Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Karien 29-09-2021

De belofte van voor vandaag besteld morgen in huis , nou helaas zondag besteld woensdag nog niets binnen
Geen reactie op app geen reactie messenger dus nee niet tevreden

A.schuurmans 29-09-2021

Ja de levering was in orde,netjes verpakt,en ik ben er super blij mee . Mooie stofzuiger,met kleuren blauw,en plus alle stofzuigervoeten top.

B ilic 29-09-2021

Duidelijke website, goede service en snelle bezorging.
De beschrijving van producten is erg uitgebreid en duidelijk, zo kon ik snel de goede keuze maken.

Susanne 29-09-2021

Fijne website, goede vergelijkingen en hele goede leveringsvoorwaarden & klantenservice. Ik koop vaak bij Coolblue :)

Marten 29-09-2021

Ik heb een playstation 5 gekocht bij Coolblue. De service en het contact met de website en de medewerkers verliep snel en soepel. Daarnaast was de communicatie over de bestelling en de verzending daarvan helder en snel verzonden. Ook zijn de website en app makkelijk in gebruik.

Ik beveel deze winkel aan om haar vriendelijke klanten contact, gebruiksgemak en heldere communicatie.

Martin 29-09-2021

De reden dat ze geen 1 krijgen is dat ze wel vriendelijk zijn aan de telefoon…
Al tijden hebben ze een bandje met ‘Door onverwachte drukte is de wachttijd langer dan u van ons gewend bent.’
Wat een lariekoek! Ik heb nog nooit korter dan een half uur in de wacht gestaan, of dat nu vorig jaar of dit jaar was.
Voor de aankoop en omruil (want defect) van een vaatwasser heb ik totaal inmiddels meer dan zes uur in de wacht gestaan. En dan presteren ze het ook nog om de defecte machine niet te crediteren! Sta ik weer een uur in de wacht;-(
Nee, ik koop nooit meer bij CoolBlue!!!

mieke 29-09-2021

heel slecht ik heb een tweede kans stofzuiger besteld. deze zat vol stof en gebruikers sporen dit was een oud en vies tweedehans toestel. heel ander model en kleur die ik eerder aan mijn dochter heb gegeven. Zoiets mag toch niet!!! Daarna verschilene e-mails gestuurd dat ik het een probleem vind om met zo'n grote doos te slepen om hem retour te sturen of deze niet opgehaald kon worden. dat ging niet zat niet in het systeem.
er waren lange wachtijden bij het bellen. en de verbinding werd ook een keer na het wachten verbroken.
na weer lang wachten en bellen afgesproken dat ik een na het terrug sturen een nieuw produkt krijg verschil 15 euro.
daarna e-mail gekregen dat dit product niet geleverd kan worden. weer bellen en lang wachten. en ik krijg voor die 15 euro een tegoed . en het verschil terug van een goedkoper produkt. Het gaat mij niet om het geld maar om de tijd en gedoe door een slecht produkt.

Mw Vos 29-09-2021

Zaterdag ging de koelkast van mijn moeder kapot. Dezelfde dag een nieuwe koel/vriescombinatie besteld en de volgende dag werd deze al gebracht! En dat op zondag! De koelkast werd buiten uit de verpakking gehaald en heel netjes op de juiste plek gezet. De oude koelkast hebben ze gelijk meegenomen! Na enige toelichting en uitleg zijn ze weer vertrokken. Wat een geweldige service!

Ruben 28-09-2021

Ik had iets besteld, toen het binnen kwam zat er in een keer een nieuwe iPad in terwijl ik die niet besteld had
Uiteindelijk heel goed opgelost door coolblue
Zeer tevreden

Robert J 28-09-2021

'Mijn' Coolblue in Nieuwe Babylon vlakbij Den Haag CS is de enige Coolblue zaak in Den Haag. Het online bestellen van mijn product ging zonder enige moeite. Na nog maar één uur kreeg ik bericht dat het product voor mij klaar lag. Het personeel is zeer vriendelijk en verkoper xxxx bood meer informatie over de gekochte item op een niet opdringerige, erg prettige manier.
Enig nadeel: er schijnt geen wifi mogelijk te zijn en geen ontvangst van mijn eigen provider te zijn. Als je iets bestelt en je krijgt er een bevestiging van, kun je beter een screenshot maken van de bevestiging met bestelnummer of op een andere manier deze opslaan.
Coolblue Den Haag is een ruim opgezette zaak en het personeel is vriendelijk en verwelkomend zonder zich op te dringen. Een 10 ... perfectie bestaat niet maar Coolblue Den Haag verdient wel een 9,9

Centrifuse 28-09-2021

Snel in huis,keurige bezorging beleefd.als het met de post komt zoals mijn cetrifuse,dan zou het fijn zijn als ze de oude meenemen.

