Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ruud 01-05-2023

Coolblue's belabberde verzending van een interne SATA harde schijf voor mijn computer:
een 6TB interne harde schijf werd door Coolblue verder onverpakt geleverd in een veel te grote doos: deze Western Digital SATA harde schijf werd op een verschrikkelijk onprofessionele manier verstuurd, zonder beschermend materiaal lag de schijf heen en weer te klotsen in een veel te grote doos (waar er wel dertien in konden).
Bij Coolblue vond ik geen begrijpend gehoor: kennelijk denken ze daar: "alleen zachte schijven moet je goed verpakken, harde schijven kunnen er wel tegen"... nou, Coolblue-piepeltjes: er bestáán geen zachte schijven, ja, de snackbar, die verkoopt zachte schijven, bami-schijven.
Wat een onvoorstelbaar slechte service. ik heb de harde schijf uiteraard meteen teruggestuurd.
De servicedesk wist te vertellen dat zo'n harde schijf daar gerust tegen kon... ze presteerden het zelfs om te schrijven, dat hun manier van verzenden: "geringe kans op schade" zou geven... ik wil geen GERINGE KANS op schade ! ik wil GEEN KANS op schade !
Dus mensen, opgelet: koop géén harde schijven bij Coolblue ! ! !

D.Steen-Lap 01-05-2023

keurig netjes en vlot geleverd en ook nog eens op een adres wat in de eerste instantie niet de bedoeling was.
ik moest dat op het laatste moment regelen.

Suzanne Sneijders 01-05-2023

Vergelijking producten eenvoudig te vinden. Duidelijk, snel en volgens afspraak geleverd.

Jo 01-05-2023

Goede prijs. Zeer duidelijke website. Het bestelproces is makkelijk en snel te volgen. Van de levering en de voortgang daarvan wordt je via mail op de hoogte gehouden. Het product is in keurige staat bezorgd en als extra nog een mail met tips over het gebruik van het product.
Al met al alle reden om voortaan voor Coolblue te kiezen!

Monique 01-05-2023

Alles helder. Ze doen precies alles goed: juist geïnformeerd, snelle levering en tips na levering.

BEDRIJF VAN DE SMILE TERECHT 01-05-2023

ALLES SNEL ONTVANGEN. DE PRINTER VAN CANON WAS MAKKELIJK INTESTELLEN EN WERKT PRIMA.

Julian 01-05-2023

Fantastische ondersteuning ook in de retournering van enkele artikelen. Vriendelijke klantenservice en goed mailcontact. Al met al erg tevreden, bedankt!

Gina 01-05-2023

Ruime keuze, duidelijke omschrijving van de artikelen en snelle levertijd. Ze leveren zoals aangegeven.

RvdP 01-05-2023

Groot assortiment, heldere site met uitleg, snelle levering en naar ervaring inmiddels een uitstekende klantenservice.
Kortom tevreden klant.

Niet goed voorgelicht voor aanschaf Blu-ray player 01-05-2023

Ik zal de waardebon wel niet ontvangen maar ben diep teleurgesteld in Coolblue.
Voordat ik een BR player aanschaf heb ik uitgebreide appcontact of deze player aantal dingen aankan of niet.
Alles volmondig met ja beantwoord. Speler gekocht en aangesloten en 2 van de 3 doen niet wat toegezegd is.
Daarna bel ik Coolblue om een techneut aan de lijn te krijgen en nu zit ik te wachen op een mail van Sony om dat ik daar maar mee moest gaan bellen.
Officiele reactie van Coolblue 05-05-2023

Beste,
Wat onwijs balen dat het niet goed is gelukt om de juiste Blu-Ray speler aan te schaffen. Wij weten een hoop van de producten, alleen zijn sommige vragen erg lastig te beantwoorden. Op papier werken sommige functies wel goed (bij specifieke vragen) en een andere keer helaas niet.

Wij doen ons best om zo veel mogelijk van de producten te weten, alleen staan er duizenden hiervan op onze website. Elke dag trainen we onze klantenservice collega's om zoveel mogelijk hiervan te leren.

Excuses voor het ongemak. Hopelijk kan Sony je hier iets verder mee helpen. Mocht dit niet zo zijn? Dan zien we graag je ordernummer tegemoet op ons mail geenglimlach@coolblue.nl

Coolblue

Martin 01-05-2023

Met enige regelmaat bestel ik iets bij CoolBlue. Prettige site om te zoeken en te bestellen. Meestal hebben ze het product wat ik wil hebben op voorraad en rij ik na het bestellen direct naar de winkel toe. Dan weet ik zeker dat ik er niet voor niets heen gereden ben. Super geregeld elke keer.

