Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ikke 04-06-2021

Coolblue geeft veel keuze voor een schappelijke prijs. Ook is Coolblue vanwege de grote betrouwbaar qua levering en garantie.

jacob 04-06-2021

goed assortiment, maar nog belangrijker, een eerlijk salaris voor de bezorgers en dan ook nog op de fiets. Daarom eerste keus voor de producten die ze in het assortiment hebben.

Robert 04-06-2021

Duidelijke website, goede service, snelle levering. Bij Coolblue weet je dat het goed zit.

Nieko 04-06-2021

Kwamen op de afgesproken tijden hebben alles naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Ik heb alles zelf gecontroleerd op mijn eigen instellingen.

Bart Kamminga 04-06-2021

Altijd goed geholpen, in alle opzichten.
1. Levering
2. Helpdesk
3. Retour zendingen
4. Website

Keep up the good work

Roelof 04-06-2021

Makkelijk aankoop proces op de website en een uitstekend assortiment. Goede keuze aan betaalmogelijkheden.
Bezorging is snel en netjes verzorgd.

Cor 04-06-2021

Makkelijk om op de website van Coolblue de meest geschikte laptop uit te zoeken met behulp van de filters. Veel keuze mogelijkheden zodat je precies kunt vinden wat je zoekt.

Eenmaal besteld dan volgt een snelle levering. Je kunt je pakket makkelijk volgen en Coolblue stuurt je in een e-mail nog tips over het instellen en gebruik. Handig !

Geheel in Coolblue stijl is alles omlijst met een luchtige begeleiding in de vorm van een 'wij gaan aan de slag'-filmpje, wacht muziekje, doos met leuke leuzen, etc.

Peter Hoogwerf 04-06-2021

Ruime keuze , duidelijke beschrijving van product op de website.
Snelle bezorging en een tevreden klant

henk terol 04-06-2021

had zelf een sony uitgekozen i.v. m.100 hertz en ziggogo app
heb advies gevraagd via facebook coolblue vond het een goede keus , heb tv besteld en gisteravond in gebruik genomen
de sony geeft met ziggogo perfect beeld was ook keurig op tijd geleverd
voortaan alle aankopen via coolblue goed en betrouwbaar

Patricia 04-06-2021

Service was top!! Ik kon zelf de leverdatum beslissen, ik werd de dag zelf goed op de hoogte gehouden hoelaat de koelkast kwam!! De mannen die de koelkast kwamen leveren waren behulpzaam en vooral erg vriendelijk!! Ik had 2 oude koelkasten staan, 1 werd er meegenomen en de andere werd 2 dagen later opgehaald!! Top service.. en ik ben natuurlijk ook super blij met mijn nieuwe Amerikaanse koelkast!! Ik had een cadeau bon van coolblue gehad, zo ben ik bij coolblue terecht gekomen!! Binnenkort krijgen wij een nieuwe keuken, dus dan zal ik weer wat bestellen bij jullie... Gr. xxxxx

Fam Kroon 04-06-2021

Klantvriendelijke website, heldere communicatie over wanneer t product komt. Ik ben zeer tevreden over cool blue

Hu 04-06-2021

Via de website een product gereserveerd voor de volgende werkdag. In de winkel werd ik uiterst vriendelijk geholpen door het personeel.

Kirsten 04-06-2021

Alles ging makkelijk, werd goed op de hoogte gehouden wanneer het binnen zou komen en heb alles netjes ontvangen. Ook kreeg ik nog tips mbt wat ik heb gekocht :)

Velings Logistics 04-06-2021

Snelle Levering; voldoende keus in assortiment. Kortom een goede service. Bedankt!

markdark 04-06-2021

Coolblue doet altijd dat extra stapje om je als klant tevreden te stellen. Ze hebben daarbij originele ideeen en staat je als klant echt voorop. Ik bestel daarom regelmatig en dus met een glimlach bij Coolblue.

Jenny 04-06-2021

Makkelijke site en bestellen.
Ook de vervolgmails zijn duidelijk en met een vleugje humor, heerlijk!

