Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4292 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

leni Flier 25-04-2023

Goede service, vriendelijk personeel die de uitleg heel goed heeft gedaan
De bezorger was ook echt heel goed in zijn werk en ook heel vriendelijk!

Selien 25-04-2023

Alles klopt van voor tot achter na de komma. Het personeel is hartstikke vriendelijk, ze weten veel van de producten, geven prettig advies en geven juist ook de ruimte om even na te denken. Op de website is heel overzichtelijk weergegeven welke keuzes er zijn. Ook vind ik de optie : tweede kans heel goed!! Dit geeft de consument de mogelijkheid om een product met korting aan te schaffen vanwege uiterlijke beschadiging.

Raymond 25-04-2023

Makkelijke te navigeren in webshop, goede prijzen, snelle gratis levering zelfs op zondag

SFnerdy 25-04-2023

Duidelijke omschrijving, alternatieve keuze aangeboden, snelle levering, goede service.

Gerrit 25-04-2023

Makkelijk om producten te vergelijken, veel keuzes prijs is prima en service ook.
Leveren 7 dagen per week en je kunt tijd zone aangeven wanner je thuis bent.
Alles netjes geleverd en geïnstalleerd.

Lotte 25-04-2023

Ik ben super tevreden met Coolblue. Het product wat ik wilde bestellen was in eerste instantie tijdelijk niet leverbaar. Hierdoor had ik de knop ‘Houd mij op de hoogte’ aangeklikt. Zoals verwacht en gehoopt, werd ik netjes op de hoogte gehouden van de beschikbaarheid van mijn product. In tegenstelling tot sommige andere websites, levert Coolblue ook daadwerkelijk de volgende dag als dit aangegeven staat.
Erg blij mee!

Leonie 25-04-2023

Marketing is zo leuk van CoolBlue, tot in de kleinste details; love it!

Ondanks ze een geweldig “keuze hulp” hebben, had ik toch weer de verkeerde kabel uitgezocht. Maar het retouren en omruilen gaat zo soepel, echt complimenten voor Coolblue!

Amal 25-04-2023

Zaterdagavond besteld en kon zondag al bezorgd worden. Waarbij de meeste winkels pas op dinsdag bezorgen, kon het bij coolblue zo snel. Verder hele duidelijke communicatie over het tijdstip van bezorgen. Eerst een mail, dan sms en dan nog 5min van tevoren een belletje van de bezorger. Top geregeld! Tevens meteen een uitleg van de bezorger over de oven. Heel goed

Pauline 25-04-2023

Mijn wasmachine was kapot.
Ging naar de website van coolblue
De volgende dag mijn was machine bezorgt
Door 2 hele vriendelijke coolblue bezorgers
Coolblue goede en snelle service en bezorging.

Mike 25-04-2023

Winkel met de beste service in zijn categorie en voor veel producten competetieve prijzen. Veel mogelijkheden voor bezorging, betaling en je kan nog contant in de winkel afrekenen wat fijn is gezien dat minder en minder kan

Lucas 25-04-2023

Ik was onderweg en wilde graag oordopjes bestellen voor een festival, ik had het binnen 3 minuut besteld en binnen 20 minuten had ik het opgehaald. Top service!

James 25-04-2023

Goede service, snelle levering, duidelijke website. Niet de allergoedkoopste.

yvonne 25-04-2023

fijne winkel .aardig personeel alleen jammer dat de gastheer/vrouw er niet was of niet meer is.

Axel 25-04-2023

Speciaal bij Coolblue besteld vanwege de klantvriendelijkheid. En ze zijn heel vriendelijk aan de telefoon een heel vriendelijk via de mail. Maar uiteindelijk leveren ze geen service!

