Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

A 05-05-2023

Snelle levering. Vriendelijke medewerkers. Blij mee. Ook heel duidelijk over de aflevertijd, zodat je niet heel de dag in huis hoeft te zitten. De medewerker belde 20 minuten voor aflevertijd. Top!

DennisVoermans 05-05-2023

Prima omschrijving van producten, veel keus en snelle levering! Helemaal blij!

J 05-05-2023

Nooit echt problemen met Coolblue, nog steeds een van de meest betrouwbare en klantgerichte organisatie. Deze keer alleen wat strubbelingen met de track and trace en het aflevermoment.

O 05-05-2023

Betrouwbare website, beschikt over de juiste gedetailleerde informatie betreft de artikelen. Snelle levering en goeie service.

Mrieke89 05-05-2023

Website filtert en vergelijkt fijn, communicatie over de levering was helder, en de bezorger was vriendelijk en bekwaam. En, niet onbelangrijk, we zijn heeeeel blij met het product!

Johan 04-05-2023

Heel mooie shop met een zeer uitgebreid assortiment. Meerdere keren besteld bij Coolblue, zowel kleine en grote producten (wasmachine, koelkast e.d.) Altijd correcte informatie over de bestelstatus en altijd correcte levering. Ik hecht aan een betrouwbare webshop en dat is Coolblue. Dus is het een logische keuze dat ik voor deze bestelling weer voor Coolblue heb gekozen en dat zal bij een volgende bestelling niet anders zijn.

Cas 04-05-2023

Genoeg informatie op de website, en heel snelle levering met de Coolblue fiets

Tom 04-05-2023

Ik heb diverse producten besteld bij Coolblue. Dit heb ik op verschillende dagen gedaan, maar wel allemaal met de zelfde lever datum. Ondanks de 3 lossen orders zijn alle producten netjes op het zelfde moment geleverd.
Ook ben ik goed geïnformeerd over wanneer de aflevering kwam. Ik had gekozen om de wasmachine te laten leveren en installeren ondanks dit niet veel werk was kreeg ik een uitgebreide uitleg over het gebruik/ wat ik moest doen bij verhuizing/ wat ik moest doen als ik terug wilde sturen.

Kort netjes, vriendelijk, een goede communicatie en goede services.

Nicole 04-05-2023

Coolblue heeft veel producten dus veel te kiezen en vergelijken en het is ook mogelijk om de gehele inboedel te kopen bij één winkel op deze manier, wat ook erg fijn is omdat je anders voor ieder product thuis moet blijven voor de bezorging en nu maar één keer. Daarnaast snelle levering.

Manuela 04-05-2023

Ik kies eigenlijk altijd voor Coolblue, al zijn ze niet altijd de goedkoopste. Levertijden zijn over het algemeen mega snel en de service is wat mij betreft altijd top.

Mark 04-05-2023

Snelle levering op adres naar keuze.
Servicegerichte en erg vriendelijke bezorger.

Product zoals omschreven.

Duncan 04-05-2023

Altijd netjes op de hoogte. Snelle verzending en goed verpakt. Ook de service in het verleden boven gemiddeld!

Hofman 04-05-2023

Snelle levering van mijn wasmachine. Zondag avond besteld. Maandag al in huis. Netjes geïnstalleerd door de mannen. En zelfs hebben ze voor me de wasdroger erop getild. Ze namen mijn oude wasmachine kosteloos weer mee. Zeer tevreden over de snelle service.

jjrtoussaint 04-05-2023

Simpele en strakke bestelprocedure, en de snelle levering maken deze winkel met de nazorg en service de winkel, niet alleen deze keer, maar steeds weer opnieuw

Gerrit esmeijer 04-05-2023

Prima shop. De bestelling liep niet zoals verwacht maar met de ondersteuning van de uiterst vriendelijke klantenservice is alles toch goed gekomen.

Thom 04-05-2023

Altijd op tijd. Wel eens wat terug moeten sturen, doen ze niet moeilijk over. Top zaak.

Van Rengs 04-05-2023

Wij hebben een tweedekans product besteld, voordelig en in uitstekende staat. Duidelijke webshop en snelle levering. Na aankoop nog een mail ontvangen met uitleg en tips over het product.

Jay 04-05-2023

Super vriendelijke bezorgers die meedenken, tips geven en gewoon aardig zijn 👍 heldere verwachting t.a.v. levering en netjes op tijd! 🏆

Wilma 03-05-2023

Bestelling ging prima. Correct bevestigd. Levertijd binnen paar dagen zoals afgesproken. Eerst bevestiging tijdvak, later precieze tijd binnen één uur, dan nog een belletje 15 min van tevoren. Super geregeld allemaal. Dikke 10.

Ano 03-05-2023

Zowel TV/boxen als koelkast deze week laten bezorgen. Alle twee de keren top coolbluers die de spullen kwamen brengen en informatie gaven over de producten (en tips waar ik zelf nooit aan zou hebben gedacht!)

Arnout 03-05-2023

Site duidelijk, meerdere opties voor de spullen.
Bezorging duidelijk aangegeven in tijdsblokken en je wordt constant op de hoogte gehouden.
Kennis van de bezorging

Louis van Erp 03-05-2023

Goede en duidelijke site. En duidelijke afspraken. Goede service en snel. Minder tevreden ben ik met Post.nl. Deze komt de afspraak niet na binnen de afgesproken uren. Kan daarna het pakket 5 km verderop ophalen bij een servicepunt.

Mardou Daams 03-05-2023

Fijne shop, erg goed geholpen door een vriendelijke, behulpzame jongedame, heel fijn in deze tijd waar in een hoop winkels
ongeinteresseerd personeel staat, is bij jullie zeker niet het geval. Ga zo door !!

Henk 03-05-2023

Goed product, voor een goede prijs.
Tweedekans producten zijn wat mij betreft een goede manier om ewaste te verminderen op een eerlijke manier.

Tot 23:59 kunnen bestellen en je product de volgende dag binnen krijgen is bizar snel. Product was inderdaad de volgende ochtend al geleverd.

Zoekcriteria op de site kunnen nog wat beter, niet alle filters zijn aanwezig of even nuttig. Anders was het cijfer hoger geweest.

Hans 03-05-2023

Coolblue website heeft een grote keuze mogelijkheid en een grote variatie voor ieders financiële draagkracht.. Kwaliteit prijs verhouding is zoals te verwachten voor de merk artikelen.
Bezorging en plaatsing volgens afspraak en met de benodigde kennis.