Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bas 30-05-2022

Ik heb een telefoon geprobeerd te bestellen. Toen ik contact opnam met de klantenservice om te vragen naar de status van mijn bestelling en of ik hem wellicht ook kon afhalen, hebben ze mijn bestelling per ongeluk geannuleerd. Om dit te herstellen moet ik meerdere malen contact opnemen met de klantenservice waarvan ik een keer 45 minuten in de wacht werd gezet en vervolgens de verbinding werd verbroken. Dag medewerker, dag belminuten. Ik heb in totaal de afgelopen dagen 84 minuten met Coolblue gebeld, ben een paar honderd euro armer en ik heb nog steeds niet de telefoon die de dag erna bezorgd zou worden. Met een beetje geluk heb ik hem over een paar dagen volgens de (overigens zeer vriendelijke) klantenservicemedewerker. Dat is een week later.

Ik raad Coolblue met klem af, het is niet meer wat het geweest is.

Beste Bas,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk ontzettend vervelend als het anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt en maken dit binnen Coolblue bespreekbaar.

Ondertussen zit onze klantenservice voor je klaar om te kijken wat we nog voor je kunnen doen.

Karin 30-05-2022

De site van Cool Blue is duidelijk en overzichtelijk. Ik was heel blij dat de koelkast die ik wilde was afgeprijsd! Het was makkelijk een dag voor levering in te plannen. Vriendelijke leveranciers, geen gehaast gedrag, maar duidelijke uitleg.
Bedankt Cool Blue!

LouiseLoes 30-05-2022

Coolblue heeft wen groot assortiment en kan door de beschrijvingen en reviews tijd een weloverwogen keuze maken. De levering is ook altijd vlot.

Floppie 30-05-2022

Goede aanbiedingen, duidelijke informatie en snelle afhandeling, de volgende dag alles in huis.

Peter Termijn 30-05-2022

Oude printer zou meegenomen worden.
Bezorger zij nee.
Hoi Peter, Super, bedankt voor je snelle antwoord.
Mee terug
Je hebt helemaal gelijk, door een fout op de site heb ik het verkeerd gezien! Mijn Excusses daar voor. Als je jou oude printer klaar zet nemen wij hem mee terug.
Ds beloft maakt schuld volgens mij

Beste Peter,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het anders loopt dan verwacht. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor Sorry!

Nakianu 30-05-2022

Wat vooral een pluspunt is,is dat de bezorger van te voren even belt , dit is echt super handig en ik wou dat alle bedrijven dit deden.

frederiks 30-05-2022

helaas kreeg ik na bestelling en betaling een mailtje met dat producten niet meer op voorraad waren en dat ik mijn geld zou terug krijgen. Dus de producten ergens anders besteld. Daarna kreeg ik bericht dat producten toch op voorraad waren en geleverd zouden worden. Dus ik zit nu met een dubbele levering, heb dubblele kosten en het gedoe van het pakket terug sturen. Ben niet van plan om hier snel weer te bestellen.

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je reactie. Ai! alles behalve een handige communicatie. Natuurlijk baal je, dat doen wij ook. Toch mag je het kosteloos retour sturen.

We maken de annulering dan netjes voor je in orde.

Sorry! voor het ongemak.

Ramon Jansen 30-05-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle bezorg service! Al met al een top zaak!

R Kamphuis 30-05-2022

duidelijke website en levering exact als overeengekomen; gemakkelijk bestelproces :-)

Anna 30-05-2022

De prijzen zijn goed en het voelt als een betrouwbare winkel met spullen van kwaliteit. Bovendien is de website helder, zijn beschrijvingen goed en instructie/review filmpjes zijn handig en leuk.

Frank Esmeijer 30-05-2022

Ongelovelijke service!
Duidelijke omschrijving ook in de kleine details.
Zeer goede bestel/breng service, iets besteld? Dan bepaal je zelf hoe en wat welke tijd welke plek bij de buren of niet, je kan zelfs live meekijken als die onderweg! 👍 Ideaal.

Thieu 30-05-2022

De site is overzichtelijk. Na het aanschaffen gelijk een mailtje ontvangen over de levering en aanvullende informatie.

Prima winkel 30-05-2022

Altijd snelle en prettige bediening en tevens een goede after sales services en snelle levering met PostNL

Jery 29-05-2022

Bestel al jaren bij cool blue en heb trot nu toe geen problemen ondervonden.