M Muller 01-05-2023

Fijne winkel, ophaal functie van de locatie in Den Haag werkt prettig. Aardige medewerker.

Daniëlle 01-05-2023

Snelle en milieuvriendelijke service. Alles wat Coolblue doet, stemt vrolijk, met wachttherapie en confetti!

Evelien 01-05-2023

Erg aardige medewerkers. Helpen me over het algemeen goed en zijn snel in de afhandeling.

Martijn 01-05-2023

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding. Geleverde is precies wat wij zochten en hebben gekregen

Marc 01-05-2023

Snelle levering en goede klantenservice. Na meerdere problemen met zelfde bluetooth oortjes kreeg ik zonder problemen geld retour.

Mathias 30-04-2023

Opzich wel goed gekozen. De prijs was daar het laagste en is de volgende dag gewoon geleverd. Goede aankoop en leggen ook uit wat er goed maar ook minder aan is.

Henrike 30-04-2023

Coolblue is altijd professioneel, behulpzaam en ze doen niet moeilijk over het terugbrengen van spullen als er iets mee is of als het je simpelweg niet bevalt.

Vaak kun je je aankoop meteen betalen en dan de volgende dag om 9:00 al in de winkel ophalen. Zelfs als je in de avond bestelt.

Op hun website kun je een verlanglijst maken of aangeven dat je een bericht wilt ontvangen als iets weer terug in de handel komt als het nier leverbaar is.

Het enige nadeel is dat er soms veel van een bepaald product niet leverbaar is, of zelfs nooit meer leverbaar is, en dat die producten dan allemaal in de zoekresultaten verschijnen. Soms zie je dan dat je bijvoorbeeld een veel goedkoper product had kunnen kopen met goede reviews en dat is soms zuur.

Maar is verder echt 1 van mijn favoriete winkels.

Iepo 30-04-2023

Jedi Survivor voor PS5 gekocht. Track and trace liet zien dat hij de dag ná release zou worden bezorgd.
Erg irritant, dan kon ik net zo goed zelf op release in winkel ophalen. Maar, bij thuiskomst was het pakketje toch op tijd geleverd.

Website is netjes en werkt goed.

Zou fijn zijn als ze in de toekomst een optie toevoegen dat als zij weten dat pakket niet op release aankomt, je als koper er dan voor kan kiezen om deze toch in de winkel te kopen/ op te halen.

Richard 30-04-2023

ruime sortering , uitgebreide filterkeuze, duidelijke uitleg en omschrijving van het artikel (ook nog een goede hulp met kiezen voordat je specifiek gaat zoeken) , fantastische communicatie d.m.v. email na de bestelling , snelle levering , geen overbodig grote verpakking , dus wat mij betreft kun je met een gerust hart iets bestellen bij Coolblue . In ieder geval is het wat mij betreft een super bedrijf met super medewerkers.

Marja 30-04-2023

Zeer klantvriendelijk, snelle levering en service.
Goede prijs voor goede kwaliteit

Marianne 30-04-2023

Ik had nog een cadeaubon die ik graag wilde inwisselen en Coolblue levert snel en goed.

Marlies 30-04-2023

Met name klantvriendelijkheid in de Coolblue in Utrecht erg prettig. Eerlijk advies, niet gericht op het verkopen van de duurste artikelen. Daarnaast voldoende personeel, zodat ik niet lang op hulp heb hoeven wachten. Dit in tegenstelling tot een medewerkster van de Coolblue in Amsterdam. Zij wist mij niet meer te vertellen dan op de coolbluesite vond (dit is jammer voor mij, omdat ik de website en/of app al meermaals had bezocht en juist naar de winkel ging voor extra informatie). Verder wel prettige website en blij met de gekocht producten!

Frans 30-04-2023

We zijn zo,n beetje vaste klant bij Coolblue. Alles wat ze roepen en waar ze grappen over maken, komen ze na.
Ik kan echt niets negatiefs over ze bedenken.

Faber 30-04-2023

Goede service en snelle levering.
Bestellen veel bij coolbleu en ze handelen altijd dingen netjes af. Ook als er spraken van garantie is zijn ze goed bereikbaar en niet kastje naar muur mentaliteit