Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronny M 13-12-2022

Goede spullen, betere prijzen, snel geleverd, als post nl had mee gewerkt!…

via internet alles gedaan 13-12-2022

Snel en duidelijke informatie en snelle levering. Ook de site geeft prima info plus reviews

Roland van Mourik 13-12-2022

MacBook Air 2020 voor mijn studerende tiener. Laagste prijs op internet. Perfecte service de volgende dag met bakfiets geleverd met anti virus en Apple TV plus abonnement. Duidelijke uitleg op de site.

Erna Reijnders 13-12-2022

Snelle bestelling binnen 24 uur geleverd met elektrische bakfiets. Juiste aanschaf en vriendelijke bezorger die ook aandacht had voor iets wat voor de deur was gezet door iemand. Echt top. Bedankt Coolblue!

Marco 13-12-2022

Via de website snel de juiste bescherming voor mijn Apple Watch kunnen vinden. De bezorger was super snel en op de fiets, terwijl het buiten vroor…mijn complimenten!

DJ 13-12-2022

Op zaterdag besteld via de webshop, en op zondag al geleverd, zonder meerprijs. En exact op het aangekondigde tijdstip.

Jeffrey 13-12-2022

Goede overzichtelijke shop met een groot assortiment. Ook de app is mooi en overzichtelijk. Dit alles maakt het een fijne winkel om te bestellen. Bezorging was ook super geregeld. Ik kon zelf een datum kiezen, welke mij uit kwam. Vervolgens werd mijn bestelling gebracht met een snelle fietskoerier. Deze was vriendelijk en correct.

Kortom voor herhaling vatbaar en ik raad deze winkel ook van harte aan.

Marco 13-12-2022

Duidelijke website met dito bestelsysteem
De afhandeling via Post.nl was minder want pakketje zou afgeleverd worden bij pick up point.
Echter lag het een dag later voor mijn deur zonder bericht. Hier kan Cool Blue echter weinig aan doen.

Jan bakker 13-12-2022

Iets besteld op zaterdag zou zondags geleverd worden nu 3 dagen later nog nils ontvangen
Officiele reactie van Coolblue 20-12-2022

Beste Jan,

Wat enorm vervelend dat je je pakketje niet op de afgesproken zondag hebt ontvangen. Afspraak is afspraak, het spijt ons te horen dat we deze niet zijn nagekomen.

Gelukkig heb je je pakketje inmiddels alsnog ontvangen. We hebben op 15 december een nieuw pakketje de deur uit gedaan en deze is een dag later bij je aangekomen. Voor het ongemak van het wachten hebben we een kleinigheidje aan je account toegevoegd. Deze kun je besteden bij een volgende bestelling.

We wensen je vast mooie feestdagen toe.

Coolblue

Tircicrk 13-12-2022

Na lang zoeken de perfecte koelkast gevonden. Qua diepte past het goed naast keukenkasten. Ik kan nu veel groeten en fruit inslaan en die ook nog eens heel erg lang bewaren. Diepvries is ook erg ruim met zes laden. Vers water tappen en blokjes ijs voor mijn drankjes, ideaal. In het begin maakte het wel lawaai. Ik moest zelf op zoek naar de oorzaak. Na wat YouTube filmpjes en het boekje bestudeerd hebben kwam ik er achter dat de temperatuur hoog stond. Nu ingesteld op 4 en -18°. Ik hoor het bijna niet meer. Voor mij een zeer goede koop, ik had het eerder moeten doen. De levering door Cool Blue, perfect.

Britt 13-12-2022

Samsung wasmachine 2ekans online besteld. Er wordt een koelkast geleverd, krijg te horen dat ik zelf de klantenservice maar moet bellen om te vragen wat er aan de hand is. Sta vervolgens 27 minuten in de wacht voor ik iemand aan de lijn krijg. Vervolgens weer 24 minuten in de wacht voordat ik antwoord krijg. Het antwoord is dat ik de volgende dag teruggebeld word. Uiteraard belt er niemand dus zelf maar weer gebeld, je raadt het al, weer 25 minuten in de wacht om te horen dat het apparaat zoek is? Ik word teruggebeld door de back office. En natuurlijk niet teruggebeld maar krijg een mailtje dat ik geen wasmachine geleverd krijg. Ze storten het geld terug binnen 3-5 werkdagen!!. Uitgelegd dat ik eenzelfde product bij de concurrent heb laten lopen en dat een inspanningsverplichting voor een gelijkwaardig product dus wel netjes zou zijn. Dat vinden ze blijkbaar teveel moeite en geld kosten bij "alles voor een glimlach". Ik kan voor de moeite een voucher van 25 euro op een volgende aankoop krijgen. Alsof ik ooit nog iets bij Coolblue aan zal schaffen. Nog nooit zo'n slechte ervaring met een bedrijf gehad!

