Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique 03-01-2023

Product naar wens en hele snelle levering. Maar de bezorgservice via post.nl was zeer slecht. Een grote doos met combimagnetron werd bij de hoofdingang van de flat neer gezet, waarna mijn moeder van 84 met haar rollator het zelf kon uitzoeken hoe ze die in haar woning moest krijgen. Telefonisch krijg ik de klantenservice niet te pakken, althans inmiddels 45 minuten in totaal in de wacht gestaan tijdens 2 pogingen. Dus hoe dien je dan een klacht in?
Officiele reactie van Coolblue 13-01-2023

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van je klacht. Wegens grote drukte komen we nu pas aan jouw review toe. Sorry voor het ongemak.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat jouw bestelling niet op de gekozen tijd geleverd is. Sorry! Zeer omdat het hier gaat om je moeder op leeftijd maakt het 't extra naar. Uiteraard doen we ons best om alle pakketjes de volgende dag te leveren, helaas lukt dit niet altijd. Ook de periode rondom Black Friday en de feestdagen hebben wij en de vervoersbedrijven het drukker dan normaal.

Graag ontvangen we het ordernummer van jouw bestelling. Deze informatie mag je mailen naar geenglimlach@coolblue.nl Is het pakket inmiddels geleverd en is er verder geen hulp mee nodig? Dan is een mailtje niet nodig.

Coolblue

Jaap 03-01-2023

Prima hulp bij de keuze, makkelijke betaling. Bij levering had ik betaald voor avond levering, maar mijn bestelling kwam toch overdag. Kon niet meer worden aangepast. Na een telefoontje hierover een prima oplossing gekregen d.m.v. een tegoedbon.

Karin 03-01-2023

Bij Coolblue een stofzuiger online besteld. De volgende dag werd hij al afgeleverd. Goed verpakt, zonder plastic.

Alisha 03-01-2023

Ik heb laatst een cadeaukaart gekregen en ik was nog opzoek naar een nieuwe headset voor tijdens het gamen, toen kwam ik op jullie site met een ruim aanbod aan goede gaming headsets. Ik heb uiteindelijk de juiste headset gevonden en ben enorm blij met mijn aankoop. De site ziet er mooi en ook duidelijk uit, waardoor je alles goed kan vinden. Het bestellen van mijn headset ging heel makkelijk, vond het ook fijn dat je kon kiezen op welke dag je het graag wilt laten bezorgen. En de mail die ik uiteindelijk kreeg na mijn bestelling was duidelijk, waardoor ik alle benodigde informatie over mijn aankoop kon vinden. Ook kreeg ik op de dag van de levering een bericht op mijn telefoon dat de bezorger onderweg was en het pakket binnen 15 minuten geleverd zou worden, wat super fijn was, dit heb ik namelijk zelf nog nooit eerder gezien.

Dus al met al, ben ik erg tevreden met mijn nieuwe gaming headset en met hoe CoolBlue mij hierbij geholpen heeft.
Super bedankt CoolBlue!

-Mvg. Alisha

Peter 03-01-2023

Artikel was voldoende op voorraad tegen een scherpe prijs, en ik werd heel snel en vakkundig geholpen. Heel prettig als je iets echt snel nodig hebt op oudejaarsdag ...

R Visser 03-01-2023

Ik vind dit een hele fijne winkel, verkopers zijn heel relax en als je iets over een product wil weten word je altijd netjes alles uitgelegd, niets is te veel.

Kadir 03-01-2023

Artikelen voorradig, dus ook te zien in de shop. Via de App duidelijk te zien welke artikelen in welke shop te zien zijn. Diversiteit aan producten is groot. Flexibele service en laagdrempelig. Beste uitvinding is toch wel de 30 dagen uitproberen mogelijkheid.

Flora 03-01-2023

Duidelijke uitleg in de mail. Goede afspraken, en op tijd bezorgd. Achteraf betalen is voor mij een pré omdat ik eerst wil zien en voelen wat ik koop.
Ik heb nooit het gevoel dat ik teveel betaal.
Prima webshop.

Jose 03-01-2023

Een mooii inductiepannenset.
Netjes afgeleverd.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Kom vaker bij jullie terug

Nina 03-01-2023

Mijn koptelefoon was snel geleverd en ik had veel keuze in afleverpunten. Hierdoor kon ik het laten bezorgen bij een pakketautomaat en mijn pakketje ‘s avonds laat nog ophalen.