Liaan 28-09-2021

Makkelijk te bestellen en een topper dat het op de fiets wordt gebracht!!! We willen allemaal een schoon milieu en daar zijn jullie goed mee bezig.

Jacqueline 28-09-2021

Duidelijke website waarop alle informatie eenvoudig te vinden is. Dit geldt ook voor de hulp bij keuze: uitstekend, alsof er een adviseur naast je staat. Verzending is snel, ook mogelijk naar een afhaalpunt. Met eventuele retouren nooit enig probleem gehad.

Timaximus 28-09-2021

Site gebruikersvriendelijk, overzichtelijk. Veel producten en veelal op voorraad. Snelle afwikkeling bestelling. Snelle levering.

Liesbeth 28-09-2021

Als ik iets nodig heb dan kijk ik altijd eerst bij Coolblue natuurlijk alleen als ik iets moet hebben wat ze verkopen :-). Het is zo lekker makkelijk kopen daar de site is prima, ik kijk ook altijd naar wat ze aanbevelen das ook fijn dan ben je al een stuk verder in kiezen en ik heb het volste vertrouwen in Coolblue.
Ik heb het op zaterdag besteld en het kwam al op zondagmorgen! De bijzonder leuke manier van de jongens/meisjes/mannen/ vrouwen die komen bezorgen is werkelijk iets om even te melden die zijn onbetaalbaar aardig behulpzaam gaan echt door totdat alles staat en werkt geen zorgen daarover dus.

Jeroen 28-09-2021

Idd alles voor een glimlach.
Wilde graag nwe tv. Bij ......ben ik na een uur wachten op personeel van ergernis weggelopen.
Cool blue is andere koek. Smiddags tv besteld om volgende dag op te halen bij de shop in Amsterdam.
Fantastische service, genoeg personeel. Ze hebben de tv zo in mn auto gelegd.

Michaela Miguel 28-09-2021

Heel erg blij met de service van Coolblue! Mijn extreem kleine USB (die trouwens geweldig werkt) werd met de fiets geleverd en niet eens door de brievenbus gedaan maar gewoon aangebeld! Had niet gehoeven maar is wel heel erg netjes!
Ook heel fijn om de fietser precies te kunnen volgen en meteen een e-mail te krijgen dat het pakketje bezorgd is.

Dirk Blanken 28-09-2021

Prettige websites duidelijk en overzichtelijk. Bestellen heel gemakkelijk en alles wat er zou gebeuren tussen bestellen en leveren ging volgens het boekje. Heel vriendelijke mannen die de was machine kwamen leveren. Meer dan tevreden.

Marinka Metz 28-09-2021

Overzichtelijk
Duidelijke informatie over product
Revieuws altijd handig
Snelle levering!

Helgert van Raamt 28-09-2021

bijzonder efficiënt en vriendelijk. Coolblue maakt zijn stelling"alles voor een glimlach" meer dan waard. Complimenten.

Nicole 27-09-2021

Okay, nou .... ik had heel snel een laptop nodig. Wat doe je dan? Zo snel mogelijk een overzichtelijk site van een webwinkel vinden. En die bestaat..Coolblue komt met een heel groot assortiment maar zorgt dat je als geïnteresseerde niet zo snel de weg kwijt raakt op hun website. Daardoor spaar je tijd. Door uitgebreide info maakte ik makkelijk een keuze. En dan.. een paar klikken verder, en mijn laptop was gefikst.
En jawel hoor, zoals beloofd, een dag later keurig netjes bezorgd . Nou, hè hè, probleem opgelost.
Ik ben heel tevreden over Coolblue.
Tja ,uhhh...minpuntje?
Nee..ik kan er echt even niet opkomen.
Is gewoon top!

Ed 27-09-2021

24 september een iPhone 13 besteld, de volgende ochtend werd het al geleverd. Alles verliep zoals altijd erg soepel. Heb al vaak wat besteld bij Coolblue en alleen maar goede ervaringen met deze winkel.

EBri 27-09-2021

Breed assortiment met degelijke merken, goede prijzen, duidelijke productinformatie, snelle levering en prima service.

J. 27-09-2021

Een tweedekans product gekocht met meer dan €100 korting vanwege een kras op het scherm in de hoek. Geen 10/10 gegeven omdat de foto van de telefoon moeilijk te zien was waar de kras stond, en in de tekst de verkeerde plek stond aangegeven waar de kras zat. Maar wel de volgende dag in huis geleverd gekregen!

Cees 27-09-2021

Fijne overzichtelijke website, een braad/stoofpan besteld die de volgende dag bezorgd werď! Blij mee!