aenml 13-12-2022

Al vele jaren............ Een webshop die de belofte precies nakomt. Precies qua levering, data, prijs, retouren en garantie.

TON9 13-12-2022

Op zaterdag bij Coolblue on line een artikel gekocht dat op zondag tussen 11 en 20 uur door Post NL geleverd zou worden.
Om 18:10 een mailtje dat er niet afgeleverd kon worden. Ik was gewoon thuis !!!!!
Volgende dag naar een Post NL afhaalpunt om mijn bestelling op te halen.
Ik kreeg maar één pakket. Het andere kon niet worden gevonden.
Toen ik bijna weer buiten stond werd het hoofdpakket toch nog gevonden.
Kortom: De bezorgservice van Coolblue werkt niet optimaal ondanks gemaakte belofte.

Elise 13-12-2022

Duidelijke, fijne website. Goede prijzen. Veel keuze. Een mail na aankoop met tips voor je product.

Jan 13-12-2022

Wat een vriendelijke ontvangst en zoveel keus. Personeel zeer vriendelijk en hebben veel kennis van zaken. Bestelde artikelen zeer snel geleverd en retourneren geen probleem. Cool blue is aan te raden voor een ieder. Vragen over product worden duidelijk uitgelegd. Zeer tevreden wat betreft CoolBlue

Tom K. 13-12-2022

Duidelijke en makkelijk te gebruiken website.
Snelle levering, duidelijke communicatie over status.

Salmiak 13-12-2022

Perfecte webshop.
Duidelijk, overzichtelijk en met suggesties voor je aankoop.
Snelle levering, keurig verpakt!

Wim Stenbergen 12-12-2022

Omdat ik al meerdere aankopen bij Coolbleu heb gedaan en hierbij telkens weer blij werd door ze zeer goede informatie over de gekochte producten ook nu weer voor hen gekozen. Neem dan ook nog prima en complete webwinkel met goede prijsstelling, een zeer snelle bezorging en professionele en zeer goed bereikbare klanten service dan is er geen reden omnaar een ander toe te gaan.
Blijer als klant bij Coolbleu kunnen die mij niety maken.

Charlotte 12-12-2022

Hele snelle levering! Zeer vriendelijke bezorgers, die de machine geïnstalleerd hebben!

Petra 12-12-2022

Alles wat je koopt, is goed, snel geleverd, top bezorgers, goeie communicatie hoelaat ze er zijn.
Top bedrijf.

Emilio 12-12-2022

Hoezo motiveren… Hoezo goed onderbouwen. Altijd super fijn kunnen shoppen, en geholpen !!!! Zeer ruime keuze, duidelijke site. Betrouwbaar, snel, duidelijk en Klantvriendelijk en toen ik het een keer nodig had super fijne klantenservice. Pfff ben ik toch aan het motiveren…..

JvanderMolen 12-12-2022

Naast een snelle levering, zijn de producten van coolblue ook van een goede prijs/kwaliteit verhouding.

J. Venema 12-12-2022

Even snel een Usb stick voor wifi nodig gehad. Besteld en de volgende dag al in huis. Super service. Prima geregeld! Dank daarvoor! Voor een volgende keer zal ik weer naar jullie website gaan als ik iets nodig heb. Met een warme decembermaand groet,

Kees 12-12-2022

breed aanbod van artikelen tegen een mooie prijs.
Goede service
Snelle levering
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Duidelijke omschrijving van het de artikelen

Cvd 12-12-2022

Ik heb een laptop gekocht, dat was niet helemaal goed gegaan met de levering, zilver in plaats van Goud.
Maar in de winkel in Utrecht omgeruild voor goud. Iedereen daar vond dat deze uitvoering er uit zag als zilver. Bleek dus gewoon de juiste laptop te zijn………heel apart. Super aardige lui in Utrecht.
(11 december 2023)