Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Kees 24-08-2021

Juiste keuze kunnen maken dmv hulp programma.
Adequate levering zeer service gericht.
Vooral het advies is van groot belang om een juiste keuze te kunnen maken.
Als je maar lang genoeg gewoon blijft word je vanzelf bijzonder... Lijkt mij ook van toepassing op Coolblue

Robbert Bolsward 24-08-2021

Super snelle service, kloppende product omschrijving, uitgebreid assortiment en coole prijzen . En bevalt het product niet? Dan zonder gezeur het aankoopbedrag terug of een ander artikel!

Niels 24-08-2021

Snelle service, reserveren en paar uur later afhalen in een fysieke winkel werkt erg prettig omdat je zeker weet dat het product aanwezig is.

Marcel 24-08-2021

Zij doen wat ze zeggen! maken afspraken en komen deze na. Oké mss zijn ze iets duurder dan hun con-collega's maar nooit gezeik

Gavin 24-08-2021

Cool Blue are not only always on time but they are the hassle free alternative to buying goods so much so (even though their prices are competitive) I’d gladly pay more than use some of the other suppliers out there

Maria 24-08-2021

Duidelijke website met goede prijzen, snelle levering, werden zoals beloofd een kwartiertje van tevoren gebeld door de bezorger dat hij eraan kwam, netjes afgeleverd.

Imke 24-08-2021

Informatievoorziening via coolblue is altijd erg goed. Daarnaast weet je zeker dat je goed geholpen wordt mocht er toch iets mis zijn gegaan. De bezorging was snel en overzichtelijk.

Frits M.P. 't Hart 23-08-2021

Een super slecht bedrijf dat zijn afspraken niet nakomt, veel interne fouten maakt en op geen enkele wijze de gedupeerde en dus boze klant probeert tevreden te stellen. De koop van de koelkast geannuleerd, CoolBlue is om te huilen!

Josephine 23-08-2021

afgelopen zaterdag de airfryer gf500hld besteld en vandaag geleverd keurig zoals was afgesproken, netjes verpakt in een extra doos.

Wolf 23-08-2021

Er waren een paar dingetjes die niet correct waren, maar over het algemeen zeer tevreden met de hele afhandeling

Paul Raaijmakers 23-08-2021

Doorgaans ben ik erg tevreden over de service van coolblue. Toch krijgen zij van mij geen 10. Dit omdat ik enige tijd terug een product geretourneerd heb wat simpelweg niet deugde en bekende bugs had. Dat het bekende bugs waren is iets waar ik pas na aanschaf achter kwam. Te veel vertrouwd op de “goede” naam van het merk. Hierop een review geschreven voor dit product. Een review waar geen onvertogen woord in stond maar wel eerlijk! Product voldeed absoluut niet aan de voorgespiegelde verwachtingen. Deze review werd niet geplaatst door Coolblue. Je kan jezelf dan ook afvragen hoe objectief de reviews op hun eigen site zijn. Jammer!

Hans van der Veer 23-08-2021

Duidelijke site.
Keurige en snelle behandeling en afhandeling.
Kortom, helemaal tevreden over Coolblue en over het aangeschafte profijt. TOP

Wim 23-08-2021

Bij Coolblue is het fijn winkelen. Bestellingen worden keurig en snel thuisbezorgd. Je kunt er ook voor kiezen het product te reserveren en daarna in de winkel op te halen, super handig!
Daarnaast heeft Coolblue een fijne klantenservice. Als een product niet bevalt en wordt geretourneerd, dan bieden ze het later aan voor een voordelige prijs als "tweede kans", op deze manier worden er minder goederen vernietigd.

Herman 23-08-2021

Snelle levering na bestelling op afgesproken dag. Tv goed verpakt. Alleen gebruiksaanwijzing nogal ondui delijk met zeer kleine letters.

Ralph 23-08-2021

Snelle en goede service, fijne website en duidelijk over levertijden. Ook de fysieke winkel in Tilburg is erg prettig.

Aad 23-08-2021

Product op afgesproken tijd onbeschadigd geleverd door vriendelijke bezorghelden. Prima.

MWalraven 23-08-2021

Misschien iets duurder dan bij anderen, maar zeer goede service, keurige bezorgers en doen absoluut niet moeilijk bij retourneren of omruilen ook het klantenservice personeel is zeer vriendelijk

Benjamin 23-08-2021

Goede, snelle levering!
Laptops precies zoals ze moeten zijn. Extra informatie via de mail duidelijk!

Ella 23-08-2021

Ik ben zeer tevreden met cool blue.
Een kwartier voor levering kreeg ik een belletje, dat ze er aan komen. Producten worden uitgepakt en aangesloten en oude spullen meegenomen. Alles verliep heel sympathiek en vriendelijk.

Tevreden klant 23-08-2021

Zeer uitgebreide keuzemogelijkheden en dito product omschrijving. Simpele manier van bestellen en correcte afhandeling en aflevering.

Sil 23-08-2021

Goede prijs en snelle levering. Een product die niet beschikbaar op andere sites was, konden we wel op Coolblue vinden.

Coolblue prima leverancier 23-08-2021

Coolblue is snel, efficient en klantvriendelijk. Klantservice is goed bereikbaar en geeft prima de antwoorden op je vragen.

Else 23-08-2021

Het gezochte artikel was goed te vinden. De gegeven informatie was heel duidelijk, waardoor de keuze (voor nb de goedkopere versie) makkelijk te maken was.

Chris 23-08-2021

Helemaal tevreden over CoolBlue! Website vind ik erg prettig, je kan makkelijk producten vinden & vergelijken. Qua prijs is CoolBlue misschien niet altijd de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste. En het grootste plus punt is; Geen gedoe je hebt het de volgende dag in huis..;-)

Mark 22-08-2021

Ruim aanbod, prima aanbevelingen, goede prijs service verhouding, doen alles voor een glimlach :)