Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Erik 08-06-2021

Vriendelijke en professionele service in de winkel (EIN)!!
Product lag volgens afspraak klaar. Prima berichtgeving hierover :-).

W 08-06-2021

De koffer was snel binnen en het bijbehorend filmpje online was bovendien nuttig.

Jacqueline 08-06-2021

Ruim aanbod, snelle levering zelfs op zondag! Bezorgers waren zeer vriendelijk en namen de tijd om duidelijk uitleg te geven.
Kortom, een aanrader!!

Franka 08-06-2021

Mega goede service. Belt ruim van tevoren, je weet exact wat je eraan hebt. Ik ga nooit meer ergens anders bestellen.

Marieta 08-06-2021

Goede service, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit was super, ben heel blij met mijn stofzuiger

Bart 08-06-2021

goede productkeuze, supersnelle levering.
de website geeft goede informatie

Pieter 08-06-2021

Zeer snelle en goede service. Hele aardige mensen die het item kwamen bezorgen. Zéér tevreden

Stephanie 08-06-2021

Wat een vrolijkheid, duidelijkheid, service en energie! Binnen 24 uur was mijn bestelling in huis en het oude apparaat werd meegenomen. We wisten precies hoe laat de bezorgers er zouden zijn. De bezorgers gaven ons nog extra informatie over de installatie en de garantie. Helemaal top!

Anita 08-06-2021

De eerste keer hier een wasmachine besteld. Super service en snelle levering. Top😃

Arnoud 08-06-2021

Zeer betrouwbaar.. goede prijs en zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers!!
Er ging de eerste keer in de bezorging iets mis maar dit is vervolgens perfect opgelost!!

Geen negatieve punten..

Lia 08-06-2021

Makkelijk te bestellen, maar zou op zondag(vind ik al bijzonder) bezorgd worden….. maar niet op de wadden!Dat stond er niet bij, maar had daar al wel rekening mee gehouden!
Werd op maandag bezorgd, helemaal goed!

Anniek 08-06-2021

Goede garantie, duidelijk overzicht aan producten met behulpzame recencies, de bezorging die zelfs gelijk de volgende dag op een zondag kon. En misschien nog wel het mooiste aan dit bedrijf: de heerlijke woordgrappen in hun communicatie!

Sonja de Groot 08-06-2021

Bestelde was niet voorradig en het kon wel een paar weken duren maar na ongeveer 3 dagen ontving ik het bericht dat het verzonden was. Top

C. Franssen 08-06-2021

Snelle levering via PostNL. Het is jammer dat bij het afgenomen product geen papieren handleiding aanwezig was. Er was een schijfje bij geleverd. Moet je je computer opstarten.

Willy 08-06-2021

Al een paar keer iets besteld bij Coolblue ; je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling en wanneer het bezorgd wordt. Snelle levering en goede service. Dit keer een televisie, ‘s avonds besteld, de andere middag bezorgd ; Top!

Ageeth van den Dijkgraaff 08-06-2021

Zeer professionele, vriendelijke verkoper.
Zocht mee naar oplossingen, rustig, netjes en al mijn vragen beantwoord. Echt een voorbeeld voor velen!!

Johanna 08-06-2021

Het slechtste bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. Inbouwkoelkast besteld zou ingebouwd worden, op het moment dat ze er aankomen , telefoontje sorteerfout verkeerde koelkast bij zich. Koelkast leeggemaakt, ontdooit, voor niets! Afsoraak 2 voor de week erna, dag van te voren opgebeld, tijdstip volgt de nacht voor levering, niets ontvangen, weer koelkast ontdooit en leeggemaakt, maar weer bellen zelfde verhaal "sorteerfout" er komt geen koelkast. Leidinggevende krijg je niet te spreken, nu kun je 3 werkdagen wachten of je je geld terugkrijgt!!

Jacq 08-06-2021

Snelle levering, goede presentatie op de website en uitleg en goed product. Coolblue heeft een leuke manier van communiceren

Susan 08-06-2021

Wat een fantastisch bedrijf blijft dit toch! Ze snappen het gewoon. Ze zijn vaak wel wat duurder dan de concurrent, maar daarentegen weet je zeker dat het klopt en mocht er wat zijn, dat het goed wordt opgelost.

Joey 08-06-2021

Groot aanbod voor een eerlijke prijs. Je betaald misschien soms iets meer dan bij andere online winkel maar je pakketje is er áltijd op tijd en goeie service achteraf!
Overzichtelijke site met handige functie om te zoeken en te filteren naar het product wat bij jou past.

Sasjenka 08-06-2021

Top alle service! Met de bestelling ging het moeizaam maar onvermoeid probeerde alle medewerkers die ik aan de telefoon kreeg mij te helpen. Ze vonden het oprecht vervelend dat het zo moeizaam ging.. En de mannen van de bezorgdienst, geweldig! Zo bereidwillig om te helpen en ervoor te zorgen dat mijn wasmachine goed werkte voordat zij weer verder gingen.
Kanjers zijn jullie!

Patrick 07-06-2021

Het is allemaal goed geregeld, besteld en alles was keurig afgehandeld en nu lekker genieten van me tv :)

knarffus 07-06-2021

Snelle levering, per kleurrijke bakfiets. Correcte product. Met leuke korting omdat ik al een tijdje niets gekocht had.

Hein 07-06-2021

Handige site, makkelijk navigeren. Netjes een mail met bestelgegevens en dat het pakket onderweg is. Tijdstip van bezorgen kun je zelf kiezen. kost soms een klein bedrag. Kwam helaas een dag later dan afgesproken. Ik ben wel blij met de vergelijkingsmogelijkheden op de site, en de prijs.

Eva 07-06-2021

Blij met mijn koffer! Aantrekkelijke deal. Duidelijke mails en een vriendelijke bezorger! Top!