Hans 03-01-2023

Ik vind Coolblue een fijne winkel, maar over de bezorging ben ik niet tevreden. Ik zou het pakket op 31 december ontvangen en nu krijg ik bericht dat het vandaag, op 3 januari, niet op mijn woonadres bezorgd wordt, maar bij een afhaalpunt. Ik moet trouwens nog zien of dat gaat gebeuren.
Officiele reactie van Coolblue 13-01-2023

Goedemiddag,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat jouw bestelling niet op de gekozen tijd geleverd is en ook niet op jouw huisadres bezorgd gaat worden. Sorry! Uiteraard doen we ons best om alle bestellingen de volgende dag te leveren als hier voor gekozen is, helaas lukt dit niet altijd. Ook de periode rondom Black Friday en de feestdagen hebben wij en de vervoersbedrijven het drukker dan normaal.

Graag ontvangen we het ordernummer van jouw bestelling. Deze informatie mag je mailen naar geenglimlach@coolblue.nl Is de bestelling inmiddels geleverd en is er verder geen hulp mee nodig? Dan is een mailtje niet nodig.

Coolblue

Michelle 03-01-2023

Supersnel in huis, 's avonds besteld, volgende dag in huis. Top service. Ze laten op tijd weten wanneer het wordt bezorgd en sturen een reminder via sms. Coolblue biedt goede hulp op de website met duidelijke voor- en nadelen van het product, zo kan je zelf de beste afweging maken!

Dylano 03-01-2023

Ik had mijn MacBook oplader snel nodig dus in de avond besteld en de volgende dag kon ik hem ophalen bij mijn gekozen afhaalpunt

Gijs Peeters 03-01-2023

Via de website bij Coolblue een stofzuiger besteld , die was de volgende ochtend op te halen in filiaal Eindhoven. De snelheid en eenvoud van deze bestelling was prima.

Martijn 03-01-2023

Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Ik ben super blij met de aankoop! Geweldig! Allemaal onbeschadigd aangekomen. Complimenten voor degene die het heeft ingepakt, keurig verpakt voor verzending! Tevens de belofte nagekomen over de levering, zelf op oudjaarsdag! Producten zijn precies als verwacht en direct, zonder problemen, in het dagelijks gebruik opgenomen.

Kleine tip of toevoeging. Op de website (mobiel) kon ik bij het product niet ontdekken wat je daadwerkelijk in de doos gaat vinden, bijvoorbeeld een klein lijstje van wat je aan zult treffen als: iPhone, laadkabel, Simkaartpin. Lijkt mij een mooie toevoeging en dan met name bij de producten waar accessoires bij zitten uiteraard.

Voor de rest kon ik deze ervaring als zeer prettig omschrijven en zal ik zeker terugkomen als klant!

Soncece 03-01-2023

Vrijdagavond besteld meteen op de hoogte gehouden en zaterdag eind van de morgen bezorgd,geweldig

Yassine Bouzambou 03-01-2023

Duidelijk weergave van op voorraad al dan niet op voorraad.

Tijdige levering en super gemakkelijke site. Goede overzicht van de technische specificaties als reviews/recensies.

Danny 02-01-2023

Fijne zaak waarbij alles snel te regelen/krijgen is. Niet de goedkoopste, maar wel erg goed! Als ze ook nog iets kunnen doen aan de wachtrij die toch vaak 10-15 minuten is binnen dan krijgen ze van mij die 10!

Alex bakkers 02-01-2023

Mooie producten en een goede service.ik kreeg netjes vooraf een mailtje hoe laat ze zouden komen.was netjes op tijd. Top service van Coolblue.

O’Malley 02-01-2023

Levering is vaak al de volgende dab en de keuzehulp met alle filters is erg handig.

Maarten 02-01-2023

Goede website die helpt bij het kiezen van het juiste product door gerichte vragen te stellen. Snel bezorgd door aardige bezorgers die de doos meteen meenemen zodat je niet met de troep zit en hele goede klantenservice die snel reageert en goede antwoorden heeft. Dik tevreden.

Ronny prins 02-01-2023

Een duidelijke uitleg bij alles wat je zoekt, zowel technisch als wel de gebruikers kant. De prijzen zijn scherp en de site lekker overzichtelijk. Ook de tips na afloop om hetgeen gekocht beter te gebruiken is super.

Harold de Jong 02-01-2023

Goed product en leuke prijs.
Daarnaast zijn ze altijd goed bereikbaar voor advies en technisch support.
Als het gaat om elektronica dan kom ik toch vaak bij Coolblue uit.

spaans1970 02-01-2023

zoals altijd vandaag besteld en morgen geleverd. Keurig personeel en keurig op tijd. Tot nu toe gaan alle bestellingen via coolblue vlekkeloos. Ruime keuze en voldoende info bij de producten zodat je kan vergelijken en filteren

Okwert 02-01-2023

Duidelijke website, gemakkelijk bestelproces en goede communicatie via de mail na de bestelling. De bestelling is zoals beloofd de volgende dag bezorgd in het aangegeven tijdvak op oudejaarsdag.