Catalina 04-06-2021

Mooi groot assortiment, gemakkelijk te zoeken ( handige filters), voldoende en duidelijke omschrijving, safe gevoel, snelle levering.

appeltjedorst 04-06-2021

Duidelijk , snel , betrouwbaar en prijsgunstig. Langdurig rondkijken is niet nodig terwijl het hier goed verkrijgbaar is.

Celestin 04-06-2021

Vriendelijk personeel, erg klantvriendelijk en behulpzaam. Site is up to day, snel geregeld als je iets gereserveerd heb en het gaat ophalen

Charles 04-06-2021

Goede service. Vragen worden goed beantwoord. Meer service dan in meerdere winkels. Goede ontvangst en dus goede doorverwijzing naar de juiste balie/persoon. Duidelijke uitleg en aandacht voor de klant. De winkel in Amsterdam is ruim van opzet en goed ingericht. Voldoende personeel.

cornelisse 04-06-2021

duidelijke webshop, snelle levering en de mensen zijn ontzettend vriendelijk en vrolijk als ze het komen brengen.

Hippy 04-06-2021

Een duidelijke omschrijving en vergelijking tussen ereader
Maakt de keuze makkelijker
Zeer tevreden met aankoop en snelheid waar mee geleverd wordt

EvdH 04-06-2021

Ik heb helaas een zeer slechte ervaring. Ik had gekozen voor levering dezelfde avond en daarvoor betaald. Ook had ik rond 18u nog even gebeld of alles in orde was omdat de track en trace niet kwam. Maar nee alles was in orde verzekerde ze me. Een uur voordat het geleverd had moeten worden Kreeg ik mail dat er een technische storing was. Na bellen geven ze Postnl de schuld. Dan vraag ik me af waarvoor ik dan extra betaal. Zelfs de volgende avond (zoals wederom telefonisch werd beloofd) kreeg ik weer een melding, dit keer van postnl dat leverdatum weer een dag verzet was. Echt ongelooflijk. Ik vind het heel storend als er beloftes worden gedaan die niet worden nagekomen. En dan krijgt postnl de schuld maar dat is naar mijn mening niet het issue. Als je aangeeft dat je kunt leveren (en ervoor laat betalen) dan moet je dat nakomen en geen praatjes verkopen. Ik heb de service bij het nabellen als slecht ervaren en een oplossing werd niet geboden.

Robin 03-06-2021

Marktconforme prijs (had van mij echter iets lager mogen zijn dan bij andere shops :)) en goede levering. Product werkt uitstekend en mocht dit niet het geval geweest zijn, dan weet ik uit ervaring dat dit goed opgelost zou worden.

Annemarieke 03-06-2021

Afgelopen zondag is mijn wasmachine een brute dood gestorven (er zat een koordje tussen de deur wat zich tijdens de was zodanig heeft vastgedraaid dat het hele rubber er uit was getrokken en de trommel scheef hing). Als ik dan voor een nieuwe wasmachine ga uitkiezen ga ik eigenlijk direct naar de website van Coolblue. Volop keuze, goed geprijsd, overzichtelijk, handig ook de keuzehulp. Gekozen voor Coolblue's keuze. voor de zekerheid nog even op wat andere websites gekeken maar niet goedkoper gevonden. Machine besteld wat direct bevestigd werd per mail met daarin de info over aflevering. En zoals aangekondigd werd er in de nacht vóór de bezorging netjes een tijdsblok bekendgemaakt en kon je vanaf het moment dat de auto met de twee bezorghelden volgen. Een halfuurtje voor dat de twee helden voor de deur stonden hebben zij telefonisch hun komst nog aangekondigd. Eenmaal voor de deur ging alles efficient maar niet gehaast. Twee supervriendelijke mannen, goed uitgelegd wat ze wel en niet hebben gedaan en waarom. Terwijl zij vrolijk en wel met de oude machine vertrokken lieten ze mij met een grote glimlach en een prachtige machine achter.