Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Margriet 14-10-2021

Bij Coolblue vindt ik de grootste keuze. Snel en netjes geleverd. Dit keer met de fietskoerier . Wel net zo milieuvriendelijk. En mocht het je niet bevallen,over ruilen wordt niet moeilijk gedaan.

Hans 14-10-2021

Prettige behandeling in de winkel .
Ook via de website en e-mail is een goede begeleidind

Wim 14-10-2021

Wij hebben nu al meerdere malen gebruik gemaakt van de diensten van Coolblue en zijn altijd netjes en vlot geholpen. Vriendelijk personeel/bezorgers en prima service.

Kim Mulder 14-10-2021

Snel geleverd, aardige gasten die alles even kort toelichten en hebben de droger op de juiste plek neergezet.

Mark 14-10-2021

Apple Iphone aangeschaft.
Snelle verzending, houden je goed op de hoogte van de status van de bestelling.
Na aanschaf een mail ontvangen met precieze uitleg over het overzetten van gegevens.
Super makkelijk dat je zelf niet hoeft op te zoeken!
Cool Bleu, ga zo door! Top!

Samuel 14-10-2021

Snelle levering, melding vooraf tussen welke tijden de bezorger langs kwam en geen gedoe, product was in goede staat, verpakking was heel. Heel tevreden.

Edo 13-10-2021

Ik heb vaak bestellingen gedaan bij Coolblue en nooit problemen gehad. Ze houden zich aan hun afspraken en leveren als je wil razendsnel. De prijs van het product was ook nergens goedkoper.

Joop 13-10-2021

Besteld product 20 euro goedkoper dan bij Philips.
Besteld en snelle levering

Jeannette 13-10-2021

Apple oplader met draadje gekocht scherpe prijs en volgende ochtend al in de bus! Top!

Edwin 13-10-2021

Ik heb voor Coolblue gekozen vanwege de klantenservice en retour beleid.

Ben altijd keurig geholpen als er een keer een probleem was met een aankoop.
Bij Garantie afhandeling heb ik nog nooit problemen gehad.

Deze keer had ik een PSU gekocht voor mijn pc.
Zoals gewoonlijk altijd snel in huis en de volgende dag bezorgd.
De voeding zit nu in de pc en werkt goed.
aAs er wat mis mee mocht zijn weet ik dat ik goed geholpen wordt.

Ali 13-10-2021

Coolblue is de meest fijne (web) winkel die er maar is, de service is altijd top in orde, zelfs bij problemen wordt alles netjes opgelost, ik kies niet anders meer.

P.luttik B .Schreuder 13-10-2021

Ik heb wat besteld .
De omschrijving was duidelijk en compleet .
Het is erg snel geleverd door Post nl, van hun kreeg ik ook duidelijk via de mail te horen wanneer het zou worden afgeleverd .
Vorige week een lap top besteld , ook deze bestelling en levering waren prima 😃

Marjo 13-10-2021

Artikelen zijn prima. Alleen…. Niet verpakt. Het waren kado s . Normaal zit het in een doos en weet niemand wat er in zit. Nu deed de bijna jarige de deur open en zag meteen wat het was. Als er voortaan geen doos meer om heen zit, wat ik prima vind ivm milieu, dan graag een inpakoptie er bij geven, kan ook betaald. Nu kan ik dus geen kado s voor mijn huisgenoten bij jullie bestellen

Pierre 13-10-2021

Snel, netjes en makkelijk bestelproces. Heerlijke site waar ik vaak bestellingen heb gedaan en blijf doen

Judith 13-10-2021

Het produkt was, na bestelling de volgende dag al in de winkel. Vriendelijk personeel, en goede service

Petra 13-10-2021

Ik heb philips stofzuiger gekocht. Perfect apparaat. Ben er heel blij mee. Ik zou haast zeggen, je gaat met plezier stofzuigen. Haha, helaas het blijft noodzakelijk kwaad. Maar toch ik kan hem iedereeen aanbevelen. Top.

Koen 13-10-2021

Ik werd persoonlijk ontvangen op een unieke en gastvrije manier. Ik kreeg drinken aangeboden en kon diverse producten bekijken die netjes gepresenteerd werden

Andy B 13-10-2021

Everything was incredibly painless. Coolblue had the lowest price for the item I was looking for, and the web shop is very simple and clear. It gives a good overview of the specifications of the product, as well as recommended accessories. The day after I ordered the item online it was delivered to my house. It couldnt have been more simple.

Jeroen 13-10-2021

Dit is de perfecte webshop. De service is onvoorstelbaar goed. Het is niet alleen wat je kan en mag verwachten van een webshop. Daar gaat Coolblue nog een stap verder. Ik heb er al verschillende dingen besteld en iedere keer blijf ik mij verbazen over deze service. Ik zou graag ook een punt van verbetering willen aangeven. Maar dat kan ik niet (anders was het ook geen 10).

Marianna 13-10-2021

Snel en duidelijk mbt levering , helemaal dat ze op de zondag leveren . Bestel vaker via Coolblue. Tot nu toe geen minpunten te vinden over de winkel.

A vd Mortel 12-10-2021

Fantastische service, vlotte snelle levering. Wanneer een product niet goed is, is retourneren geen probleem.

Joke 12-10-2021

Ben erg tevreden over de bestelling. Geholpen bij het maken van een goede keuze. Ook levering ging goed.
Al met al erg tevreden. Was mijn eerste bestelling bij Coolblue.

Francis 12-10-2021

Aardige verkopers en top service van deze shop. Zoals op de site aangegeven product direct op te halen in de winkel.

Marijke 12-10-2021

Goede prijs/kwaliteit en de volgende dag (zondag) direct gratis op het afgesproken tijdstip geleverd!

Marja van iersel 12-10-2021

Altijd keurig op tijd, met een sms’je voordat ze komen.
En zeer vriendelijke bezorger.