Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3910 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel 30-04-2023

Een bedrijf, dat waarmaakt wat ze belooft. Op alle vlakken. Het product klopt exact met de beschrijving. De reviews bij het product zijn betrouwbaar. Als er iets niet goed is, doen ze nooit moeilijk maar wordt het al opgelost, voordat je het helemaal hebt uitgelegd. Die betrouwbaarheid is bij online aankopen toch superfijn! Je hoeft nooit bang te zijn te worden bedonderd of je geld kwijt te zijn. Dat is goud waard.

Stefan H 30-04-2023

Wat ik van de shop zelf vind is, het is een nette winkel met vriendelijk personeel. Wat ik wel een nadeel vind is dat ik best even moest wachten tot ik aan de beurt was. Terwijl ik alleen mijn bestelling kwam ophalen. Een plus punt dat alles wat ik wou bestellen ik ook echt allemaal bij jullie kon krijgen. En het was ook nog het goedkoopste. Al met al een prima ervaring .

Jelleprotools 29-04-2023

Een wasmachine besteld met 50,- korting op de nieuwprijs van 756,- een tweede kans machine. De machine werd gebracht. 1 transport pennen niet allemaal gemonteerd. 2 zat nog vol water. 3 zat in het deurrubber vol haren en nog zelfs medicatie van iemand anders. 4 montage gereedschap missend. 5 geen handlijding. 6 slangbocht niet mee geleverd. 7 filter zat vol met een dikke zeep aanslag. Gebeld met de klanten service. Ik kon een voucher krijgen als oplossing maar dit was niet in verhouding. Kortom volgende dag retour. En zou zeggen mij zijn ze kwijt en vermoed dit een verhuur machine is geweest. Op de zeep lade zaten heel veel nagel krasjes kortom die is langer gebruikt dan de 30 dagen retour

Resan 29-04-2023

Na 3 weken klein defect van wasmachine. Komen een nieuwe omruilen voor de defecte. Dat noem.ik echte service

Yvonne winkel 29-04-2023

Het contact wat ik had was heel vriendelijk en deden heel veel moeite om me te helpen

Thierry 29-04-2023

Super service door heel aardige bezorgers.ze brachten de kamado bbq precies op de plek waar ik hem wou hebben.

Andrea 29-04-2023

Mijn bestelling moest op 4 hoog geleverd worden dit was voor de bezorgers van Cool Blue geen probleem er was geen lift aanwezig, , het waren ook nog eens hele aardige jongens.
De geleverde producten ben ik.ook heel blij mee!

Tom 29-04-2023

Duidelijke en goed werkende website. Er is in de zoektocht naar elektrische apparatuur goed nagedacht over welke toelichting en filtermogelijkheden er zijn. Hierdoor is het erg eenvoudig om de voor jou juiste keuze te vinden. Daarnaast is de klantenservice altijd goed bereikbaar en handelen zij eventuele zaken snel en adequaat af.

Theo 29-04-2023

Coolblue had de beste prijs voor dit product. Goede service en snelle levering.

G.van Soerland 29-04-2023

Prettige ontvangst bij binnenkomst: Je voelt je echt welkom. Snel aan de beurt en adequate afhandeling van mijn vraag.

Gijs 29-04-2023

Door de uitgebreide keuze en goede zoekmogelijkheden kom je bij de beste keuze. En dan geven ze de beste prijs en snelle levering. Dat verwacht je van een leverancier

'B 29-04-2023

Coolblue staat goed bekend om zijn service en het snel beantwoorden van vragen.
Telefonisch zeer correct, je kan merken dat ze verstand hebben van de producten, en eerlijk

Eric Mathieu 29-04-2023

Cool blue blijkt uit in een heldere en snelle communicatie over de levering van bestrijder artikel. Je weet precies wat je aan toe bent. Na levering krijg je als nazorg nog tips and trics op maat van het door jou bestelde artikel. Echt klasse, ik voelde me bij levering op 28 april (1 dag na..) als klant echt Koning!
Eric Mathieu

Frank 29-04-2023

Goede informatie, waardoor goede keuze ook met de voorkeuren van Coolblue erbij. En ook de recensies waardoor je makkelijker een goede keuze kunt maken. Tot nu toe gaat dat altijd goed. Snel geleverd zonder problemen. Keer op keer.
Heel fijn!