Trajanus 29-05-2022

Duidelijke beschrijving van het artikel en snelle levering. In dit geval kwam het heel goed uit dat er zonder meerkosten ook op zondag geleverd wordt.

Jack 29-05-2022

Snelle levering, ook de klanten service gesproken. En die heeft mij zeer goed geholpen en was zeer deskundig en vriendelijk.

Brik 29-05-2022

Supersnelle leverantie van bestelde producten en een hele goede klantenservice.

Marieke Wijnen 29-05-2022

Fijne service, product besteld en stond klaar. Fijn dan de rekening per mail komt

Maya 29-05-2022

Super blij met dr Samngung Galaxy Tab A8, netjes geinformeerd toen de stoothoes niet leverbaar was. Tijd zat dus om voor de vakantie ergens anders een andere te bestellen. Aankoopbedrag stond binnen 3 werkdagen zoals beloofd op mijn rekening.

Mijn zoontje van 2 is helemaal blij en eerlijk is eerlijk daar doen we het voor.

Henri 29-05-2022

Produkt was goed te vinden op de site. Bestellen en betalen ging prima en je krijgt meteen terugkoppeling. Ook gedurende het verzend proces. Meteen dag erna 's avonds ontvangen.

Naomi 29-05-2022

Ik heb online een bestelling gedaan, welke ik na een aantal uur kon ophalen in een winkel van Coolblue. Ik werd warm ontvangen en snel geholpen. Mijn bestelling was een cadeautje. Ik heb in de winkel gevraagd of zij daarom de bestelling konden inpakken in cadeaupapier. Dit was geen enkel probleem.

laarhoven 29-05-2022

Had een 2 kansje gekocht kreeg het verkeerde product toe gestuurd met een verkeerde batterij.
Product retour gestuurd afhandeling een drama.
Nog geen geld terug of swap.

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het anders loopt dan verwacht. Dit is ook alles behalve handig.

We lossen het graag voor je op. Onze klantenservice kijkt graag de status van jouw retourzending voor je na.

Gerard 28-05-2022

gemakkelijke site, goede beschrijving van de producten, snelle levering en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

VvH 28-05-2022

Coolblue levert snel, goed verpakt. Heeft (bijna) altijd voorraad en ook "tweedekansjes" wat goed is voor t milieu.
Hebben goeie producten en veel keuze op de site staan!

Irene 28-05-2022

Bij Coolblue een Logitech Keyboard en Muis combinatie gekocht. Binnen de garantie kreeg ik problemen met een paar toetsen. Bij Logitech navraag gedaan en zij gaven aan dat de set omgeruild moet worden en dat ik me daarvoor bij Coolblue moest melden. Coolblue gaf aan dat ik mijn muis en keyboard naar ze toe moest brengen ter reparatie. Gezien de info van Logitech leek me dat geen goed idee omdat ik dan een paar weken onnodig zonder toetsenbord en muis zit. Logitech benaderd en zij gaven aan dat Coolblue alleen een referral moest sturen en dan zou Logitech het oplossen. Eerst werd er door Coolblue beloofd dat dit in 2 dagen in orde zou komen. Vervolgens krijg ik 2 dagen later een mail van Coolblue waar ik GEEN glimlach van krijg. Ze vonden het maar onzin om een referral te sturen en dat ik gewoon het apparaat ter reparatie moest aanbieden. Ik belde Coolblue om mijn ongenoegen te uiten en de vriendelijke medewerker zei dat de referral in behandeling is genomen en onderweg is. Op mijn aandringen vroeg hij het nog even na en toen bleek de mail met de weigering stand te houden. Coolblue begrijpt niet dat een paar weken zonder muis en keyboard geen oplossing is. Ondanks de tegenwerking van Coolblue heeft Logitech het probleem gelukkig opgelost.
Coolblue doet alles voor een glimlach, maar ze zeggen er niet bij wie die glimlach dan krijgt.
Officiele reactie van Coolblue 30-05-2022

Beste Irene,

Dank je wel voor je review en ontzettend vervelend dat het zo moeizaam is verlopen. Gelukkig heeft de fabrikant het alsnog voor je opgelost.

Met vriendelijke groet, Coolblue