnen en geïnstalleerd. Dat is toch wel een heel strakke planning.

AAZZ 07-01-2022

Ik had een Sony WH-1000XM4 aangeschaft. Vanwege de lockdown, toch net voor kerstmis het afgehaald bij hun winkel in Rotterdam Oostplein.

Zeer goede klantenservice, zeer goede after-sales service (mits je aan de voorwaarden voldoet). Je kunt volgens mij altijd de producten uitproberen. Mocht het je niet bevallen en je de product is nog in goede staat en verpakking nog aanwezig, dan kun je bijna altijd je product retourneren. Producten worden altijd geleverd zoals afgesproken, of je kunt het vrijwel meteen ophalen. Chapeau!

Coolblue kan soms iets duurder zijn dan de concurrenten, dus het loont soms wel om even te vergelijken. Bij de concurrenten zul je dan niet altijd de beste (after-sales) service krijgen! Goedkoop is soms dan ook duurkoop!

Dirk Boer 07-01-2022

Duidelijke site, handig dat je producten kunt vergelijken.
Levering, zoals alle voorgaande keren, snel en goed.

Duivelsdoosje 07-01-2022

Het enigste minpuntje waar men op mag letten is de aangegeven,
bezorgdatum die mag worden uitgekozen.
Deze wil nog wel eens een dag later zijn dan eerst aangegeven.
Of dit dan wel of niet beter kan worden ingeschat op basis van
bepaalde afspraken met de pakketbezorgers is de vraag.
Echter is het mij bekend dat meerdere bedrijven hiermee problemen onder vinden!
Verder ben ik zeer tevreden met mijn producten.

Stijn Woudstra 07-01-2022

Snelle bezorging, ik wou een product retoeneren en ik heb het geld al gelijk terug. Super dit

Janneke 06-01-2022

Besteld en de volgende dag gekregen. Gebeld voor nog wat meer informatie en goed geholpen.