Ik had een wasdroger combinatie besteld, hele dag gewacht kwamen ze Piet onkruid met de verkeerde, totaal verkeerd apparaat ander merk en alleen een wasmachine. Kan gebeuren dacht ik en Coolblue lost het vast netjes op! Ik ben gewoon behandeld als een retour zending! Geld terug en succes

Ik moet zelf maar even een nieuwe bestellen en de kosten voor een ochtend levering konden ze toch echt niet vergoeden die moest ik zelf betalen……

Kortom service
Officiele reactie van Coolblue 28-04-2023

Beste Axel. Wat onwijs balen dat je niet te spreken bent over de service. Dit willen we graag nogmaals inzien, om je een goede oplossing aan te bieden. Hiervoor heb ik wel wat meer informatie nodig, bijvoorbeeld een ordernummer. Zou je dit naar ons kunnen mailen? Dan gaan wij snel kijken hoe we dit gaan oplossen. De mail kan naar geenglimlach@coolblue.nl. Zo kunnen wij hopelijk weer de glimlach terugverdienen! Met vriendelijke groet, Coolblue

JH 25-04-2023

Coolblue maakt belofte niet waar: artikel was op voorraad en ruim op tijd besteld. Belofte was "voor 23.59 besteld, levering volgende dag". In email werd dat nogmaals bevestigd, maar toch werd bestelling niet volgende dag geleverd, maar een dag later.
Officiele reactie van Coolblue 28-04-2023

Beste JH,
Wat onwijs balen dat we niet op tijd konden leveren. Graag zien we een ordernummer tegemoet, zodat we kunnen kijken naar een gepaste oplossing. Zou je deze op de mail naar ons kunnen sturen? Dit kan naar klantenservice@coolblue.nl. Hopelijk mogen we je de volgende keer laten zien hoe het wel moet.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Arjen 25-04-2023

Snel en netjes, ook nog even een korte uitleg over de wasmachine. Heel tevreden.

Chris 24-04-2023

Ik kon kiezen wanneer het product geleverd werd, het tijdsvenster wat gegeven werd was klein (2 uur) en ze kwamen binnen die tijd. De CoolBlue verpakking past precies om de doos van het product, wat ruimte scheelt en goed is voor het milieu. Het product was naar wens en uiteraard onbeschadigd.

Thijs 24-04-2023

Website is top zoals gewend van Coolblue, maar die winkel in Amsterdam is zeker niet minder om het even af te halen.
Even gratis parkeren voor het deur, melden bij de receptie, bestelnummer opgeven en meteen je aankoop oppikken bij de afhaalbalie en binnen enkele minuten klaar. Vriendelijk geholpen en netjes groeten en gedag zeggen, leuk..

Issam 24-04-2023

Ik kreeg mijn bestelling gelijk binnen dat heel fijn was in goedw kwaliteit

Hub 24-04-2023

Goeie informatie op de site. Correcte afhandeling van de aankoop en duidelijke en juiste berichtgeving over het levermoment. Keurige en beleefde bezorger.

Neenee 24-04-2023

Fijne winkel, zowel online als fysiek in de zaak. Makkelijk bereikbaar en ook de retourzending vind ik uittekend.

Pieter 24-04-2023

Eenvoudige wijze van vergelijken van verschillende product typen, zodat er een goed keuze gemaakt kan worden welk type te kopen.
Verder overzichtelijke overzichten van producten en prima prijzen. Levertijd duidelijk aangegeven en stipt op tijd afgeleverd. Prima geregeld.

Kevin brender 24-04-2023

"Ik ben zeer tevreden met de Neomounts by Newstar FPMA-D550DVBLACK Monitorarm Zwart. Het installatieproces was heel eenvoudig dankzij de duidelijke handleiding. Ik heb momenteel twee ultrawide 34 inch monitoren boven elkaar hangen en de monitorarm houdt ze stevig op hun plaats zonder enige problemen. Bovendien waren er veel extra schroeven en onderdelen inbegrepen, waardoor er een grote variatie aan monitorbevestigingen mogelijk is.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met mijn aankoop en vind ik de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Als je op zoek bent naar een betrouwbare en veelzijdige monitorarm, is de Neomounts by Newstar FPMA-D550DVBLACK zeker het overwegen waard!"

Joost van den Heuvel 24-04-2023

Makkelijk zoeken op de site. Bezorging ook makkelijk met bericht vlak voordat de Coolblue bus voorreed.

Jordi 24-04-2023

Coolblue altijd een aanrader. Keurige service en goede communicatie. Bestel altijd bij coolblue!