Wendy 29-04-2023

Goede info online, makkelijk vergelijken en een snelle levering van mijn e-reader.
Nu kan ik "een hele stapel" boeken meenemen in mijn rugzak😄

Garantie? Echt niet.. CB doet helemaal niets. 29-04-2023

Koffiezetapparaat gekocht 4 maanden geleden, merk SMEG, ruim 500€.
Nu is het apparaat kapot, zowel mechanisch als softwarematig zegt de reparateur - die toevallig ook de fabrikant is en dus garantie zou moeten geven. Reden: niet goed schoongemaakt.
Op de eerste plaats is dit niet waar, we hebben het apparaat elke week grondig schoongemaakt. Coolblue laat zich voorliegen door een reparateur die onder de garantie uit wil komen en Coolblue gaat hier blind in mee.
Afgelopen jaren voor duizenden (!) euro's bij Coolblue besteld en dan gaan ze zo om met trouwe klanten. Nooit meer ga ik iets bestellen bij deze winkel.
Er wordt simpelweg gesteld, de fabrikant heeft gelijk, het apparaat is niet meer te maken. Niets garantie, niet coulanceregeling. Bestel hier dus niets want dit laffe bedrijf verstopt zich achter de fabrikant. Je krijgt niemand aan de telefoon want de afdeling backoffice is niet telefonisch te bereiken.
Wij laten de machine terugkomen en dan door een ONAFHANKELIJKE reparateur nog eens beoordelen wat er aan de hand is..
Naast het gegeven dat een machine uit deze prijsklassen NOOIT volledig stuk mag gaan als er iets niet schoongemaakt zou zijn.
Zwaar waardeloos Coolblue. Mijn eerste garantiegeval in jaren en dan krijg je dit. Enfin, een klant kwijt, maakt ze waarschijnlijk niets uit want er is niemand bij Coolblue die iets om klanten geeft.

Barbara 28-04-2023

Duidelijke website, snel bestellen en snelle levering! Dat geeft vertrouwen en dat is belangrijk bij een (dure) aankoop.
Ik kan Coolblue bij iedereen aanbevelen

Robert 28-04-2023

Prima service.
Betalen met factuur gaat vlot en gemakkelijk. Wel een tip geef in de mail dat er betaalt kan worden wat de ter attentie bedrijfsnaam is.
Erg leuke en creatieve TV-reclames

Gio 28-04-2023

Super gebruiksvriendelijk, goede service, geen gedoe, simpele retourneer policy en bereikbaar via de telefoon. Had alleen graag de optie gehad om achteraf te betalen, maar oke, als dan maar snel genoeg na retourneren het geld wordt teruggestort vind ik het prima.

HG 28-04-2023

Gebruiksvriendelijke site, goede prijs en snelle levering. Product voldoet aan de verwachting.

Erwin 28-04-2023

Een dure dewalt klopboormachine op accu besteld. Keurige behandeling en snelle verzending. Ben super blij ook met de nazorg.

Yvonne 28-04-2023

De tablet van ons zoontje was aan vervanging toe en dan wil hij hem uiteraard zo snel mogelijk hebben. Vandaar onze keus voor Coolblue. Daar is vandaag besteld ook echt morgen in huis. We kregen bericht dat de levering op de fiets zou plaats vinden. Omdat het slecht weer zou zijn heb ik samen met mijn zoontje iets lekkers klaar gezet voor de jongeman die de bestelling inderdaad op de fiets kwam brengen, in de regen. Hij was helemaal verbaasd en had dit nog niet eerder gehad. Dikke duim omhoog voor de bezorging!!

Imke 28-04-2023

Goede web site. Fijn vergelijken.
Snel leveren, duidelijke afspraken qua leveren en welke tijdsvakken

Eline 28-04-2023

Fijne webshop! Mijn ouders kregen bij een bestelling bij Coolblue ooit zelf een handgeschreven kaartje :) Top informatie op de website en vergelijkmogelijkheden.

Elje 28-04-2023

Duidelijk info op de site, scherpe prijs. Mooi product, op de fiets geleverd. Supersnelle levering!
Zeer tevreden 😊