Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Betrouwbare online leverancier 07-05-2021

Vandaag voor 24h besteld is de volgende geleverd. En dit komen ze na. Dit is berrouwbaar.

Frenk 07-05-2021

Snelle levering en supersnelle communicatie bij bestellen en afleveren via mail.toppie

Sander 07-05-2021

Bestellen gaat erg eenvoudig en de status van de bestelling is goed gecommuniceerd.

Cor 07-05-2021

Geweldige winkel voor de betrouwbaarheid durf ik hier met een gerust hart te kopen.
Zoals altijd klopte weer alles, ga zo door.

Romy 07-05-2021

Mijn ervaring bij coolblue is zeer goed. Ik ben vooral heel erg blij met de vergelijkopties. Coolblue heeft verreweg de meest accurate en meeste opties om te filteren en vergelijken wat mij veel makkelijker tot een keuze leidde voor mijn gril en waterkoker. Verder werd het de volgende werkdag netjes bezorgd en kan ik alle informatie terug vinden in mijn account. Ze zijn zeer goed te bereiken voor vragen en de website is mooi. Ik raad deze webshop zeker aan en zal hier zeker vaker spullen bestellen

Kish 07-05-2021

Wie kent coolblue nou niet tegenwoordig? Mijn eerst bestelling laatst gedaan en het is heel simpel, website is heel gebruikersvriendelijk en duidelijk, bestellings proces is goed te volgen en heel snel geleverd! Een vaste klant erbij

Joep Hasselerharm 07-05-2021

Zeer blij met de levering. Zeer snel en de kwaliteit van mijn product is zeer goed!

AnneM 07-05-2021

Ik heb via de app het product gezocht en de aankoop afgerond. Het was zeer overzichtelijk en dus snel geregeld. Ik ben blij met mijn DAB+radio!

Mevr M v Leeuwen 07-05-2021

Al ging mijn laatste bestelling volledig fout! Toch blijf ik positief,want het probleem werd goed opgelost.Zodra mijn geld is terug geboekt,probeer ik het opnieuw.Bedankt voor de tegemoetkoming,die ik bij mijn volgende bestelling ga gebruiken,die naar ik hoop weer vlot geleverd wordt!!!!!!

Rick 07-05-2021

Duidelijke productomschrijving.
Snelle levering.
Goed op de hoogte gehouden tijdens transport.

Burden 07-05-2021

Coolblue handles orders quickly, customer support is stellar, and everything is as ordered

Ayoub 07-05-2021

Bij het ophalen was de medewerker heel behulpzaam.
Zo lief en behulpzaam zelfs dat ik gelijk keek of er een vacature opstond bij coolblue maar ik ben nog te jong.

Xian 07-05-2021

Naast een webshop, geeft de website veel informatie over producten om zelf een goede keuze te maken. De levering van mijn bestelde producten verliep goed. Coolblue houdt je constant op de hoogte van de status van de levering. Als je van plan bent om relatief duurdere producten te kopen, is coolblue aan te raden vanwege hun sterke after-sales.

Jo Faes 07-05-2021

Wij zijn helemaal naar tevredenheid geholpen door deskundig en vriendelijk personeel, die ook met je mee denken.

Cor 07-05-2021

Vlotte en nette bediening en goede uitleg over de aankoop ook goede uitleg over eventuele andere mogelijkheden.

Damian 07-05-2021

Het is een fijne winkel om te shoppen, zowel online als bij de fysieke winkels. Het personeel is vriendelijk en zorgt ervoor dat je met een goed gevoel de deur uit gaat.

Bob 07-05-2021

Fijn zo'n officiële reactie van Coolblue zonder dat ze zich in het onderwerp hebben verdiept.
Natuurlijk kan een levering vertraagd raken door weer- en verkeersinvloeden maar dat was hier helemaal niet aan de orde.
De bestelde wasdroger stond volgens jullie eigen medewerkster al lang en breed weer in het magazijn terwijl mij werd aangegeven dat de levering gegarandeerd nog die dag zou plaatsvinden.
Ben dus vanaf 13:45 (moment van levering volgens jullie eigen track en trace) en 21:45 (moment waarop uiteindelijk werd aangegeven dat de wasdroger allang weer in jullie magazijn stond omdat de vrachtwagen na de eerste levering was omgekeerd. Dat was dus voor 13:45 want ik was niet de eerste levering) thuis aan het wachten geweest op de levering. Heb tussendoor nog gebeld met Coolblue en alleen maar verhalen dat de levering echt nog die dag zou plaatsvinden. Zelfs om 21:30 werd eerst nog aangegeven dat de rit actief was en de levering dus zou plaatsvinden.
Nooit heeft Coolblue zelf gebeld, gemaild of ge-sms't om mij uit mijn wachten te verlossen.

Suzanne 07-05-2021

Snelle service, vriendelijke bezorgers. Alleen al daarom bestel ik graag voor een paar extra tientjes bij Coolblue :-)

J. Gastens - Coolen, 07-05-2021

Coolblue is eigenlijk een 10 waard. Ze zijn snel en goed met leveren.
Goede prijs zoals zakelijk als prive, men hoeft niet verder te googelen, dus bespaart een hoop tijd.
Altijd up to date en waar het voornamelijk bij mijn man om gaat , een supergoede service en afhandeling !

Rob 06-05-2021

Meestal niet de goedkoopste, maar altijd fantastisch service. Dit hadden ze al jaren geleden en ondanks de enorme groei hebben ze nooit op service ingeleverd.

Als ze soms iets goedkoper waren geweest had ik ze een 10 gegeven.

VDE 06-05-2021

Zeer goede site, duidelijkheid producten. levering super snel geregeld. zeker voor herhaling vatbaar.

koli 06-05-2021

fijn dat ik geattendeerd werd op een aanbieding van jullie, en de bestelling verliep snel en goed en ik had de volgende dag het artikel al in huis.
goed verpakt en in prima staat ontvangen

Haroekoe 06-05-2021

Ik ken Coolblue nog uit de tijd dat zij in Kralingen zaten.
Een van mijn eerste smartphones bij hen gekocht.
Wanneer ik hun blauw/oranje bussen door Rotterdam zie rijden, word ik vrolijk. KLOPT
Wanneer je (even) in de wacht staat: vol met humor.
De cadeaubon die ik ongevraagd kreeg (er was een bestelling misgegaan, snel gecorrigeerd maar toch een cadeaubon ontvangen!) was voor mij de definitieve klap: wat een leuke zaak!

Zondag geweest om mijn bestelling op te halen. Wachtrij Covid. Klein. Efficiency. Groot. De host was de vriendelijkheid zelve.
Goed hoor....

CoolBlue is sooo cool.

Keep up the good work. For mij ben jij de beste! Kijk altijd eerst of ik het bij jullie kan halen...

MM 06-05-2021

Van online bestellen tot ophalen in de winkel en het digitaal ontvangen van de factuur vlekkeloze service.

Gaby 06-05-2021

Goede bereikbaarheid en vriendelijke service. Duidelijk wat er bij de levering en installatie was inbegrepen incl verhelderende filmpjes met uitleg.